Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
105 weergaven
18-5-2026
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neuro zei:
Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Klik om te vergroten...

Samen met neuro en nog een andere held voor het eerst 4-fmp genomen. Euforische rush, alsof je ineens een praatkick hebt na veelteveel koffie :grin: Energie voor 10 en vrolijkheid alom. Geen alles overheersend orgasmisch gevoel maar een milde versie ervan. Vond het alsof je weinig mdma op hebt en wel een klein beetje speed (is me verteld, zelf nog nooit gehad). Kauw wel met mijn kaken maar dat is omdat ik denk ik ietsje teveel had gehad. (130mg ongeveer en4 uur later nog wat). Had een kopje paddothee op toen we naar het psytrance feest gingen, alleen was het een wat slappe dosis. Verveelde me op een of andere manier met 4fmp. Visueel vervelen bedoel ik dan. Volgende keer acid erbij, al moet ik dat goed timen. Dat is voor mij de LSD 4-5 uur eerder innemen dan de 4fmp. Waarom? Omdat ik toen ik half 8 in de ochtend kruipend thuiskwam ik tot 10 uur ontzettend heb gezweet. Koortsig zweet. Hele nare gedachten ook, gewoon omdat je wil slapen maar je lichaam moeite heeft met een middel dat lastig wordt als het begint uit te werken.

Wat mij betreft:

Voordelen:
- energie om de hele nacht te dansen
- Je ziet er niet als een complete mongool uit met strakke kaken enzo.
- GEEN DIP de dagen erna. Ik blijk best gevoelig voor dips te zijn met MDMA en hier geen centje pijn.
- Je kunt nog normaal met mensen praten. Ik sprak met jongens en meisjes die niet doorhadden dat ik iets anders had dan bier:P

Nadelen:
- Verrot gehemelte
- en twee drie dagen pijn in je kaken.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#2
PixelJunkie zei:
Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).


Fijn spul ja (Y) En goed aan te komen :) when necessary.
P
PixelJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wonderland zei:
PixelJunkie zei:
Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:
Klik om te vergroten...

Dank voor het advies, ik dronk sowieso niet vaak, wilde het gebruik beperken tot een paar keer per jaar, dit kan geen kwaad verwacht ik?

Ik wilde alleen suggereren dat ik alcohol niet meer
nodig vind, hiervan blijf je vele malen 'helderder'!
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

Anon zei:
Voor een losse gram vind ik 50 echt te veel..

35 imo.
Klik om te vergroten...
JEetje, hier is 't niet meer dan 25-27,50.
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik merk weinig van 4 fmpikheb een keer halfgrammetje weg gesnoven alen ging niet zo hard en over de prijs :Pik betaalde20 de gram
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
2C-Em zei:
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).
Klik om te vergroten...

Kun je wat nader ingaan op de combi 4-FMP / 2C-I? :)

