Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
en hop weg is 150mg, zal morgen wel vloeitjes poepen
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
hannus zei:
en hop weg is 150mg, zal morgen wel vloeitjes poepen
Klik om te vergroten...

Veel plezier Hannus :grin:

*EDIT: Hoe vond je het?
s
systemerrorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe? is 4fmp nu legaal of illigaal ... ben nieuw in de research chemics regionen, maar ik ben heel geïnteresseerd en sta op van die hete kolen om dat goedje op te eten :)
om verder te gaan op hetgeen hier al gezegd is geweest:
- langs 1 kant zijn er veel online shops die 4fmp dus gewoon per gram verkopen, die websites heb ik van deze thread geplukt
- langs de andere kant lees ik dan ineens dat het not done is om naar online verkooppunten te vragen omdat het illigaal zou zijn
- maar per slot van rekening staat het nog aangeboden op een aantal sites tegen 25/1gr - 200/10gr

in elk geval graag wou ik in m'n eerste post nog hallo zeggen aan alle wijze en eventueel minder wijze gebruikers :wave: én... supernice forum!
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
systemerror zei:
Hoe? is 4fmp nu legaal of illigaal ... ben nieuw in de research chemics regionen, maar ik ben heel geïnteresseerd en sta op van die hete kolen om dat goedje op te eten :)
om verder te gaan op hetgeen hier al gezegd is geweest:
- langs 1 kant zijn er veel online shops die 4fmp dus gewoon per gram verkopen, die websites heb ik van deze thread geplukt
- langs de andere kant lees ik dan ineens dat het not done is om naar online verkooppunten te vragen omdat het illigaal zou zijn
- maar per slot van rekening staat het nog aangeboden op een aantal sites tegen 25/1gr - 200/10gr

in elk geval graag wou ik in m'n eerste post nog hallo zeggen aan alle wijze en eventueel minder wijze gebruikers :wave: én... supernice forum!
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat het legaal was, zelf bij smartshops verkrijgbaar...
c
coolgreenteaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij is het ook bij sommige smartshops te krijgen onder de naam Torro caps
Het is echter eenvoudig te bestellen als research chemical, echt legaal kun je het ook niet noemen. Ben benieuwd hoe deze substantie is t.o.v methylone, denk dat het effect vergelijkbaar is
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Methylone was ooit ook legaal..

Gewoon niet om bronnen vragen, wie zoekt zal vinden..
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tis inderdaad gewoon nog steeds te krijgen, zal waarschijnlijk net zo'n rush op zijn als bij Methylone destijds, zodra er een verbod op komt.

Maar we zullen zien natuurlijk...... :grin: Hopelijk blijft het nog even zo.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ehm...nee.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
youperdepoep zei:
Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet... :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Het effect van 4fmp is echt niet te vergelijken met pep of mdma! De rush is echt totaal anders!
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kreeg dit mailtje terug

Yes, we have 4-FMP in stock. Thank you. Best Regards,


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#11
honingolie zei:
Het feit dat je vriendjes er veel harder op gingen dan jij zegt genoeg over een foute dosering..

@Plimu 4-fluor wil je niet snuiven, en 100mg is dan uberhaupt teveel van het goede :wink:
Klik om te vergroten...

Het feit dat wij veel harder gingen dan zij ( ja ik ben er 1 van) was NIET te wijten aan een foute dosering. Mogelijk is deze 'vervuild' geraakt met 2cb. Komt neer op 2x normale caps a 80mg p/s. En 1 cap met een sterker goedje (wellicht 2cb).

Het effect was veeeeel sterker dan 4fmp. Voor mij beter dan MDMA. Energiek, erg love gevoel, intens muziek (echt intens), slecht geheugen :rolleyes: en veel buiten adem?. Een vage blur voor iemands ogen zien, zelf ook vaag zijn, beetje sprookjes achtig. Dit effect krijg je niet van veel 4fmp. Een test zou uitwijzen wat er daadwerkelijk inzit. Een 4fmp + 2cb combi lijkt echt extreeem veel op wat wij hebben meegemaakt.

Niets is zeker, maar dit was wel de mooiste drugs ervaring die ik heb gehad :tearsofjoy: (en dat wel door een fout, geldt helaas niet voor iedereen)
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb dit van het weekend getest ongeveer 200mg echt heerlijk spul. De beschrijving van Spor op pagina 1 is een hele goede omschrijving.

Maar dit lijkt verder niet op methylone
9
988012Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch? Is het trouwens ook verstandig om binnen de EU te bestellen ivm douane etc? Of maakt het allemaal niet uit en mag dit product volledig legaal verzonden worden?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
988012 zei:
Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch? Is het trouwens ook verstandig om binnen de EU te bestellen ivm douane etc? Of maakt het allemaal niet uit en mag dit product volledig legaal verzonden worden?
Klik om te vergroten...

