Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GHB, N2O, wiet, hasj en natuurlijk was het geweldig =D"
"We zijn allen erg benieuwd naar je ervaring, dus laat aub snel weer van je horen ik ben nog steeds aan het kijken of er verschillen zijn tussen 4-FMP en Neyezzz, ik denk nog steeds dat het het zelfde is, maar zeker weten die ik het niet. Er staat wel een lijst met ingredienten op de verpakking, ik weet niet of het toegestaan om die op internet te plaatsen. Het zijn in ieder geval een hoop moeilijke chemische namen, ik heb wel scheikunde 1+2 gehad op vwo (en ook voor geslaagd) maar ik ken geen van deze stoffen, dit kan ook komen omdat het allemaal engelse versies zijn van de namen. Als iemand weer iets te weten is gekomen over de verschillen of overeenkomsten tussen neyezzz en 4-FMP, post het dan aub. Alvast bedankt en allemaal nog veel plezier met dit geweldige spul"
"Zoals gewenst hier de ingredienten lijst van N-Eye-Zzz: Per 1 Capsule (150mg); Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg. Het zijn een hoop namen waarvan ik denk dat het planten zijn, maar ik heb eerlijk gezegt geen idee. Iemand die hier verstand van heeft?"
"Jammer dat het niet hetzelfde bleek te zijn. De symptomen waren in ieder geval het zelfde als de andere verhalen hier, anderen die N-Eye-Zzz hebben gehad zullen het met mij eens zijn. Toch erg bedankt voor je info, Drientje Scheikunde of biologie gestudeerd? Over de rare mensen op deze planeet Je moet ergens beginnen, ik had nog nooit een stimulant gehad en dit is toch een flink stapje onder MDMA. Komt er trouwens aan met oud en nieuw, dan is het 3 maand geleden , dus als mijn serotonine voorraad omlaag is gegaan door neyezzz dan is het dan wel weer ruim bijgevuld"
"rallie zei: Wat n hoop interessante info is hier te vinden zeg over 4-FMP Ik heb die ingredienten lijst van die N-Eye-Zzz is wat beter bestudeerd maar volgens mij hebben ze dat gewoon gekopieerd van een of ander vaag New-Age kruidenmengsel om te verdoezelen dat er 4-FMP in zit (als dat echt zo is..) Ayurveda is volgens Wikipedia een hindoeïstische gezondheidsleer uit India Het zijn allemaal kruiden die gebruikt worden in de Ayurvedische geneeskunde, In de Ayurveda werkt men met enkelvoudige kruiden of een combinatie van meerdere kruiden. Het aantal verschillende kruiden kan oplopen tot 40. In Ayurvedische kruidencombinaties gaat het om de totale werking van de combinatie van kruiden. Maar die kruiden(combinaties) zijn meer tegen lichamelijke klachten dan dat je er echt van uit je bol zou gaan haha dus ik weet niet wat nou de waarheid is.. wie wel? Klik om te vergroten... Nou goed er stond ook dat het een Ayurvedisch power blend (kracht mengsel) was. Dus dat verklaard waarschijnlijk de krachtige combinatie van verschillende kruiden. Wat dan wel weer raar is dat het lichamelijke klachten moet tegen gaan ja. Ik kan het niet echt meer plaatsen nu LOL. Maar goed we zullen merken wat het word. 29 November trouwens Mexicaantjes (Paddo's), dit wordt mijn eerste keer en dat is natuurlijk net voor het verbod . Ook worden er binnenkort sporen geplant van een ander soort."
"CHIASME zei: Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? of heb ik dit mis Klik om te vergroten... Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer. Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest, Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen. Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven. Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn."
"gNuxx zei: Smartshops in Groningen die dit verkopen? Geen naam hier posten natuurlijk, of mag ik hier helemaal niet naar vragen? xx Klik om te vergroten... Geen idee eigenlijk. honingolie zei: Lekker dan, van die producent. Verkoop je drugs waar al bar weinig over bekend is, verneuk je de dosering ook nog eens. Nu weet ik weer waarom ik liever (voor de helft van de prijs) m'n eigen 4-fluo poedertje doseer.. Klik om te vergroten... Ik weet niet of de dosering te hoog was. Het was een fabrieksfout met kristallen inplaats van poeder."
