Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
97 weergaven
18-5-2026
X
XFLid
01-01-2024, 00:00
#1
flipkonijn zei:
Is het makkelijk te vinden?
Op internet vind ik niet direct een betrouwbare site :(
Klik om te vergroten...
Heb afgelopen maandag wat besteld, mocht 't binnenkomen dan laat ik 't je weten :)
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#2
flipkonijn zei:
Is het makkelijk te vinden?
Op internet vind ik niet direct een betrouwbare site :(

Maar ik zou eerst nog willen weten wat het verslavingspotentiaal is, ik ben nu eenmaal ook verslaafd aan sigaretten en raak er niet vanaf.
Dit zou ik niet willen meemaken met 1 of andere drugs die m'n leven ingrijpend kan/ gaat veranderen.
Klik om te vergroten...
Dat ligt helemaal aan jezelf. Naar mijn idee is vrijwel alle drugs met een korte werkingsduur vrij potent voor verslaving, maar jouw eigen karakter geeft de doorslag. Als ik het vergelijk met methylone (of wat meer gangbare uppers zoals speed en coke) dan is 4-fmp zeker minder verslavingsgevoelig, omdat het vrij mild is en geen nare crash geeft als het is uitgewerkt.De trek om dan weer bij te pakken is dan ook te verwaarlozen. De werkingsduur is trouwens ook vrij lang maar de piek neemt heel gelijdelijk aan af. Ik denk dat het meest verslavende aspect aan 4-fmp het gebrek aan nadelen is!
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen weekend heb ik op een groot feest 4 capsules neyezzz (4fmp) naar binnen gewerkt en ik moet zeggen ik ging als een speeeer!!!!!, ik zouhet eerst bij 2 of 3 capsules houden maar men mede 4fmp ganger vond 2 eerst wel genoeg (had hij later spijt van), ik ben uiteindelijk 40 uur wakker geweest, (de dag erna wel een dipje).
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een research chemical, houdt in dat nog niet duidelijk is wat het stofje precies doet. Shit is niet te koop in de smartshop, wel bij rc handelaren op internet (correct me if I'm wrong).
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, da's nogal een nadeel van de 4-fluo.. Je neemt snel wat meer, aangezien het empathische effect wat afvlakt na zo'n 2 uur, waardoor je denkt dat je wel een re-dose kunt gebruiken.. Je bent dan echter nog wel speedy, en als je dan blijft bijdoseren wordt het lastig (zo niet onmogelijk) om na een aantal uur te gaan slapen.. :openmouth:
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het word extreem langzaam afgebroken in je lichaam
Het is echt subtiel spul, maar met onbeperkt bijdoseren schuilt er toch een dikke adder onder het gras. Opgejaagd gevoeld, zwarte vlekjes zien en de empathie is allang verdwenen idd
Persoonlijk ben ik echt geen fan van 2 nachten achter elkaar doorhalen op de 4-fluo, voelt niet echt gezond meer aan (en dat is het ook niet qua neurotoxiciteit)
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heb de capsule 45 minuten genomen, en het kippenvel dat over je wangen loopt en er muziek bij luisteren is heerlijk.
slapen gaat hem vanavond niet worden, maar een goed ochtend humeur heb ik dan wel.

fijne avond iedereen.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb van het weekend een capsule genomen, met 90 mg 4f.
Tis' een beetje een subtiel gevoel, dat niet als MDMA of speed als een echte bom inslaat, maar heel rustig opkomt en je omhult met een heerlijk fris, maar toch warm gevoel.
Mensen met wie ik was waren er niet zo van onder de indruk, maar dat kon ik me voorstellen als je gewend bent aan xtc-pillen en speed en echt op een soort knal zit te wachten.
Vond het wel fijn, maar was toch niet geheel naar verwachting, volgende keer maar wat meer in de capsule.

PS: Ik kon gewoon eten, zag er normaal uit, niet belachelijke doppen, zweette alleen een beetje.
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#9
rallie zei:
Wat n hoop interessante info is hier te vinden zeg over 4-FMP :sunglasses:

Ik heb die ingredienten lijst van die N-Eye-Zzz is wat beter bestudeerd maar volgens mij hebben ze dat gewoon gekopieerd van een of ander vaag New-Age kruidenmengsel om te verdoezelen dat er 4-FMP in zit (als dat echt zo is..)

