Goed gezegd, ik had het niet beter kunnen doen,
Zelf dacht ik er al wel zo over, maar heb in de jaren geleerd dat maar voor me te houden
Ik weet niet hoe oud je bent
Laten we het er maar op houden dat ik denk dat ik wel een van de oudste ben, zeg van de tijd dat je voor een pilletje FL. 50,- moest dokken. (maar dan had je ook wat
![:grin:]()
)
Het gaat er dus om dat drank de schatkist vult, en (hard)drugs niet.
Als ze het nou gaan legaliseren krijg je hopelijk top spul en het vult de schatkist, maar ja dat kunnen ze weer niet maken tegenover die preutse landen als Frankrijk en Amerika
Maar goed dat 4-FMP zal dus wel heel snel op DE lijst komen, helaas maar het is niet anders.
Worden we weer gedwongen het illegaal te halen.
![:(]()