Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In een dagje uitgelezen. Ik vond het een goed boek. Hij is echt goed in staat je een kijkje in zijn hoofd te laten nemen als (ex-)coke gebruiker. Alleen heb ik de indruk dat hij, omdat het zo'n grote rol in zijn leven heeft gespeeld, het belang van cocaine in de maatschappij wel een beetje overschat. Absolute aanrader om een keer gelezen te hebben, dat sowieso!"
"Stoneboot zei: Ja maar het weer hebben ze niet echt mee momenteel.. Klik om te vergroten... Wat een kutopmerking"
"Ik ben het wel met zommes eens eigenlijk, jij praat alleen vanuit jezelf. Prima als je je ervaringen wil delen, maar maak dan een eigen topic aan of zo. Dit heeft namelijk vrij weinig toegevoegde waarde. ger69 zei: 5 maanden gebruiken ,cocaine is niet fysiek verslavend alleen tussen je oren,je wordt niet zo snel een cokejunkie,probeer gewoon plaatsen te vermijden,en inderdaad je inkomsten uit handen te geven aan een betrouwbare instantie zodat je weekgeld krijg.....heeft bij mij geholpen...gebruik nu verstandiger,niet alles in 1 week en dan de rest vd maand zonder geld maar gewoon 1 of 2 nachten per week Klik om te vergroten... Wat denk je dat er tussen je oren zit? Je verandert natuurlijk wel blijvend je hersenen als je zo vaak achter elkaar coke gebruikt. Volgens mij is dit ook niet terug te draaien. Een coke-verslaving zit dus als het ware in je hersenen gebakken en is verdomd hardnekkig. Heb je weleens over het expiriment met die ratten en aapjes gehoord die ze lieten afkicken? Volgens mij staat het ook op wikipedia (even kijken)."
"Ik had het pas ook, voor het eerst in een avond ongeveer 1,5 gram gesnoven. Voelde me superchill in m'n hoofd maar m'n hart ging tekeer als een idioot. Ik vond het eerlijk gezegd doodeng. Wat bij mij wel redelijk hielp was rustig op je rug gaan liggen en langzaam en diep inademen en lang uitademen."
"Immo zei: Complicity zei: Ik had het pas ook, voor het eerst in een avond ongeveer 1,5 gram gesnoven. Voelde me superchill in m'n hoofd maar m'n hart ging tekeer als een idioot. Ik vond het eerlijk gezegd doodeng. Wat bij mij wel redelijk hielp was rustig op je rug gaan liggen en langzaam en diep inademen en lang uitademen. Klik om te vergroten... Ik snap echt niet hoe mensen hoeveelheden als 1,5 gram in 1 avond weg kunnen werken. Neem aan dat zoiets alleen kan als je speed heel erg onzuiver is? Ik denk als ik 1,5 gram zou nemen dat ik zeker in het ziekenhuis zou belanden. Klik om te vergroten... Klopt, had het nog niet gezuiverd. Vorigere keren (wel gezuiverd) was 0,5g geen probleem. Voelde me prima en kon gewoon na een paar uur eten en slapen. Was toch benieuwd hoe ver ik kon gaan."
"psychopsychedelic zei: je hebt gezuiverde (van caff tg?) pep op,, een halve gram, en jij kon slapen en eten na paar uurtjes?? je bent tog zeker wel een nachtje wakker en 2 dagen.. als je goede pep hebt,, of je word afgezet in gewicht?? na 1 dikke nak kan ik zeker lange tijd niet eten slapen Klik om te vergroten... Klopt, 2 uur s'avonds zakje leeggemaakt. 4 uur feestje afgelopen. Toen ik thuiskwam wat gegeten en daarna meteen in slaap gevallen (rond 5 uur). Een vriend van mij ook trouwens. Dat was de tweede keer dat ik speed gebruikte. Eerste keer ook een halve gram op maar dan al begonnen in het begin van de middag. Speed was overigens gezuiverd met aceton, geen idee wat voor versnijdingsmiddel erin zat. Ik denk caffeine. Overigens wel altijd gecombineerd met alcohol. Maar in mijn ervaring reageren mensen allemaal heel anders op speed. Een andere vriend van mij kon op dezelfde speed de hele nacht niet slapen terwijl hij een rond de 200mg op had. Ik ben het trouwens met mattskovic eens. Als je last hebt van een onrustig hart zou ik geen speed en benzo's combineren. Ik weet niet of alchohol een beter alternatief is (ik betwijfel het eigenlijk) maar dat werkt voor mij prima om in slaap te komen. Ik zou de volgende keer iig. beter opletten vanaf waar je je hart gaat voelen zodat je weet waar je grens ligt. Helaas gaat je hart niet altijd gelijk met hoe je je verder in je lichaam en hoofd voelt."
"Is een topic over bij 'Research Chemicals'."
"Dat Valium en Alcohol een slechte combinatie zijn kan ik beamen haha. Na LSD trip van afgelopen maandag 10mg valium geslikt, later nog 10mg erbij. Paar uur later toen we relaxt op de bank lagen paar biertjes gedronken en het kickte hard in! Had op de fiets naar huis al een kater en werd de volgende dag pas eind van de middag wakker haha."
"jellies zei: ik heb mn pakketje van airsealed gewoon binnen haha zat valium in ik dacht toch is uitproberen komt uit bosnia eigenlijk ook bizar dat je gewoon alles kan bestellen wat je wilt!! op de envelop was gewoon met pen geschreven vraag me af hoe dat werkt daar :P wel chill weer Klik om te vergroten... Ze zijn wel betrouwbaar als ik de verhalen mag geloven. Wel jammer dat de prijzen zo extreem uiteenlopen. Diazepam is bijvoorbeeld wel te betalen, maar Ritalin voor 115 dollar...WTF."
"Ik heb 'm besteld voor een mooie prijs. Zal mijn oordeel hier posten als ik m uit heb."