45 per gram is redelijk.
Als je 10 gram bestelt moet het minder dan de helft zijn.
N
NeyezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
N-Eye-Zzz zei:
CHIASME zei:
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? :)
of heb ik dit mis :beer:

:)
Klik om te vergroten...

Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.

Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.
Klik om te vergroten...

Oke, hier was ik dus bij, ik was het meisje die moest overgeven. Nu blijkt dus dat er waarschijnlijk 2-cb bij de pillen inzat. En helaas had ik er 2 genomen, wat een veel te grote dosis is voor een licht meisje zoals ik. Het ging echt veel te hard, ik begreep helemaal niet meer wat er gebeurde, moest ook uit het niet overgeven, zonder waarschuwing. Was gewoon even aan het roken (wat nergens naar smaakte, wat al raar was, aangezien roken juist heerlijk was, de andere keren dat ik alleen 4fmp heb gehad..), en heb erg lang op de wc gezeten, omdat die zo mooi was. De wc was echt een paleis voor mij, het glinsterde echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of andere mensen (met name vrouwen?) ook deze combi 2cb - 4fmp hebben gehad, en of hun ervaring net zo heftig, maar toch ook wel leuk was als de mijne.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#16
988012 zei:
Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch?
Klik om te vergroten...

Tis online voor 25 p/g te vinden. Beter zoeken..
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha ik ken het verhaal:) 2 jongens die ik ken zijn er ook knetter waus op gegaan en deze capsules zijn inmiddels ook al niet meer verkrijgbaar, en volgens mij wonen jullie ook vlak in de buurt waar ik woon dus we hebben het over de zelfde distributeur.


Neyezz zei:
N-Eye-Zzz zei:
CHIASME zei:
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? :)
of heb ik dit mis :beer:

:)
Klik om te vergroten...

Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.

Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.
Klik om te vergroten...

Oke, hier was ik dus bij, ik was het meisje die moest overgeven. Nu blijkt dus dat er waarschijnlijk 2-cb bij de pillen inzat. En helaas had ik er 2 genomen, wat een veel te grote dosis is voor een licht meisje zoals ik. Het ging echt veel te hard, ik begreep helemaal niet meer wat er gebeurde, moest ook uit het niet overgeven, zonder waarschuwing. Was gewoon even aan het roken (wat nergens naar smaakte, wat al raar was, aangezien roken juist heerlijk was, de andere keren dat ik alleen 4fmp heb gehad..), en heb erg lang op de wc gezeten, omdat die zo mooi was. De wc was echt een paleis voor mij, het glinsterde echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of andere mensen (met name vrouwen?) ook deze combi 2cb - 4fmp hebben gehad, en of hun ervaring net zo heftig, maar toch ook wel leuk was als de mijne.
Klik om te vergroten...
N
NeyezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan het ook zijn dat dit harder is aangekomen doordat ik bloedarmoede heb? Misschien is dit wel een hele domme vraag, maar omdat de drugs in je bloed komt, en je als je bloedarmoede hebt minder bloed hebt, en dus sneller moet circuleren, zou het in principe harder kunnen aankomen toch?

Enne masterpeppi, als wij dezelfde distributeur hebben.. volgens mij wist hij nergens van, pas nadat hij van gebruikers berichten heeft gehad? Vind ik ook wel een beetje vreemd, aangezien de kleur anders was? Ja, ik weet dat het nu eruit is, mooizo, want normaal gebruik ik 4fmp op hardstylefeesten, en daar kon ik deze nieuwe niet gebruiken denk ik zo :P
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neyezz zei:
Kan het ook zijn dat dit harder is aangekomen doordat ik bloedarmoede heb? Misschien is dit wel een hele domme vraag, maar omdat de drugs in je bloed komt, en je als je bloedarmoede hebt minder bloed hebt, en dus sneller moet circuleren, zou het in principe harder kunnen aankomen toch?

Enne masterpeppi, als wij dezelfde distributeur hebben.. volgens mij wist hij nergens van, pas nadat hij van gebruikers berichten heeft gehad? Vind ik ook wel een beetje vreemd, aangezien de kleur anders was? Ja, ik weet dat het nu eruit is, mooizo, want normaal gebruik ik 4fmp op hardstylefeesten, en daar kon ik deze nieuwe niet gebruiken denk ik zo :P
Klik om te vergroten...

Bloedarmoede is volgens mij niet dat je minder bloed hebt.... Maar minder ijzer in je bloed.
A
AparchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt goed. Maar kan iemand mij nog vertellen hoe dat nou zit met 4FMP?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."