Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat hangt maar net af van de wetgeving van je land. Ik zag op de site staan dat ze het bijvoorbeeld niet meer naar Denemarken verzenden, omdat het daar niet meer legaal is. Dus hopelijk duurt het nog een tijdje voordat het in Nederland niet meer legaal is.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dat niet dan niet wereldwijd oftewel internationaal bepaald :confused:
Het lijkt tenslotte niet op softdrugs, als ik zo de ervaringen er over nalees.
En als het op de lijst komt : aan de hand waarvan wordt eigenlijk bepaald dat een bepaald product als harddrug op de lijst komt.
Want in principe is alcohol ook een harddrug, en in de meeste gevallen nog verslavender dan de meeste harddrugs die op de lijst van verboden middelen staan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
peppie zei:
Want in principe is alcohol ook een harddrug, en in de meeste gevallen nog verslavender dan de meeste harddrugs die op de lijst van verboden middelen staan.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de regering heel lang geleden de principes overboord zette toen ze de schatkist er niet mee kon vullen. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou zeggen, welkom in de wereld van de grote mensen, de zogenaamde 'echte' wereld. Tjokvol gepropt met hypocrisie, geldzucht en een niet aflatende honger naar macht en rijkdom. Tja, en op de weg naar roem, geld en het grote geluk, kan het nou eenmaal voorkomen dat er een horde brave burgers sneuvelt aan de gevolgen van eventuele weloverwogen hypocriete wetten en beslissingen. Maar dan kunnen we altijd nog de aandacht afleiden, door een levensgevaarlijk middel als paddo's in het nieuws te brengen, en dan met wat overtrokken gewichtigdoenerij de meute laten denken dat de zaak onder controle is met een verbod en ondertussen grijnzend kijkend naar de voller wordende schatkist van de accijns op alcohol en benzine...

Zo verschrikkelijk offtopic maar het moest er even uit...

X
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed gezegd, ik had het niet beter kunnen doen,
Zelf dacht ik er al wel zo over, maar heb in de jaren geleerd dat maar voor me te houden :wink:
Ik weet niet hoe oud je bent
Klik om te vergroten...
Laten we het er maar op houden dat ik denk dat ik wel een van de oudste ben, zeg van de tijd dat je voor een pilletje FL. 50,- moest dokken. (maar dan had je ook wat :grin: )
Het gaat er dus om dat drank de schatkist vult, en (hard)drugs niet.
Als ze het nou gaan legaliseren krijg je hopelijk top spul en het vult de schatkist, maar ja dat kunnen ze weer niet maken tegenover die preutse landen als Frankrijk en Amerika
:xtc:
Maar goed dat 4-FMP zal dus wel heel snel op DE lijst komen, helaas maar het is niet anders.
Worden we weer gedwongen het illegaal te halen. :(
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
honingolie zei:
Complicity zei:
De omschrijvingen trekken me best wel aan. 20 euro vind ik nog wel een acceptabele prijs hoor. Zeker als het bekijkt per avond zoals eerder gedaan werd. Dat is goedkoper dan een avondje MDMA.
Klik om te vergroten...

Dan heb jij of hele dure, of hele slechte MDMA (of allebei :P)
Klik om te vergroten...

*Zucht*

Zon opmerkingen slaan toch helemaal nergens op? Er zijn genoeg mensen die een gram 84 % mdma wegwerken op een avond.
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spor zei:
^lol, ja dat misschien wel, maar van 1 gram 84% mdma ga je echt wel veeeeeeeeeeeel harder als van een grammetje 4 fluor hoor :wave: ik ben het toch met honingolie eens
Klik om te vergroten...
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk mijn reactie daarop niet (goed) gelezen. Ik ging in mijn post uit van 4 euro per avond. Als jij dan nog vindt ik dan dure MDMA heb vind ik dat prima hoor (waarom zou ik het verdedigen :P ).
k
klein beetje gekLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb het als poeder op en vloeibaar :P
vond de vloeibare variant een stuk beter 1 buisje en tog de hele nacht nog lekker gestuiterd
maar tog heb ik liever gewone speed >>ga je een stuk harder op
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onlangs 4fmp uitgeprobeerd, zonder iets anders te gebruiken (dus ook geen alcohol)