Ayurveda is volgens Wikipedia een hindoeïstische gezondheidsleer uit India :tearsofjoy:
Het zijn allemaal kruiden die gebruikt worden in de Ayurvedische geneeskunde, In de Ayurveda werkt men met enkelvoudige kruiden of een combinatie van meerdere kruiden. Het aantal verschillende kruiden kan oplopen tot 40.
In Ayurvedische kruidencombinaties gaat het om de totale werking van de combinatie van kruiden.
Maar die kruiden(combinaties) zijn meer tegen lichamelijke klachten dan dat je er echt van uit je bol zou gaan haha dus ik weet niet wat nou de waarheid is.. wie wel?
:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nou goed er stond ook dat het een Ayurvedisch power blend (kracht mengsel) was.
Dus dat verklaard waarschijnlijk de krachtige combinatie van verschillende kruiden. Wat dan wel weer raar is dat het lichamelijke klachten moet tegen gaan ja. Ik kan het niet echt meer plaatsen nu LOL.

Maar goed we zullen merken wat het word. 29 November trouwens Mexicaantjes (Paddo's), dit wordt mijn eerste keer en dat is natuurlijk net voor het verbod :grin:. Ook worden er binnenkort sporen geplant van een ander soort. :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, ik was eerst wat sceptisch over dit stofje, gezien de nogal naar speed neigende werking.
Maar nu ik de verhalen zo lees moet ik dat beeld misschien toch maar even bijstellen.
Vooral de omschrijving dat het "minder aggressief" is dan speed klinkt goed... dat het iets subtieler is vind ik een erg goede eigenschap! :grin:
Half december krijg ik waarschijnlijk een sampletje 4-fluor, al bevalt het denk ik dat ik misschien een grammetje of 2 in ga slaan.

Hoe staat het overigens met de "legale" positie hiervan op dit moment?
Ik las hier al dat er wat websites zijn waarop het aangeboden wordt, ik vraag me overigens wel af in hoeverre dit betrouwbaar is, maargoed...

We zien wel, eerst even m'n sampje afwachten/uittesten. :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Super lekker spul voor op een feestje zoals hier al is gezegd. Het geeft inderdaad een wat speedy MDMA-rush, erg lekker gevoel.
Ik vind het gevoel ook zeker niet veel milder dan speed of MDMA, maar je bent wel in staat om normaal te doen. het is tegen het randje aan van de hele tijd zeggen hoe mooi je alles vindt zoals bij MDMA.

Je moet wel oppassen dat je niet te veel neemt, ik nam de eerste keer 200 mg tegelijk en had het snikheet, 40 graden lichaamstemperatuur en erg veel last van mijn hart.
120 mg nemen en na 3 uurtjes bijdoseren is precies goed :)

En jammer dat het echte gevoel maar 3 uurtjes doet. De tijd erna is het inderdaad een slap aftreksel van speed.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#12
getest, wel leuk spul.
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb aan de smartshopeigenaar waar ik mijn neyezz heb gekocht eens gevraagd wat erin zat, hij dat het geheime product er niet op vermeld staat (opzich ook niet zo gek).
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ga het dit weekend even testen op een feest, ben benieuwd :)
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb nu sinds een paar weken een paar keer ervaring opgedaan met dit spulletje. Ben er erg positief over!

De eerste keer heb ik n capje van 120 mg genomen, in mn eentje. Na ongeveer 40 minuten begon ik me subtiel wat anders te voelen. Wat meer energie in de benen, lichtjes in het hoofd. Het gevoel bouwde vervolgens in dik een half uur op naar de top die toch wel 2,5 uur aanhield. Zoals meer mensen hier hebben gezegd is het een soort combinatie tussen speed en mdma. Met als voordeel dat het in vergelijking met die twee stofjes vrijwel geen kater oplevert de dag erna.

Het is erg chill spull en het voelt toch echt wel een beetje aan als wegspacen op mdma. Muziek klinkt beter, je kan er heerlijke praatkicks van krijgen, je voelt je licht in je hoofd, en hebt meer nog dan bij xtc daadwerkelijk van die fysieke rushes/rillingen door je hele lichaam :sunglasses: Na de eerste keer heb ik het nog 3 x met vrienden gedaan en die setting was erg leuk! Zij waren er ook erg enthousiast over, een aantal vond het voor een feest zelfs relaxter dan xtc omdat je hierbij toch meer bij de realiteit bent en er gewoon nuchter uitziet. Kaakspieren doen ook niet raar enzo, vrijwel geen grotere pupillen.