De reden dat ik dat vraag is dat deze specifieke combi er eentje is die wellicht in de nabije toekomst werkelijkheid wordt. Ik moet erbij zeggen dat mijn ervaring met hallucinogene middelen zich tot op heden beperkt tot enkele paddo-sessies. Het is dan ook zo dat ik de 2C-I eerst eens aan een test ga onderwerpen zonder daar andere middelen bij te gebruiken, in het kader van 'de kat uit de boom kijken'. Ik heb echter wel vaker gelezen dat het gebruik van stimulantia in combinatie met hallucinogenen géén al te geliefde combi is (hoewel dit uiteraard per persoon verschilt) omdat dit de kans op een 'gejaagde' trip vergroot. Het is overigens wel zo dat ik, zeker in het geval van 4-FMP, geen gejaagdheid ervaar, maar eerder een energieke staat van relaxedheid. Geestelijk is het naar mijn mening vrij 'mellow' spul, maar wel op een prettige manier. Hoe dan ook, lijkt me wel vet als je een klein verslagje van deze combi geeft!
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had je me mail nou nog gehad over me ervaring met 4FMP? :confused:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik betaal slechts 12,50 de gram :grin:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik betaal 30 per gram (noorden des land) En dat boeit me voor de rest helemaal niks. Daar kun je 8 leuke capsules van maken van 125 mg die je 10 uurtjes vermaken. Dat komt op een euro of 4 per stuk neer. Als je al kijkt wat je voor een biertje betaalt in de kroeg lig ik er echt niet wakker van. Verder doe ik zoiets maar 2-3 keer per jaar, dus och. Het is in ieder geval goed spul. Maar wel gek dat er zulke prijsverschillen zijn :grin:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heeft iemand weleens gehad dat zijn / haar 4-FMP na het enkele maanden bewaard te hebben ineens pasta-achtig werd? Ik kreeg het weliswaar enigszins vochtig aangeleverd, maar het vochtgehalte was duidelijk toegenomen, hoewel ik het koel, donker en naar mijn weten luchtdicht bewaard heb in een kastje. Ik moest het zakje opensnijden, de pasta van het zakje af schrapen (er was circa 1,2 gram over, zonde om weg te sodemieteren), en het vervolgens opnieuw drogen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
denk het wel hoor het is een afmetamine :P
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet iemand of het in België legaal is?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben denk ik eraan om het ook een keertje te bestellen, als ik weer genoeg geld heb :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?
Klik om te vergroten...

Ik vermoed van niet.

DamienDope zei:
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben denk ik eraan om het ook een keertje te bestellen, als ik weer genoeg geld heb :P
Klik om te vergroten...

Zeker doen, alhoewel sommige mensen het maar een matig stofje vinden ben ik er toch best van onder de indruk. Zeker omdat er nauwelijks of zelfs geen kater is de dag erna. (Denk dan aan de kater van MDMA bijvoorbeeld, zoiets heb je niet bij 4-fmp, ik toch niet.)
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik vermoed van niet.

Normaal is er een lijst, waarop alle verboden drugs staan,e n ik heb denkik deze lijst gevonden, maar 4FMP staat er niet tussen daarom!
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ?
Klik om te vergroten...

Zeker wel! Als je met de ene opgepakt word kan je zeggen, HAH niet illegaal, lekker puh! :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Origin zei:
Sublimo zei:
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik vermoed van niet.

Normaal is er een lijst, waarop alle verboden drugs staan,e n ik heb denkik deze lijst gevonden, maar 4FMP staat er niet tussen daarom!
Klik om te vergroten...

Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Origin zei:
Sublimo zei:
Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ?
Klik om te vergroten...

Zeker wel! Als je met de ene opgepakt word kan je zeggen, HAH niet illegaal, lekker puh! :P
Klik om te vergroten...

Haha, ook al is het illegaal, gaat dat nog niet zo veel uitmaken denk ik. 1 g dan. Ik weet niet precies wat de wetgeving is. :)

En jij kunt wel zeggen dat het 4-fmp is, maar het bewijzen kun je op dat moment niet. Dus ze gaan het sowieso voor een illegale stof houden en testen. Waarschijnlijk test het zelfs met een simpel testje gewoon op amfetamine. Daar schiet je dus ook niet veel mee op. :grin:
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Haha, ook al is het illegaal, gaat dat nog niet zo veel uitmaken denk ik. 1 g dan. Ik weet niet precies wat de wetgeving is. :)

En jij kunt wel zeggen dat het 4-fmp is, maar het bewijzen kun je op dat moment niet. Dus ze gaan het sowieso voor een illegale stof houden en testen. Waarschijnlijk test het zelfs met een simpel testje gewoon op amfetamine. Daar schiet je dus ook niet veel mee op. :grin:
Klik om te vergroten...

Ze sturen het sowieso naar het labo op eh :), dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je :grin:

Niet dat ik problemen heb met illegale dingen hahahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."