"Ookal is er kans dat het dan sneller op de lijst komt ik wil toch nog weer even een post maken. Donderdag 30 april heb ik MDMC geprobeerd 300mg in een zeer pure vorm (98.5% als ik me goed herinner). Daarna heb ik 16 mei weer een N-Eye-Zzz (4-FMP) avond gehad (160mg4FMP). En zaterdag komt er al weer een N-Eye-Zzz avond aan (200-300mg 4-FMP). Daarna hou ik een hele lange pauze, omdat ik het teveel vind worden, ik doe nog wel een nieuwe paddo trip deze zomer, maar daar blijft het bij. Aangezien het topic orgineel begon over vergelijkingen tussen 4-FMP en andere stimulanten wil ik graag mijn ervaring, wat betreft de verschillen tussen MDMC en 4-FMP, even kwijt. 4-FMP is voor mij erg euforisch, ernergiek en gewoonweg heerlijk. Het gevoel begint bij mij ongeveer 45min na inname en bouwt zich dan op binnen uur naar een piek die vrij lang aanhoud en langzaam weer verdwijnt. Ook kan het in de piek soms lichtelijk vaag worden bij mij, XTC achtig (hoewel ik dat natuurlijk nog steeds niet geheel kan vergelijken). Het MDMC effect begon bij mij pas laat te werken. Ik had een iname tijd van plus minus 9 uur en een hoeveelheid van 100mg. Om 10 uur voelde ik nog niets, toen ik om half 11 nog niets voelde heb ik nog 100mg bijgepakt. Daarna begon ik steeds sterker wat te merken, het gevoel bouwde zich steeds en steeds meer op. Het was helder, echt enorm helder, helderder dan normaal, ik was met iedereen die ik maar tegenkwam aan het praten en had een heerlijk euforisch gevoel. Daarbij had ik nog een kleine klapkaap en kon ik niet stil staan. Om half 1 nogmaals 100mg bijgepakt. Daarna is alles nog steeds opbouwend geweest en liep door naar een erg vage avond. Ogen draaide telkens een beetje weg en ik ging erg lang door, toen ik om half 7 in bed lag kon ik bijna niet slapen en was nog steeds enorm vaag. Heb in totaal ongeveer 2 uur geslapen en was nog steeds lichtelijk vaag toen ik wakker werd. 's Middags werd alles weer beter en begon de moeheid. Al met al vond ik MDMC echt enorm leuk. Het ging me wel vrij hard en het was me iets te vaag. 4-FMP vind ik dan toch leuker, het afbouwen is toch fijner dan het opbouwende effect. Natuurlijk kan dit ook te maken hebben gehad met dat ik telkens bijnam. Hoe denken jullie hierover en komen deze verschillen/overeenkomsten tussen MDMC en 4-FMP ook bij jullie voor? N-Eye-Zzz"
"Axxess zei: Wa? Nee ben er ondertussen achter dat 4-FMP niet in APK zit, de werking is totaal anders... Ik ga nooit meer aan de 4FMP na een smaakloze overdose veelste lang wakker geweest; ik vind het spul echt niets. Klik om te vergroten... Voor zover het bij mij bekend is bevat APK methylone en bevat N-Eye-Zzz 4-FMP"
"YAY klinkt echt te stoer. Ik heb er ook enorm veel zin in. Ik ga namelijk aanstaande zaterdag ook een "halve portie (gedroogde) Mexicaantjes thee" drinken. Dit wordt ook mijn eerste keer en heb er enorm veel zin in. Heb me ook aardig goed ingelezen dus moet helemaal goed gaan komen. Mood is nu nog helemaal geweldig, gaat vast en zeker nog veel beter worden. Ook hoop ik dat er zaterdag nog wat sneeuw licht om van te genieten, lijkt me echt prachtig. 1 vraagje, je zei iets over suikerwater drinken. Geeft dit extra effecten of was dit gewoon omdat dat lekker moest zijn? Anyways I think I'm Going To Love It en dankjewel voor je leuke report"