#1
Neuro zei:Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Samen met neuro en nog een andere held voor het eerst 4-fmp genomen. Euforische rush, alsof je ineens een praatkick hebt na veelteveel koffie
Wat mij betreft:
Voordelen:
- energie om de hele nacht te dansen
- Je ziet er niet als een complete mongool uit met strakke kaken enzo.
- GEEN DIP de dagen erna. Ik blijk best gevoelig voor dips te zijn met MDMA en hier geen centje pijn.
- Je kunt nog normaal met mensen praten. Ik sprak met jongens en meisjes die niet doorhadden dat ik iets anders had dan bier:P
Nadelen:
- Verrot gehemelte
- en twee drie dagen pijn in je kaken.