#1
Hehe, Ik kan mijzelf hier ook bij aansluiten, poeh wat een heftig goedje voor de neus!
[/quote]
Is het erger dan 2C-E, ik heb dit een keer gedaan en dit was letterlijk 15 minuten huilen
[/quote]
Hier ben ik geen ervaringsdeskundige in. Haha, dan zal jij of 4-fmp een keer moeten gaan snuiven of ik 2c-e. Dan kunnen we het vergelijken:P
Is het erger dan 2C-E, ik heb dit een keer gedaan en dit was letterlijk 15 minuten huilen
Hier ben ik geen ervaringsdeskundige in. Haha, dan zal jij of 4-fmp een keer moeten gaan snuiven of ik 2c-e. Dan kunnen we het vergelijken:P