Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd. De 1e keer had ik 190mg in 1x op. Toen ik na paar uur in mn bed lag met muziekje op, kreeg ik toch wel aardig hard kloppend hart enzo. Om die reden zou ik niet boven de 200mg gaan :P
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vernomen dat het beter is dat spul niet te snuiven...Een bommetje van 150 mg bevalt me echter zeer goed altijd, denk dat je dus beter voor orale inname kan gaan.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was vanmiddag even langs de smart store bij mij in de buurt geweest, daar kende ze de stof helaas niet. :(
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
^lol, ja dat misschien wel, maar van 1 gram 84% mdma ga je echt wel veeeeeeeeeeeel harder als van een grammetje 4 fluor hoor :wave: ik ben het toch met honingolie eens
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Even vraga. Weet iemand wat zinnigs te zeggen over de toxiciteit van dit goedje?
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook altijd witte gehad.
Net een nieuwe batch binnen gekregen, ook geel.
€22,50 p/g
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt mij dus echt niet dat ze ergens ''op'' testen. Als je alle mogelijke stoffen doorneemt ben je een paar maanden bezig. Volgens mij doen ze gewoon een analyse waar uitkomt wat het is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ok gister ging de deurbel ...... een pakje uit een nader land.

Wegen kunnen ze daar wel, het was meer dan ik betaalde.
Snel geleverd, mooie witte fluo, morgen een bommetje testen.

:P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu nog even caps regelen en ik heb alles. Eén dezer dagen gaat het maar eens gebeuren.
T
The SupplierLid
01-01-2024, 00:00
#10
waar haal je dat spul dan vandaan eigenlijk wil het ook weleens proberen namelijk.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vragen naar die webshop in m'n pm inbox is toch wel nog legaal,
als 4 fmp nog niet illegaal is... :rolleyes: ?
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sommige mensen hier hebben echt moeite met lezen.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, da's ook een groot nadeel van dosissen boven de 200mg.. Je slaapt dan echt 12-18 uur NIET, terwijl je toch wel behoorlijk vermoeid bent.. 2x 100mg op een nacht is hier dan ook de limiet. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsgevallen, maar de halfwaardetijd van dit goedje is gewoon erg lang.
9
988012Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik betaal 30 of 45 euro per gram, is dit een normale prijs? Anders zoek ik nog even verder namelijk :) Ik neem aan dat er wel over prijzen gesproken mag worden trouwens?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ja betaald teveel.

1 gram moet al 1050 mg wegen geen 900 mg
Inkoop kost die zooi online 800 eu per 100 gr

16 eu voor u .....

Koop je 10 gram online kost het 150 = 30 eu voor u.

:wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
:-#
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
[KICKMODUS]hmm zo weinig interesse? had meer verwacht hier... moesten er nog mensen interese hebben om me te bestellen, hoogst waarschijnlijk gaat er in de 1e wek van juni besteld worden. dus voor die tijd ff laten weten als je mee wil doen.[/KICKMODUS]
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
50 is een beetje erg veel voor 1gr.
Als het echt geweldig zou zijn en ook nog legaal, dan zou 30 de max. zijn
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
youperdepoep zei:
[KICKMODUS]hmm zo weinig interesse? had meer verwacht hier... moesten er nog mensen interese hebben om me te bestellen, hoogst waarschijnlijk gaat er in de 1e wek van juni besteld worden. dus voor die tijd ff laten weten als je mee wil doen.[/KICKMODUS]
Klik om te vergroten...
En sinds wanneer mogen we dealen :confused: :beer:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.

ff voor de minder snellen een rekenvoorbeeld:
1 gr. = 50 euro
10 gr. = 200 euro, wat dus 40 euro is voor 2 gr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."