Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb mijn 4-fmp laten testen en heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat er 80 % 4-FMP in zit. Hebben jullie weleens getest en welke waardes kregen jullie te horen ?"
"Fool zei: Dat is het meest pure percentage mogelijk, goeie 4-FMP! Als je namelijk het HCl-zout met 4-FMP hebt ziet de formule om dat percentage te berekenen er zo uit: Massa 4-FMP: 153.196701 Massa HCl : 36.460899 153.196701/(153.196701+36.460899) = 0.8077540842 = 80.8% Ik heb op andere fora nogal vaak de percentages 55-65 gehoord. Klik om te vergroten... Bedankt Fool, Dat is erg nuttige informatie. Ik dacht namelijk dat het 80 % 4-fmp was versneden met 20 % andere stof."
"Ik ga deze stof zeker even "researchen". Heb er veel goeds over gelezen. Ga het binnenkort voor het eerst gebruiken. Ben van plan 80 mg te doen. Ben 1,70 en 64 kg. Weinig tot geen tolerantie."
"Ik ben zelf niet echt misselijk maar krijg wel braakneigingen wanneer ik XTC gebruik. Begin altijd met een kwartje. Tijdens de braakneigingen krijg ik het erg warm en tintelt mijn hoofd. De braakneigingen duren ongeveer 30 seconden en ga dan van licht aangeschoten (alcohol) naar onder invloed zijn van XTC. Heb wel aan mezelf gemerkt dat wanneer ik hier tegenin ga de braakneigingen langer aanhouden en de space minder leuk wordt, dus accepteer ik het en probeer ik er niet al te veel over na te denken. Ik weet namelijk wat er komen gaat. Dit is natuurlijk lastig als je voor de eerste keer gaat gebruiken. Misselijk zijn gedurende meerdere uren heb ik nog nooit van gehoord."
"Anderhalf jaar geleden ben ik samen met een paar vrienden naar een techno-feest geweest in Rotterdam. Op deze avond heb ik MDMA gebruikt. Dit was mijn derde keer dat ik ging gebruiken. De eerste twee keer verliepen prima. Het heeft me eigenlijk nooit losgelaten wat er de daar opvolgende dagen met me aan de hand was. Daarom wil ik jullie vragen of jullie hier iets over kunnen zeggen. Vrienden vertelden me dat ik L-tryptofaan zou moeten innemen voordat het feest losbarstte. Had toen nog geen MDMA gedaan. Dit heb ik gedaan, maar heb wel her en der gelezen dat je dit niet zo moeten doen. Kunnen jullie uitleggen waarom niet ? Op het feestje heb ik het prima naar mijn zin gehad, maar waarschijnlijk wel de vinger iets te diep in het zakje gestopt. Was volledig helder tot aan het moment dat ik bij een vriend op de bank zat. Van het ene moment op het andere ging ik van totaal helder naar een "state of trance". Ik had geen visioenen maar alles begon te golven. Een vriend van me is toen naar huis gereden. Ik kon totaal niet volgen wat hij allemaal tegen me zei. Ik zei wel dat ik hem begreep maar dat was helemaal niet zo. Op het moment dat hij wat zei was ik het eigenlijk alweer vergeten. Totaal niet bij de les dus. Volgende dag is er eigenlijk nog niets aan de hand, behalve dan dat ik dacht dat iedereen aan me zou zien dat ik het zo begaaid had. Had namelijk een verjaardag van familie. Maandag gewoon aan het werk gegaan. Niets aan de hand tot halverwege de dag. Ik ben met fysiek werk bezig en plotseling begin ik me een beetje duizelig te voelen met dezelfde soort "golven" als op de bank bij die vriend van me maar dan in lichtere mate. Toch niet helemaal lekker. Deze dag wel doorgewerkt tot het einde. Na deze maandag ben ik de rest van de week ziek en heb ik dus ook niet gewerkt. Vanaf dit moment heb ik de volgende symptomen gedurende ongeveer 5 dagen: - Rillingen, koud en warm - Angst - Zweten - Trillingen van bepaalde spieren - Zeer lage eetlust - Hoge hartslag - Paranoia Contact gehad met huisarts. Ik moest het tijd geven. In deze dagen heb ik me dus verdiept in MDMA, risico's en gevolgen, waardoor ik me dus nog drukker ging maken en in een vicieuze cirkel belande en de symptomen alleen maar erger werden. Het weekend na deze dagen heb ik besloten om dingen te gaan ondernemen omdat ik van thuis zitten ook niet beter zou worden. Naar een vriend van me geweest en even in de stad geweest. Voelde me niet echt aanwezig in de stad terwijl ik er toch zeker was. Een soort van depersonalisatie. Dit heeft nog een week aangehouden en daarna is het langzaam aan verdwenen. Heb hierna nog een periode gehad dat ik last had van duizeligheid tijdens en na het sporten (fitness) Dit heeft wel wat langer aangehouden, ongeveer 4 weken. Alsof de houding in mijn hersenen (zwaar) ontregeld was. Ik moet hier wel bij zeggen dat het nu allemaal goed met me gaat. Ik hoop op jullie reacties. Jefsieb"
"Bedankt voor je reactie. Zat zelf ook al in deze richting te denken, maar aangezien een diagnose moeilijk is vast te stellen en ook niet meer zal gebeuren aangezien ik me prima voel zullen we er niet achter komen. Ongeveer driekwart van de genoemde symptomen kan ik wel herkennen. Afgelopen jaar heb ik 3 feesten gehad waarbij ik wel XTC heb gebruikt, maar dit in zeer lage dosis tot me heb genomen. Begin met een kwartje en eindig meestal met een halve pil of driekwart. Deze pillen liggen tussen de 120 en 180 mg. Ben er zelf nogal gevoelig voor en wat me toen is overkomen wil ik niet meer meemaken. Bedankt, Jefsieb"