Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
N-Eye-Zzz zei:
Paradox zei:
De hoeveelheid is bij mij:
200-300 mg 4-FMP op een gewicht van 55-60 kg .
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

WTF? :P

Dat vind ik behoorlijk!
Ik zit op 80kg... :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik vind het ook prettig spul. De euforische rush had wat intenser gemogen, en vooral langer mogen aanhouden, maar een groot voordeel is dat ik er vrij goed op kan slapen. Dat houdt in dat ik vrij snel in slaap val na er een nachtje op normale hoeveelheden (2 x 100 mg) op doorgetrokken te hebben.. als ik het inneem en een uurtje later te bed ga, gaat het natuurlijk niet werken, maar dat is het idee ook niet. Ook heb ik nooit last van een emotionele kater, integendeel.

Heb al maanden een nieuwe batch van 2 gram liggen die ik, hopelijk, met oud & nieuw eens ga proberen. Deze is een stuk 'vochtiger' dan de voorgaande batch, ook ruikt deze wat anders en is de kleur eerder grijzig van aard dan gebroken wit. Komt wel bij dezelfde supplier vandaan, dus ik verwacht niet echt moeilijkheden.
P
PixelJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Heerlijke drugs :hearteyes:
Fit, vrolijk en even alles om je heen kunnen vergeten maar niet te sterk.

Nog meer 4 fmp fanaten?
Klik om te vergroten...

Ik heb het op oud en nieuw geprobeerd en vond het super, niet tijdens het vuurwerk hoor, gewoon in een disco, was echt super gezellig! Ik voelde mezelf echt heel relaxt, lekker dansen, veeeel energie, en gezellig praten met vrienden. Ik wilde ook iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, haha!! Ik had overigens de N-Eye-Zzz, ik had rond 00:30 de eerste genomen, ik had eerst wat geblowd maar dat werkte redelijk snel uit "ineens", rond 1:00 voelde ik me "nuchter", toen pakte ik de tweede en toen ging het heel snel berg opwaards, het was echt heeeel super.

3 uurtjes geslapen maar dat boeide niet want ik had echt nog energie genoeg!

Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neuro zei:
Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Klik om te vergroten...

Samen met neuro en nog een andere held voor het eerst 4-fmp genomen. Euforische rush, alsof je ineens een praatkick hebt na veelteveel koffie :grin: Energie voor 10 en vrolijkheid alom. Geen alles overheersend orgasmisch gevoel maar een milde versie ervan. Vond het alsof je weinig mdma op hebt en wel een klein beetje speed (is me verteld, zelf nog nooit gehad). Kauw wel met mijn kaken maar dat is omdat ik denk ik ietsje teveel had gehad. (130mg ongeveer en4 uur later nog wat). Had een kopje paddothee op toen we naar het psytrance feest gingen, alleen was het een wat slappe dosis. Verveelde me op een of andere manier met 4fmp. Visueel vervelen bedoel ik dan. Volgende keer acid erbij, al moet ik dat goed timen. Dat is voor mij de LSD 4-5 uur eerder innemen dan de 4fmp. Waarom? Omdat ik toen ik half 8 in de ochtend kruipend thuiskwam ik tot 10 uur ontzettend heb gezweet. Koortsig zweet. Hele nare gedachten ook, gewoon omdat je wil slapen maar je lichaam moeite heeft met een middel dat lastig wordt als het begint uit te werken.

Wat mij betreft:

Voordelen:
- energie om de hele nacht te dansen
- Je ziet er niet als een complete mongool uit met strakke kaken enzo.
- GEEN DIP de dagen erna. Ik blijk best gevoelig voor dips te zijn met MDMA en hier geen centje pijn.
- Je kunt nog normaal met mensen praten. Ik sprak met jongens en meisjes die niet doorhadden dat ik iets anders had dan bier:P

Nadelen:
- Verrot gehemelte
- en twee drie dagen pijn in je kaken.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#5
PixelJunkie zei:
Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).


Fijn spul ja (Y) En goed aan te komen :) when necessary.
P
PixelJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wonderland zei:
PixelJunkie zei:
Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:
Klik om te vergroten...

Dank voor het advies, ik dronk sowieso niet vaak, wilde het gebruik beperken tot een paar keer per jaar, dit kan geen kwaad verwacht ik?

Ik wilde alleen suggereren dat ik alcohol niet meer
nodig vind, hiervan blijf je vele malen 'helderder'!
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Anon zei:
Voor een losse gram vind ik 50 echt te veel..

35 imo.
Klik om te vergroten...
JEetje, hier is 't niet meer dan 25-27,50.
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik merk weinig van 4 fmpikheb een keer halfgrammetje weg gesnoven alen ging niet zo hard en over de prijs :Pik betaalde20 de gram
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
2C-Em zei:
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).
Klik om te vergroten...

