Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
kotssmurf zei:
In welk smartshop is dit te koop dan?

Ik heb er al een aantal bezocht maar ze keken me maar raar aan als ik 4FMP vroeg :confused:
Klik om te vergroten...

ja dat zou ik ook doen! whahah! :grin: :tearsofjoy:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel bizar dat er gewoon smartshops eigenaars zijn die het verkopen. Oke het is nog niet verboden, maar het is gewoon een afgeleide van de Amfetamine tak. Ik denk even schadelijk als gewone amfetamine. Ik heb hier ook nog een half grammetje liggen. :) (van een RCwebsite)

Vreemd dat sommigen er gewoon na kunnen slapen. Bij mij lukt dat meestal niet ondanks dat ik het bij max. 100 a 150 mg houd. Ik heb wel 99% pure, dus 100 a 150 is ook de hoeveelheid werkzame stof.

Sla je slag trouwens maar bij die smartshop, want als dit een beetje bekender gaat worden gaat hetzelfde als dat het met "explosion" ging.

HAMSTEREN !!! :grin:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonnieDark0 zei:
Ik heb hier ook nog een half grammetje liggen. :) (van een RCwebsite)

Vreemd dat sommigen er gewoon na kunnen slapen. Bij mij lukt dat meestal niet ondanks dat ik het bij max. 100 a 150 mg houd. Ik heb wel 99% pure, dus 100 a 150 is ook de hoeveelheid werkzame stof. :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe was jouw eerste keer ervaring met 4-FMP? En welke site heb je het van? Prive mag ook!
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#4
Finesse* zei:
Het is een research chemical, houdt in dat nog niet duidelijk is wat het stofje precies doet. Shit is niet te koop in de smartshop, wel bij rc handelaren op internet (correct me if I'm wrong).
Klik om te vergroten...
Er is toch al vrij uitgebreid onderzoek gedaan naar de precieze werking. Dit onderzoek is al gehouden in de jaren '80. Resultaten daarvan zijn met een beetje google-werk zo op te zoeken.
Er is alleen nog niet veel bekend over lange termijn gevolgen van gebruik omdat het zo nieuw is. De shit is waarschijnlijk wel te koop bij sommige smarthops, deze zullen het echter niet verkopen onder de naam 4-fmp of 4-Fluoroamphetamine, maar opgelost in een buisje vloeistof of capsule met een of andere marketingtechnisch beter klinkende naam
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yup caps zijn te krijgen in een rood buisje onder de naam torro.. volop te krijgen bij mij in de buurt :beer:
Vind het wel relaxt spul, veel energie, en je voelt je chill :hearteyes:
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#6
had een buisje van 5ml 1-(4-fluorophenyl) propane-2-amine hcl, h20

Hoeveel mg werkzame stof zit daar in??
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat is dat toch een mooi medium he, internet :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
LOl het is weer op voorraad op de juiste websites, ik heb net wat besteld.
Is toch legaal die 4FMP dus het valt zo op me deurmatje !
Betalen ging met 5 minmuten, supergeil allemaal.

:rock:
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#9
We zijn allen erg benieuwd naar je ervaring, dus laat aub snel weer van je horen :wink:

ik ben nog steeds aan het kijken of er verschillen zijn tussen 4-FMP en Neyezzz, ik denk nog steeds dat het het zelfde is, maar zeker weten die ik het niet. Er staat wel een lijst met ingredienten op de verpakking, ik weet niet of het toegestaan om die op internet te plaatsen.

Het zijn in ieder geval een hoop moeilijke chemische namen, ik heb wel scheikunde 1+2 gehad op vwo (en ook voor geslaagd) maar ik ken geen van deze stoffen, dit kan ook komen omdat het allemaal engelse versies zijn van de namen.

Als iemand weer iets te weten is gekomen over de verschillen of overeenkomsten tussen neyezzz en 4-FMP, post het dan aub. :grin:

Alvast bedankt en allemaal nog veel plezier met dit geweldige spul :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Post de lijst met ingredienten van die Neyez crap maar es..
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals gewenst hier de ingredienten lijst van N-Eye-Zzz:

Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.

Het zijn een hoop namen waarvan ik denk dat het planten zijn, maar ik heb eerlijk gezegt geen idee. Iemand die hier verstand van heeft?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
N-Eye-Zzz zei:
Zoals gewenst hier de ingredienten lijst van N-Eye-Zzz:

Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.

Het zijn een hoop namen waarvan ik denk dat het planten zijn, maar ik heb eerlijk gezegt geen idee. Iemand die hier verstand van heeft?
Klik om te vergroten...

Ayurvedische Power Blend: Ayurvedisch betekend natuurlijk
Myristica: Latijnse naam voor Nootmuskaat(de schil van de zaadbol is waarschijnlijk gebruikt.)
Chlorophytum arundinaceum:

Alpinia Anacyclus pyrethrum:

ETC

Het zijn inderdaad allemaal planten, helaas voor jou zit er geen 4FMP in de capsules, wel een hoop planten en extracten die je niet in al te grote hoeveelheden naar binnen wil krijgen.
Misschien is een klein beetje research volgende keer op zijn plaats voor je iets in je lichaam stopt? Nootmuskaat bijvoorbeeld kun je hele enge en duistere trips van krijgen als je teveel binnen krijgt.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
youperdepoep zei:
heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.

ff voor de minder snellen een rekenvoorbeeld:
1 gr. = 50 euro
10 gr. = 200 euro, wat dus 40 euro is voor 2 gr.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet... :wave:
Klik om te vergroten...

Niet alles gaat om geld voor iedereen, sommige mensen vinden het gewoon leuk om te experimenteren!
DonnieDark0 zei:
Ik ben er in elk geval wel erg benieuwd naar. Het vreemde is dat ze 98 % puurheid (poeder) zeggen te hebben. Amfetamine is maximaal 74% (poeder).
Klik om te vergroten...
Dit ook zo'n onzin, je koopt het in de zout vorm en niet als free base en dat amfetamine zout kan dus theoretisch gezien gewoon 100% zijn.
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jammer dat het niet hetzelfde bleek te zijn.
De symptomen waren in ieder geval het zelfde als de andere verhalen hier, anderen die N-Eye-Zzz hebben gehad zullen het met mij eens zijn.
Toch erg bedankt voor je info, Drientje
Scheikunde of biologie gestudeerd? :grin::)

Over de rare mensen op deze planeet :wink: Je moet ergens beginnen, ik had nog nooit een stimulant gehad en dit is toch een flink stapje onder MDMA. Komt er trouwens aan met oud en nieuw, dan is het 3 maand geleden :grin:, dus als mijn serotonine voorraad omlaag is gegaan door neyezzz dan is het dan wel weer ruim bijgevuld :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
N-Eye-Zzz zei:
Jammer dat het niet hetzelfde bleek te zijn.
De symptomen waren in ieder geval het zelfde als de andere verhalen hier, anderen die N-Eye-Zzz hebben gehad zullen het met mij eens zijn.
Toch erg bedankt voor je info, Drientje
Scheikunde of biologie gestudeerd? :grin::)

Over de rare mensen op deze planeet :wink: Je moet ergens beginnen, ik had nog nooit een stimulant gehad en dit is toch een flink stapje onder MDMA. Komt er trouwens aan met oud en nieuw, dan is het 3 maand geleden :grin:, dus als mijn serotonine voorraad omlaag is gegaan door neyezzz dan is het dan wel weer ruim bijgevuld :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, google is je beste vriend
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb gisteren 3 gram van het goedje gehaald en alles bij elkaar zo'n 1/2 gram opgemaakt ....
Het ik vindt er niets aan, zonde van het geld, heb er nog 3 gram van gehaald ook :angry: :(

Geef mij maar gewoon lekkere pep, goedkoop en het werkt tenminste :)
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanavond ga ik het een keer proberen, neem een capsule van 150mg, ik houd wel van experimenteren maar volgens mij moet ik er niet al te veel van verwachten, zoals ik van andere hoor.

ik neem aan als je gewone amfetamine hebt gebruikt en de volgende dag aan de 4-FMP gaat dat je wel te maken hebt met tollerantie of niet?

thnx :)
r
rallieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat n hoop interessante info is hier te vinden zeg over 4-FMP :sunglasses:

Ik heb die ingredienten lijst van die N-Eye-Zzz is wat beter bestudeerd maar volgens mij hebben ze dat gewoon gekopieerd van een of ander vaag New-Age kruidenmengsel om te verdoezelen dat er 4-FMP in zit (als dat echt zo is..)

Ayurveda is volgens Wikipedia een hindoeïstische gezondheidsleer uit India :tearsofjoy:
Het zijn allemaal kruiden die gebruikt worden in de Ayurvedische geneeskunde, In de Ayurveda werkt men met enkelvoudige kruiden of een combinatie van meerdere kruiden. Het aantal verschillende kruiden kan oplopen tot 40.
In Ayurvedische kruidencombinaties gaat het om de totale werking van de combinatie van kruiden.
Maar die kruiden(combinaties) zijn meer tegen lichamelijke klachten dan dat je er echt van uit je bol zou gaan haha dus ik weet niet wat nou de waarheid is.. wie wel?
:sunglasses:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#19
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? :)
of heb ik dit mis :beer:

:)
A
AparchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt goed. Maar kan iemand mij nog vertellen hoe dat nou zit met 4FMP?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."