Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja maak niet uit joh! http://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem"
"Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water. Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt. Bron: Uit Je Bol Klik om te vergroten... It is a common misconception that nutmeg contains monoamine oxidase inhibitors (MAOIs). This is untrue; nutmeg should not be taken in combination with MAOIs but it does not contain them. ... However, use of nutmeg as a recreational drug is unpopular due to its unpleasant taste and its side effects, including dizziness, flushes, dry mouth, accelerated heartbeat, temporary constipation, difficulty in urination, nausea, and panic. A user will not experience a peak until approximately six hours after ingestion, and effects can linger for up to three days afterwards. A risk in any large-quantity (over 25 g) ingestion of nutmeg is the onset of 'nutmeg poisoning', an acute psychiatric disorder marked by thought disorder, a sense of impending death, and agitation. Some cases have resulted in hospitalization. Bron: Wikipedia Klik om te vergroten..."
"Vanochtend zagen mijn paddo's er ook ongeveer zo groot uit als de laatste foto hierboven. Toen ik net thuiskwam waren ze rijp om te oogsten, kon m'n ogen niet gelofen natuurlijk! Van een paar kleine knobbels tot prachtige grote paddo's die je normaal zo in de shop koopt, en dat in 1 dag! Het komt natuurlijk door de hitte van vandaag, ik heb ze namelijk bovenin m'n kamer gezet (schuin dak). Je merkt heel duidelijk dat ze op warme dagen een stuk harder groeien! Overigens was dit m'n 3e oogst, het kitje heb ik precies een maand geleden ontvangen. Ik zit nu totaal op +/- 300 gram. Drogen gaat trouwens ook heel makkelijk, duurt ongeveer een weekje, en met warme dagen als dit zijn ze nog een stuk sneller droog, kurkdroog zelfs"
"Kilo goud: 15.200 euro Kilo coke: ca. 10.000-14.000 euro (puurheid +/- 80%) Maar deze prijs voor coke is uiteraard buiten Latijns-Amerika, daarbinnen is het velen malen goedkoper (reken op 5 doller per gram en hoge kwaliteit, vergelijkbaar met amphetamine in Nederland). Reden dat coke zo duur is hier, is dat 't eigenlijk onmogelijk is om hier te produceren, en dus de hele prijs van coke bestaat uit de reis van de producent naar de consument. De boer, het kartel, transporteur (smokkelaar), evt. politie/douane e.d. die omgekocht moeten worden, groothandelaar, dealer(s), iedereen moet betaald worden... Edit: moet er wel bij zeggen dat als je naar de verkoopwaarde kijkt van een kilo coke dan zit je op 40.000 tot zo'n 80.000 euro, afhankelijk van in hoeverre 't nog versneden wordt Dus in die zin heb je wel gelijk uiteraard"
"Als ik thee zet dan is 't gewoon een pan met water aan de kook, paddo's (in stukjes gehakt) erbij, vuur laag en een half uurtje laten staan. De laatste 5 minuutjes doe je er 2 zakjes zoethout thee doorheen. Afgieten door een zeef, en je hebt een heerlijk zoete thee En over het feit dat het niet zou mogen koken ivm. afbraak van de werkzame stoffen... zelf nooit wat van gemerkt. En soep zou dus ook best kunnen, champignonsoepje... bovendien is je soep over 't algemeen klaar op 't moment dat ie begint te koken, dus dat zit wel snor. To my knowledge, there has been no study or report of anyone quantifying the amount of degradation at various temperatures. Qualitative reports however seem to indicate that less than an hour of boiling or steeping seems to have little to no effect on the potency of psiloc(yb)in water solution. Klik om te vergroten... Ask Erowid"
"Heb 't zelf een keer gedaan met een Mars, erg lekker! Mars in een fles wodka doen, ff mee laten wassen in de vaatwasser op een graadje of 60, en weer af laten koelen En salmiak is uiteraard ook een aanrader!"
"Pure coke is juist goed te snuiven. Je voelt 't namelijk niet eens je nuis ingaan en het effect is veel sterker en vooral zuiverder (voelt 'natuurlijker' aan) en je hebt nauwelijks/geen kater/down gevoel als 't uitgewerkt is (hoeft ook niet perse met versneden coke hoor!) Cocaine HCl is inderdaad een pasta; na de laatste was (base -> HCl) hou je de HCl pasta over die gedroogd wordt (bijv. onder warme lampen) Cocaine HCl is hygroscopisch en trekt dus water aan; dus als het niet goed verpakt is (luchtdicht) zal het weer pasta/brokkerig worden na verloop van tijd (afhankelijk van luchtvochtigheid en puurheid) Verder kun je cocaine die helemaal kapot versneden is gewoon weer puur maken (HCl -> freebase -> HCl), het is niet extreem moeilijk (maar ook zeker niet simpel) Je hebt zeker een gram of 10 nodig omdat kleine hoeveelheden nooit lekker werken (anders moet je met halve mililiters gaan werken enzo ) en als je een foutje maakt kan je je coke kwijt zijn, afhankelijk van wel deel van 't proces je verneukt."
"p4r4n01d zei: dus als coke brand is t rotzooi .... hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif ..... en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit... Klik om te vergroten... Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak... Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel). Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn ) Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld) De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan)) Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)"
"Een grammetje of 40 voor €350 mooi verpakt in een afgescheurd stukje plastic van een tasje van de lokale supermarkt Was echt topspul, niet normaal... Latijns-Amerika... In Nederland 2 gram denk ik, maar gebruik nauwelijks. Kan best een paar weken zonder"
"Een deel van je neusschotje uitblazen lijkt me zeer onwaarschijnlijk... wat wel heel goed mogelijk is is dat er een (oud) korstje losgekomen is. Als je je neus beschadigt (de eerste laag zeg maar (epitheliale cellen)), wordt er net als met je huid een korstje gevormd. Als die cellen niet goed kunnen herstellen kunnen er idd gaten onstaan (voornamelijk gehemelte en neusschotje). Maar dit gebeurt zelden, maar niet onmogelijk"