#1
kotssmurf zei:In welk smartshop is dit te koop dan?
Ik heb er al een aantal bezocht maar ze keken me maar raar aan als ik 4FMP vroeg![]()
ja dat zou ik ook doen! whahah!
kotssmurf zei:In welk smartshop is dit te koop dan?
Ik heb er al een aantal bezocht maar ze keken me maar raar aan als ik 4FMP vroeg![]()
DonnieDark0 zei:Ik heb hier ook nog een half grammetje liggen.(van een RCwebsite)
Vreemd dat sommigen er gewoon na kunnen slapen. Bij mij lukt dat meestal niet ondanks dat ik het bij max. 100 a 150 mg houd. Ik heb wel 99% pure, dus 100 a 150 is ook de hoeveelheid werkzame stof.![]()
Er is toch al vrij uitgebreid onderzoek gedaan naar de precieze werking. Dit onderzoek is al gehouden in de jaren '80. Resultaten daarvan zijn met een beetje google-werk zo op te zoeken.Finesse* zei:Het is een research chemical, houdt in dat nog niet duidelijk is wat het stofje precies doet. Shit is niet te koop in de smartshop, wel bij rc handelaren op internet (correct me if I'm wrong).

N-Eye-Zzz zei:Zoals gewenst hier de ingredienten lijst van N-Eye-Zzz:
Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.
Het zijn een hoop namen waarvan ik denk dat het planten zijn, maar ik heb eerlijk gezegt geen idee. Iemand die hier verstand van heeft?
Drientje zei:youperdepoep zei:heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.
ff voor de minder snellen een rekenvoorbeeld:
1 gr. = 50 euro
10 gr. = 200 euro, wat dus 40 euro is voor 2 gr.![]()
![]()
![]()
![]()
Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet...![]()
Dit ook zo'n onzin, je koopt het in de zout vorm en niet als free base en dat amfetamine zout kan dus theoretisch gezien gewoon 100% zijn.DonnieDark0 zei:Ik ben er in elk geval wel erg benieuwd naar. Het vreemde is dat ze 98 % puurheid (poeder) zeggen te hebben. Amfetamine is maximaal 74% (poeder).
N-Eye-Zzz zei:Jammer dat het niet hetzelfde bleek te zijn.
De symptomen waren in ieder geval het zelfde als de andere verhalen hier, anderen die N-Eye-Zzz hebben gehad zullen het met mij eens zijn.
Toch erg bedankt voor je info, Drientje
Scheikunde of biologie gestudeerd?
Over de rare mensen op deze planeetJe moet ergens beginnen, ik had nog nooit een stimulant gehad en dit is toch een flink stapje onder MDMA. Komt er trouwens aan met oud en nieuw, dan is het 3 maand geleden
, dus als mijn serotonine voorraad omlaag is gegaan door neyezzz dan is het dan wel weer ruim bijgevuld
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."