Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben benieuwd hoe je eerste keer verlopen is ??"
"Psycho_Chrono zei: DonnieDark0 zei: Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken. Klik om te vergroten... Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta. Klik om te vergroten... Yep I know , Ik had het zo moeten neerzetten: 80 mg nemen en daar 2 lijnen van maken welke je verdeeld over de beide neusgaten. Bedoelde met 80 mg als totaaldosis om te starten Heb het zelf ook nog nooit gedaan, staat nog op mijn verlanglijstje"
"Hoe lang duurt zo'n keta trip eigenlijk als je alleen die 80 mg neemt ?"
"en stel je neemt die 80 mg. Maak je dan alles bewust mee ? Kun je net zoals bij paddo's bijvoorbeeld gewoon lopen of ga je echt liggen en doe je je ogen dicht en is het een droomachtige toestand ? (net als salvia)"
"Het is niet iets wat ik heel spoedig zal gaan proberen, maar mijn interesse heeft het wel gekregen. Dus ja, ik zal mij er eens wat meer in verdiepen"
"Hoe testen ze het in Test centra dan ?"
"Uit een halve gram haal je gewoon 5 lijnen bij normaal gebruik dan"
"youperdepoep zei: trouwens, openbaar snuiven MAG wettelijk gezien wel. Het stiekem in je bezit hebben ervan mag dan weer niet Klik om te vergroten... Haha, laat ze die lijn maar weer eens uit je neus proberen te peuteren"
"Degelijke aceton is niet zo moeilijk te vinden hoor. Ik heb hier nog een literfles staan 100% aceton, gekocht bij de drogist. De drogisten welke niet onder grote namen vallen zijn het meest geschikt."
"Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken."