Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zal wel een variant op die Original 69 zijn, dat waren drankjes met wisselende samenstelling, maar veelal iets van 130-170 mg MDMA en ettele mg's amfetaminen. Zijn volgens geruchten ook rode varianten met GHB."
"Er zou sprake van zijn dat de original 69 een base vorm van MDMA zou bevatten, maar dat lost heel slecht op dus dat zou moeten drijven op vloeistof. Alcohol in de blue curacao zal wel meehelpen, maar de moeite is je te besparen. Ik ga ervan uit dat het"
"Kristal is slechts een verschijningsvorm van de stof, weliswaar de meest voorkomende. Een stof kan meerdere vormen aannemen, waarvan kristal er 1 is, base is een andere vorm ervan, met MDMA geloof ik een olie. Iemand met meer verstand ervan kan dit vast beter/uitgebreider uitleggen, dit is alleen wat ik ervan weet."
"Dus je zou dan theoretisch die base kunnen laten fuseren met de alcohol van de Blue Curacao? Want dat zou het dan verklaren, doch acht ik het veel moeite."
"pandalicious zei: de prijs is verwaarloosbaar, paar dollar/€ voor een ganse doos Klik om te vergroten... En in ons eigen kleine kikkerlandje?"
"Ja van hetzelfde eigenlijk.. Ook geen idee om die A. eventjes flink aan te pakken? Lijkt me geen fijn karakter als hij haar zo behandelt. Dan verdient hij ook wel de honkbalknuppel afkickmethode.. Edit: Beetje nuancering. Probeer in ieder geval tot haar door te dringen, dwing haar tot zelfreflectie, laat haar zien wat ze allemaal kapotmaakt."
"Aanpakken die gozer, als het niet fysiek is moet je hem toch maar eens flink gaan aanspreken op z'n verantwoordelijkheid en integriteit als man zijnde."
"Angramar Temenos zei: Als een of andere gek, terrorist of whatever een kogel tussen klink's en balkelendes ogen zou mikken, zou ik letterlijk, zonder overdrijven een feestje geven. Naja, geen feestje, maar wel een kleine borrel voor m'n psychonaut-vrienden, op de dood van twee tirannen. Hun dood zou me echt heel blij maken. Deze mensen verdienen het leven niet, en dat meen ik bloedserieus. Klik om te vergroten... Dit citaat maakt je omstreeks 30x zo debiel als onze teergeliefde JP zelf. DIe mensen horen te sterven voor iets wat ze vinden, al is het in ons oogpunt verachtelijk, dat maakt nog niet dat je zo'n uitspraak mag rechtvaardigen, lekker populistisch oproepen tot geweld joh, tof! EDIT: Tomz0r had het al duidelijk gemaakt, fijn, kan nogal inderhaast reageren op dit soort gekweel. :P"
"Is het waarheid wat je spreekt? Bron? Als dat het enige steekhoudende argument was achter dat verbod destijds, dan is dat de grootste ridiculisatie van wetgeving."
"Ik heb van het weekend een capsule genomen, met 90 mg 4f. Tis' een beetje een subtiel gevoel, dat niet als MDMA of speed als een echte bom inslaat, maar heel rustig opkomt en je omhult met een heerlijk fris, maar toch warm gevoel. Mensen met wie ik was waren er niet zo van onder de indruk, maar dat kon ik me voorstellen als je gewend bent aan xtc-pillen en speed en echt op een soort knal zit te wachten. Vond het wel fijn, maar was toch niet geheel naar verwachting, volgende keer maar wat meer in de capsule. PS: Ik kon gewoon eten, zag er normaal uit, niet belachelijke doppen, zweette alleen een beetje."