Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-spaceman- zei: ik ben hier wel trots op! Klik om te vergroten... Zo is dat, de VOC-mentaliteit !"
"Terwijl er een plant verboden word, ja inderdaad een geestverruimende PLANT, een geschenk van 'god' viert het misbruik van de vrij verkrijgbare pijnstillers, kalmeringsmiddelen, antidepressiva hoog tij onder alle lagen van de bevolking. America Fuck YEAH.."
"Ik lees hier over methylone als heel fijn wit kristalachtig poeder, deze heb ik nu ook weten te bemachtigen. Heb er echter nog niet van gesnoept want bij een andere leverancier heb ik eens methylone-poeder gehad met een hele sterke vanillegeur en een knalgele kleur. Lijkt wel een totaal andere substantie Kan dit wel dezelfde stof zijn?"
"zommes zei: Vind het wel een grappig programma, leedvermaak is het beste vermaak. Jammer dat die dikke gast weggestuurd is. Klik om te vergroten... Idd hij zorgde wel voor wat actie daar"
"pandalicious zei: Molecules met fluor (en in mindere mate broom, chloor, jood.. ) in hebben nog een extra interessante eigenschap, ze worden niet gemakkelijk afgebroken, aangezien het lichaam molecules met fluor niet kan afbreken en niet weet wat er mee te doen. Klik om te vergroten... Maar het word uiteindelijk wel afgebroken toch? Of stapelt het zich op?"
"ErnstJünger zei: ErnstJünger zei: Ik heb absoluut nog geen ervaring met aankopen langs Los van de chemie-voor-dummies uitweidingen, heeft iemand douane-advies over RC-bestellingen? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik denk dat je je eerder zorger kunt maken over het feit of je met oplichters te maken hebt of met een echt RClab. In dat geval gaat het gewoon in discrete verpakking tussen miljoenen andere poststukken richting jouw brievenbus. In dat geval; laat t weten svp"
"Fluortandpasta etc. en fluoridevergiftiging heeft niks te maken met het aanwezige fluoratoom in 4-fmp! Het gevaar van 4-fmp moet je eerder zoeken in de hoek van neurotoxiciteit; in korte tijd te veel mg binnenkrijgen. Maar als je te ver bent gegaan met de 4-fmp, dan merk je het wel; zijn natuurlijk wel al gevallen van bekend. Heb ergens gelezen dat mensen niet veel meer konden dan platliggen en wachten tot de uitwerking. En dat is lang wachten met deze substantie omdat het extreem langzaam word afgebroken."
"Het word extreem langzaam afgebroken in je lichaam Het is echt subtiel spul, maar met onbeperkt bijdoseren schuilt er toch een dikke adder onder het gras. Opgejaagd gevoeld, zwarte vlekjes zien en de empathie is allang verdwenen idd Persoonlijk ben ik echt geen fan van 2 nachten achter elkaar doorhalen op de 4-fluo, voelt niet echt gezond meer aan (en dat is het ook niet qua neurotoxiciteit)"
"_Kat_ zei: Ik kan dat niet opschrijven omdat ze me dan zouden opnemen in een gekkenhuis. Klik om te vergroten... Je vervangt gewoon alle persoonlijke voornaamwoorden voor 'mijn labrat' , niemand die het door heeft"
"Waarschijnlijk zijn er wat datura-zaadjes in zijn mond gewaaid tijdens het hovenieren Klink doe er wat aan, verbied gewoon alle planten"