Kun je wat nader ingaan op de combi 4-FMP / 2C-I? :)

De reden dat ik dat vraag is dat deze specifieke combi er eentje is die wellicht in de nabije toekomst werkelijkheid wordt. Ik moet erbij zeggen dat mijn ervaring met hallucinogene middelen zich tot op heden beperkt tot enkele paddo-sessies. Het is dan ook zo dat ik de 2C-I eerst eens aan een test ga onderwerpen zonder daar andere middelen bij te gebruiken, in het kader van 'de kat uit de boom kijken'. Ik heb echter wel vaker gelezen dat het gebruik van stimulantia in combinatie met hallucinogenen géén al te geliefde combi is (hoewel dit uiteraard per persoon verschilt) omdat dit de kans op een 'gejaagde' trip vergroot. Het is overigens wel zo dat ik, zeker in het geval van 4-FMP, geen gejaagdheid ervaar, maar eerder een energieke staat van relaxedheid. Geestelijk is het naar mijn mening vrij 'mellow' spul, maar wel op een prettige manier. Hoe dan ook, lijkt me wel vet als je een klein verslagje van deze combi geeft!
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had je me mail nou nog gehad over me ervaring met 4FMP? :confused:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik betaal slechts 12,50 de gram :grin:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik betaal 30 per gram (noorden des land) En dat boeit me voor de rest helemaal niks. Daar kun je 8 leuke capsules van maken van 125 mg die je 10 uurtjes vermaken. Dat komt op een euro of 4 per stuk neer. Als je al kijkt wat je voor een biertje betaalt in de kroeg lig ik er echt niet wakker van. Verder doe ik zoiets maar 2-3 keer per jaar, dus och. Het is in ieder geval goed spul. Maar wel gek dat er zulke prijsverschillen zijn :grin:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heeft iemand weleens gehad dat zijn / haar 4-FMP na het enkele maanden bewaard te hebben ineens pasta-achtig werd? Ik kreeg het weliswaar enigszins vochtig aangeleverd, maar het vochtgehalte was duidelijk toegenomen, hoewel ik het koel, donker en naar mijn weten luchtdicht bewaard heb in een kastje. Ik moest het zakje opensnijden, de pasta van het zakje af schrapen (er was circa 1,2 gram over, zonde om weg te sodemieteren), en het vervolgens opnieuw drogen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PixelJunkie zei:
Dank voor het advies, ik dronk sowieso niet vaak, wilde het gebruik beperken tot een paar keer per jaar, dit kan geen kwaad verwacht ik?

Ik wilde alleen suggereren dat ik alcohol niet meer
nodig vind, hiervan blijf je vele malen 'helderder'!
Klik om te vergroten...

Als je graag helder bent dan zou ik gewoon speed aanraden (amfetamine) in plaats van 4-FMP (4-fluoramfetamine). 4-FMP blijft natuurlijk wel een RC, dus met speed zit je ook veiliger wat risico's en dergelijke betreft, gezien het al uitgebreid op vorige generaties getest is. :grin: Het is ook nog eens goedkoper en plezieriger vind ik, en heeft minder affiniteit voor je serotoninereceptoren door het ontbreken van die fluorverbinding, en het is niet onverstandig om het rustig aan te doen daarmee. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk, maar als je graag helder bent en het toch maar een paar keer per jaar wilt doen kun je toch net zo goed speed nemen? Dat is toch veel beter?

Of is dat dan weer te sleazy omdat het illegaal is? 4-FMP is ook gewoon nog legaal omdat het nog niet illegaal gemaakt is, maar dat kan nog komen, zoals in verschillende andere EU-landen gebeurt is.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#16
afgelopen zaterdag op een techno feestje 4fmp genomen in combinatie met 27 mg 2cb, het was geweldig!
Begin van de avond 160 mg 4fmp gedropt, +/- 50 minuten later begon het licht te werken. Na 1.5 uur begon het echt goed te werken, super euforie, lekker actief, iedereen was mooi en lief en veel praten :grin:. Ik vond het toch wel heel erg op mdma lijken, wel stuk minder liefde als mdma, maar zeker niet minder leuk. Ik bleef in vergelijking met mdma een stukje helderder in mijn hoofd. Na 2 uur genieten het capsuletje 2cb er bij gegooit. na een half uurtje begon die zijn werk te doen. Was echt genieten, hoofd lekker tintelen, alles was top. Uurtje later begon in wat te trippen, iets te veel genomen, maar zeker niet vervelend. Tijdens de 2cb/4fmp combi zat ik ernstig te twijfelen of ik niet een mdma cap per ongeluk had genomen, dat geeft wel aan hoe fijn ik het vond.
Er zat maar 1 nadeel aan, het slapen! heb helaas van 6 tot 12 wakker gelegen in mijn bed.

Ik las dat er een kruistollerantie tussen 4fmp en mdma zit. Hoe erg is dit merkbaar als ik as zaterdag mdma ga doen?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pim zei:
Ik las dat er een kruistollerantie tussen 4fmp en mdma zit. Hoe erg is dit merkbaar als ik as zaterdag mdma ga doen?
Klik om te vergroten...
Ik had wel een diminished experience op MDMA op een zaterdag toen ik op zowel vrijdag als eerder die zaterdag 4-FMP op had.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat zijn qua effecten de verschillen en overeenkomsten met speed?

Het is dus mdma achtiger. Krijg je er wel de "rush" en body-high van die je met speed hebt?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bingeln zei:
Het is dus mdma achtiger. Krijg je er wel de "rush" en body-high van die je met speed hebt?
Klik om te vergroten...

De rush ontbreekt, de body high is er wel, vind ik.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#20
2C-Em zei:
Pim zei:
Ik las dat er een kruistollerantie tussen 4fmp en mdma zit. Hoe erg is dit merkbaar als ik as zaterdag mdma ga doen?
Klik om te vergroten...
Ik had wel een diminished experience op MDMA op een zaterdag toen ik op zowel vrijdag als eerder die zaterdag 4-FMP op had.
Klik om te vergroten...
ik heb er uiteindelijk niks van gemerkt.. ging super met 1.5 maand pauze en de week er voor 4fmp.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."