1 opmerking vooraf: het stofje zou neurotoxisch worden boven doseringen van 200 a 300 mg per onbekende tijdseenheid. Voor het gemak zou ik 200 a 300 mg per 12 uur rekenen. Als iemand hier een ander idee of wetenswaardigheid over heeft; voel je vrij om het te verbeteren / aan te vullen.

ik ben begonnen met een capsule van 100 mg. Ik had het idee dat de capsule vrij snel smolt in mijn maag, want na 5 a 10 minuten kreeg ik een behoorlijk branderig gevoel in mijn maag. Een flesje water bij de hand om af en toe met een slokje het branderige gevoel weg te spoelen ervaarde ik als prettig.
na 30 ~ 40 minuten begon ik het idee te krijgen er iets van te voelen. en na 50 minuten stond ik wel strak. Het is echter veel milder dan mdma, en het komt ook veel geleidelijker op. Bovendien verschilt het strak staan met mdma in de volgende opzichten: met mdma is het soms ook wel chill om te gaan zitten/liggen. Maar met de 4fmp wilde ik continu in beweging blijven, dansen dus. Een lichte kaakspanning is wel voelbaar, maar niet zodanig dat je gaat knarsetanden of kauwen. Een warme gloed/tinteling trekt over je gezicht en je hals, een licht gevoel van euforie maakt zich van je meester. Je bent nog niet 'the king of the world' wat je met coke wel bent, je bent wel gewoon een koning, maar een stuk empathischer dan bij coke. Ik vond het in ieder geval heel belangrijk dat de mensen om me heen zich ook goed voelden. Dat heb ik met mdma minder, en met coke helemaal niet. ongeveer 2,5 uur nadat ik de eerste 100mg had geslikt heb ik met een voorgemaakte capsule van 60mg bij gedoseerd omdat ik wel iets harder wilde gaan. En het gevolg was dan ook dat ik iets harder ging, maar nog steeds erg mild. Je kunt wel gewoon nog helder denken, waarvan er bij mdma niet echt sprake is. Bovendien vind ik het wel op een subtiele manier energieker dan mdma. Bij mdma lijkt het alsof je lichaam door heeft dat het energie aan het verbruiken is dat het eigenlijk niet heeft, en bij 4fmp lijkt het alsof je die energie wel tot je beschikking hebt.

Ik denk dat het een leuke drug is voor tijdens het uitgaan in een discotheek waarbij je niet extreem strak wil staan als bij mdma, maar wel een beetje strak, en lekker energiek. Plus daarbij nog een beetje het ik-ben-een-koning gevoel met empathische inslag. Het is een vrij subtiele drug waar je qua strak staan tot 20 min. na inname niks van merkt, daarna gaat het tussen de 20 en 40 min na inname rustig naar de piek, en dan neemt het heeel geleidelijk af tot ik gok zo'n 4 a 5 uur na inname. Energiek voel je je nog steeds daarna, ik denk dat dat tot zo'n 8 uur na inname blijft. Dit is bij een dosering van 100 ~ 160 miligram op 65kg lichaamsgewicht, laag vetpercentage. mocht dat relevant zijn.

als dit niet goed is geplaatst, verplaats het dan maar, het leek me hier wel bon geplaatst eigenlijk.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou even halen dan binnenkort!
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb zojuist gehoort dat N-eye-Zzz toch 4-FMP bevat. :hearteyes:
Het betreft een dosis van 80 mg per capsule.
Dus van de 150 mg is 80 mg 4-FMP.

Dit hoorde ik zojuist van een goede vriend van mij die contact had met een rc handelaar.
Zij hebben een poosje zitten praten en na een poosje kwam N-eye-Zzz ter sprake en ja het klopt. :hearteyes:

Dus het is een licht gedoseerde versie van 4-FMP, tenzij je natuurlijk meer dan 2 caps in neemt.

