Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben diverse malen op de bank in slaap gevallen door g. Ik heb wel t idee dat dit ook door vermoeidheid komt en de in-actieve houding die je al hebt. Ben op die manier nooit langer weg geweest dan n half uurtje. 1x ben ik echt out geweest ergens op n feestje in combinatie met alcohol en dat was minder prettig. Je ziet t naar mijn mening niet echt aankomen. Op een gegeven moment ben je heel duizelig en extreem slap. Het enige waar je zin in hebt is liggen en slapen, gecombineerd met een misselijk gevoel. Nooit meer!"
"zuster zei: Het zou bv niet verslavend zijn, lichamelijk. En het brengt ook geen schade toe als je het maar juist gebruikt en ook niet teveel. Dit zijn wat dingen die ik hier gelezen heb. Klik om te vergroten... Er zijn ook meerdere topics te lezen over zware verslavingen. Dit zijn schokkende feiten en ook wijze lessen. Maar wel jammer dat je het bij de openingspost houdt. Het is nu een afschrikkende waarschuwing, maar iets meer informatie zou hier een interessante discussie kunnen opleveren. Hoeveel gebruikte ze en hoe lang? Er zijn hier al topics die uitgebreid beschrijven dat het afkicken stap-voor-stap moet gebeuren (dosissen moeten worden afgebouwd) omdat het anders levensgevaarlijk is. Het lijkt mij dus dat hier niet alleen eigenwijze gebruikers rondhangen, maar vooral mensen met kennis. Kennis waar je als verpleegkundige misschien nog wat aan kan hebben bij de volgende ghb-verslaafde!"
"link lijkt me wel interessant"
"Meten is weten zeg ik altijd maar als het op GHB aankomt. Wanneer je precies doseert, alcohol beperkt tot n paar glaasjes bier dan is het gebruik van GHB uitermate veilig. En welke lul stapt er nou achter het stuur met GHB op? De drug op zich is niet gevaarlijk, de hersencapaciteit van sommige gebruikers wel.."
"Toch is het wel opvallend dat bijna niemand het bij 1 ballon houdt op een feestje Die gasten met die cilinders verdienen aardig wat knaken op zo'n avond"
"Damn wat is methylone een relaxt goedje! Is het niet zo dat dit voornamelijk op je dopamine-levels in werkt?? Aangezien de kater echt geen reet voorsteld in vergelijking met mdma, wat je serotonine-voorraden op maakt"
"Ja het is net hoe je het bekijkt. Ik vind het echt geweldig spul om af te wisselen met xtc. De kater is er niet, bij xtc lijkt deze bij mij steeds groter te worden en langer te duren. Methylone geeft een heldere fijne roes, vol energie maar inderdaad niet die wousheid van xtc. Het enige nadeel vind ik de korte werking, maar bij doseren gaat zonder problemen. De volgende dag heb je inderdaad wat slaaptekort, maar geen leeg depressief gevoel zoals bij xtc. xtc blijft meesterlijk natuurlijk, maar ik gebruik t echt wel minder nu ik die rc's ontdekt heb"
"Met LSD: op een berghelling neerkijkend op de stad Inssbruck Daarboven besneeuwde bergtoppen en wolken, beneden de de drukke stad heel klein. Deze elementen versmolten met elkaar tot een golvende brei waar ik op een gegeven moment, gezichten en dansende vrouwvormen in kon ontdekken. Echt een uur of 3 met open mond zitten kijken"
"In die combinatie word ghb toch overschaduwt door al die andere middelen. Je zult niet zo snel out gaan met xtc,coke en speed achter de kiezen. Of het lekker is voor je hart en andere organen is een tweede. Het ligt allemaal aan de hoeveelheden natuurlijk, maar ik zelf zou dat ook nooit allemaal doorelkaar gebruiken."
"In een groot glas drinken mikken en er is niets aan de hand Doseren van gbl is absurd simpel met een doseerspuitje, zonder zo'n ding is het doseren niet te doen ;vragen om problemen Gbl in je lichaam wordt omgezet tot ghb en word afgebroken tot co2 en h20; dus geen gifitige stoffen"