Advies qua begindosis is wat mij betreft 150 mg, dan voel je 'm wel lekker :) Evt 3 uur later nog 100 of 150 mg erbij nemen. Persoonlijk heb ik wel erg veel moeite met slapen erna. Toen 't na een uurtje of 4 was redelijk was uitgewerkt had ik toch nog heel veel energy. Je voelt dat je lichaam moe is en zou moeten slapen, maar je hebt nog wel veel energy in je benen en in slaap komen bleek lastig. Ook mijn vrienden hadden dit. Het spul kan ook n beetje op je maag gaan werken in de zin van dat je er lichte oprispingen van krijgt. Bij xtc heb ik hier normaal gesproken geen last van. Ook krijg je er gegarandeerd een droge bek van (t/m de dag erna) en had ik soms nog last van lichte keelpijn en groene rochels. Heb meerdere keren gemerkt dat t de dag erna erg negatief werkte op mijn eetlust, kreeg vrijwel geen hap door mn keel, o.a. doordat deze erg droog aanvoelde. Desondanks is t vergeleken met xtc en speed redelijk katerloos en wegen de voordelen mijns inziens heel erg goed op tegen de nadelen die ik zojuist heb genoemd.

Dosissen boven de 300 mg per nacht kan ik afraden, sowieso kom je dan heel erg lastig in slaap (ik althans wel) en je hebt dan toch wel een redelijke brakheid. Schadelijkheid is nog weinig over bekend, maar zal wel samenvallen met die van gewone amfetamine. Iig trekt het niet je serotonine leeg zoals bij mdma, al merk je wel dat het licht op je serotonine werkt qua effect :sunglasses:

Overigens is het hemels om te combineren met wat GHB! Beste om daarvan wat te nemen als de piek net wat minder wordt. Van de 4-FMP zelf kan je al behoorlijk geil worden, maar met GHB erbij krijgt dat nog een flinke boost erbij! (Voor Hemi: you definitely should try! :wink:) Vond de combi nog beter aanvoelen dat het gevoel van alleen mdma! Al met al is het een erg interessant stofje en had ik me er vooraf minder bij voorgesteld. Uiteindelijk geheel onterecht :wink: Try it and you know it! :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
van het weekend geprobeerd, prettig spul inderdaad, vooral in combi met keta ga je lekker
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel grappig dat de menigen verdeelt zijn, voor diegene die er niets aan vinden ... jammer voor jullie.
Voor diegene die het wel top vinden .... mazzel voor jullie.
Mijn menig is dat de 4FMP een goed zuiver produkt is, voor mij is de MDMA tijd voorbij.
4FMP brengt me weer terug naar vroeguuhhhhhh ...

1iemand zei tegen me: Dit is gewone amfetamine, die niet werkt. Tsja ... jij snapt er niets van.
Neem nog een bakkie 'thee'....

:hearteyes:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog even een vraagje waar nog niet heel uitgebreid antwoord op gegeven is: er wordt hier zo nu en dan de link met MDMA getrokken bij 4-fluor, maar leegt 4-fluor je 'serotoninedepots' ook?
Als in: dat je je serotonine weer 3 maanden moet gaan bijvullen na gebruik?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwt ben of je 4-fluor kunt 'afwisselen' met MDMA (in een tijdsbestrek van bijv. om de 2 maanden) zonder dat het elkaar beïnvloed.
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Er komt bij gebruik van 4fmp wel serotine vrij maar minder als bij mdma.

gr
r
rallieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pak Suiker zei:
Nog even een vraagje waar nog niet heel uitgebreid antwoord op gegeven is: er wordt hier zo nu en dan de link met MDMA getrokken bij 4-fluor, maar leegt 4-fluor je 'serotoninedepots' ook?
Als in: dat je je serotonine weer 3 maanden moet gaan bijvullen na gebruik?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwt ben of je 4-fluor kunt 'afwisselen' met MDMA (in een tijdsbestrek van bijv. om de 2 maanden) zonder dat het elkaar beïnvloed.
Klik om te vergroten...

Mijn eigen ervaring is dat het elkaar niet echt beïnvloed.
Ik heb een heerlijke 4FMP ervaring gehad vorige week woensdag.. en afgelopen weekend voelde ik echt niet minder van de genuttigde mdma kristallen hoor:wink:

Helaas voelde ik de brakheid de dag na de kristallen wel, en die blijft bij de 4FMP toch redelijk achterwege bij mij (mits je geslapen hebt natuurlijk)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."