Het is natuurlijk nog maar de vraag, hoe betrouwbaar deze informatie is, maar aangezien deze rc handelaar echt enorm veel afwist van rc's, denk ik toch dat we kunnen aannemen dat dit waar is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
En dat noemt zich de supplier....
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
hij's straat, dan doe je niet aan rc's
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een bikkels hier allemaal!! Ik ben echt te schijterig om zoiets te proberen denk ik...bang dat ik een hartaanval krijg ofzo...maar goed ik had nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons:

In vergelijking met speed: kan je ook uren dansen met 4fmp? En ga je ook zo lekker babbelen als met speed? En hoe lang kan je het bewaren?
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na inwerking heb ik ruim 8 a 9 uur energie gehad om helemaal los te gaan op muziek, en eens in de zoveel tijd pauze om lekker te kletsen, dus ja de praatkick zit er ook in, ik kan alleen niet zeggen of deze overeen komt met speed, maar denk niet dat er veel verschil in zal zitten.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Wat een bikkels hier allemaal!! Ik ben echt te schijterig om zoiets te proberen denk ik...bang dat ik een hartaanval krijg ofzo...maar goed ik had nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons:

In vergelijking met speed: kan je ook uren dansen met 4fmp? En ga je ook zo lekker babbelen als met speed? En hoe lang kan je het bewaren?
Klik om te vergroten...

Je hoeft geen ervaringsdeskundige te zijn om die vragen te beantwoorden hoor. :wink:

Uren dansen op 4-fluor: ja
Lekker babbelen: ja
Lang bewaren: daar zei TrippyShit al iets zinnigs over in het f-fmp topic bij Drugs (algemeen): veel langer dan speed in ieder geval.
Gezien het dus niet pasta achtig is (ik heb gecontroleerd en bij mij is het alles behalve een pasta, meer een wit-geelig poeder)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pak Suiker zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Wat een bikkels hier allemaal!! Ik ben echt te schijterig om zoiets te proberen denk ik...bang dat ik een hartaanval krijg ofzo...maar goed ik had nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons:

In vergelijking met speed: kan je ook uren dansen met 4fmp? En ga je ook zo lekker babbelen als met speed? En hoe lang kan je het bewaren?
Klik om te vergroten...

Je hoeft geen ervaringsdeskundige te zijn om die vragen te beantwoorden hoor. :wink:

Uren dansen op 4-fluor: ja
Lekker babbelen: ja
Lang bewaren: daar zei TrippyShit al iets zinnigs over in het f-fmp topic bij Drugs (algemeen): veel langer dan speed in ieder geval.
Gezien het dus niet pasta achtig is (ik heb gecontroleerd en bij mij is het alles behalve een pasta, meer een wit-geelig poeder)
Klik om te vergroten...

Offtopic: Speed bewaar ik gewoon in de sealtjes in m'n kast in een doosje...kan je toch wel een 1 jaar bewaren dan??

Ontopic: ben bang dat ik van 4fmp net zo'n dipdinsdag krijg...oh ja en dat ik waarschijnlijk teveel neem en te hard ga ofzo...ben echt een mietje :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Ontopic: ben bang dat ik van 4fmp net zo'n dipdinsdag krijg...oh ja en dat ik waarschijnlijk teveel neem en te hard ga ofzo...ben echt een mietje :P
Klik om te vergroten...

krijgje niet, spreek uit ervaring :)
neem 150 mg en je zit altijd goed heb ik ondervonden.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad, een dinsdagmiddag dip krijg je niet. Dat is juist het mooie hieraan!
Neem niet meer dan 200 mg en dan komt het helemaal goed en heb je een heel gezellige avond en nacht
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je gebruikt speed maar bent bang voor 4-FMP?

... :confused:
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#20
ze zeggen dat er in 4-FMP chrystal meth zit maar kweet niet of dat waar is iemand enig idee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."