Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blauwe mitsu's en lichtgele AP's"
"wow, echt heel herkenbaar allemaal. Wel regelmatig visuals gehad tijdens een xtc "trip". En dan had ik echt nog niet over de 200 mg gehad, ben er gewoon heel gevoelig voor. Heb eens een half uur op de grond gelegen en naar het plafond gestaard en me erover verbaasd wat voor mooie draaiende patronen ik zag. Met m'n oogjes dicht had ik heel vaak allerlei gekleurde tunnels die draaiden waar je als het ware ingezogen werd. Heel tof. En de week erna ben ik altijd bang in het donker , en als ik dan buiten in het donker loop of fiets zie ik vaak op een afstandje zwarte schimmen achter iets wegduiken, net mensen die achter bosjes wegduiken ofzo. Of schimmen die door de lucht vliegen. Eerste keer dat ik dat had was best kut. Inmiddels ben ik eraan gewend en accepteer ik maar dat de week na X gebruik een beetje raar is."
"Als ik puistjes heb zijn ze na het gebruik van Xtc juist bijna helemaal weg. Genoeg water drinken is ook wel belangrijk, en als je thuiskomt je gezicht goed verzorgen en reinigen met goeie facewash of iets dergelijks, en een hydraterende nachtcreme (sommige mannen hebben hier vast problemen mee, maar tis wel goed voor je huidje )"
"M'n katje is van plan om zaterdag op een festival 's middags 1 cap (100 mg) 4-fluo te nemen, en dan 's avonds nog een 100 mg cap met een halve roze swirl (dus dan ong 43 mg mdma). Zou het elkaar dan versterken qua euforie? lijkt me wel toch...?"
"Ik weet dat bijnemen bij 2c's niet veel zin heeft, althans bij 2c-c werkte dat bij mij niet. Maar morgen 2c-i pluggen (voor t eerst :P hehe), zou later bijnemen om het te versterken/verlengen dan wel kunnen? En is het, als je het plugt ook belangrijk dat je het echt op een volledig lege maag doet? Just checking"
"Never mind ik ben nu weer enigzins normaal. Vanmiddag die 2c-i gedaan, my god wat was het vet. pluggen was niet heel fijn, maar ach...en wat er daarna kwam is het dubbel en dwars waard! Echt een xtc achtige rush die heerlijk door me heen ging, dacht na een tijd goh zal ik er een half pilletje bijpakken voor t ultieme gevoel, toch maar niet gedaan. Zowel de CEV's als de open eye visuals waren goed. Buiten scheen het zonnetje en waren de wolkjes mooi. Ik was heel melig en opgewekt, en heb er met mn trippartner wat op afgelachen. Al met al een heel geslaagde trip! nu wel enorme hoofdpijn, maar ach."
"Gisteren de bizarste trip ooit gehad ik verwachtte gewoon een leuk fijn tripje, met een maatje van me. Maar oh my het was ineens zo overweldigend, niet te vergelijken met de andere keren. Maybe dat ik later nog een tripreportje schrijf maar ik heb er nu nog niet de juiste woorden voor, ik voel me enorm dankbaar voor alles wat ik heb mogen zien en voelen I was drowning in a sea of colours and the sky was pink."
"Zaterdag op een fijn schranz feestje @ factory 10 2x een capsule van ong. 100 mg genomen. En het was echt weer heulllllllll fijn Prettige en lang aanhoudende (yay) love rush deze keer, veel energie, keihard losgaan. Uiteindelijk van 10 tot half 1 geslapen en voelde me de rest van de dag gewoon prima, werd zondagnacht weer 4 uur. Vd week wel weer een beetje bijgeslapen. Heerlijk spulletje! Paar weken wachten nu, maybe op awake fest weer"
"Naja geloof wel dat je er naar moet vragen? ligt niet zomaar uitgestald in de winkel dacht ik. In mijn geval dan, 1x poedervorm via via en 1x caps gehaald in een smart. Was allebei gewoon goed."
"My bad, begreep t verkeerd. Ben het idd met je eens"