#1
en hop weg is 150mg, zal morgen wel vloeitjes poepen
hannus zei:en hop weg is 150mg, zal morgen wel vloeitjes poepen
én... supernice forum!systemerror zei:Hoe? is 4fmp nu legaal of illigaal ... ben nieuw in de research chemics regionen, maar ik ben heel geïnteresseerd en sta op van die hete kolen om dat goedje op te eten![]()
om verder te gaan op hetgeen hier al gezegd is geweest:
- langs 1 kant zijn er veel online shops die 4fmp dus gewoon per gram verkopen, die websites heb ik van deze thread geplukt
- langs de andere kant lees ik dan ineens dat het not done is om naar online verkooppunten te vragen omdat het illigaal zou zijn
- maar per slot van rekening staat het nog aangeboden op een aantal sites tegen 25/1gr - 200/10gr
in elk geval graag wou ik in m'n eerste post nog hallo zeggen aan alle wijze en eventueel minder wijze gebruikersén... supernice forum!
Het effect van 4fmp is echt niet te vergelijken met pep of mdma! De rush is echt totaal anders!Drientje zei:youperdepoep zei:Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet...![]()
honingolie zei:Het feit dat je vriendjes er veel harder op gingen dan jij zegt genoeg over een foute dosering..
@Plimu 4-fluor wil je niet snuiven, en 100mg is dan uberhaupt teveel van het goede![]()
en veel buiten adem?. Een vage blur voor iemands ogen zien, zelf ook vaag zijn, beetje sprookjes achtig. Dit effect krijg je niet van veel 4fmp. Een test zou uitwijzen wat er daadwerkelijk inzit. Een 4fmp + 2cb combi lijkt echt extreeem veel op wat wij hebben meegemaakt.988012 zei:Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch? Is het trouwens ook verstandig om binnen de EU te bestellen ivm douane etc? Of maakt het allemaal niet uit en mag dit product volledig legaal verzonden worden?
N-Eye-Zzz zei:CHIASME zei:Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz?![]()
of heb ik dit mis![]()
![]()
Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.
Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.
988012 zei:Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch?
Neyezz zei:N-Eye-Zzz zei:CHIASME zei:Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz?![]()
of heb ik dit mis![]()
![]()
Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.
Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.
Oke, hier was ik dus bij, ik was het meisje die moest overgeven. Nu blijkt dus dat er waarschijnlijk 2-cb bij de pillen inzat. En helaas had ik er 2 genomen, wat een veel te grote dosis is voor een licht meisje zoals ik. Het ging echt veel te hard, ik begreep helemaal niet meer wat er gebeurde, moest ook uit het niet overgeven, zonder waarschuwing. Was gewoon even aan het roken (wat nergens naar smaakte, wat al raar was, aangezien roken juist heerlijk was, de andere keren dat ik alleen 4fmp heb gehad..), en heb erg lang op de wc gezeten, omdat die zo mooi was. De wc was echt een paleis voor mij, het glinsterde echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of andere mensen (met name vrouwen?) ook deze combi 2cb - 4fmp hebben gehad, en of hun ervaring net zo heftig, maar toch ook wel leuk was als de mijne.
Neyezz zei:Kan het ook zijn dat dit harder is aangekomen doordat ik bloedarmoede heb? Misschien is dit wel een hele domme vraag, maar omdat de drugs in je bloed komt, en je als je bloedarmoede hebt minder bloed hebt, en dus sneller moet circuleren, zou het in principe harder kunnen aankomen toch?
Enne masterpeppi, als wij dezelfde distributeur hebben.. volgens mij wist hij nergens van, pas nadat hij van gebruikers berichten heeft gehad? Vind ik ook wel een beetje vreemd, aangezien de kleur anders was? Ja, ik weet dat het nu eruit is, mooizo, want normaal gebruik ik 4fmp op hardstylefeesten, en daar kon ik deze nieuwe niet gebruiken denk ik zo :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."