Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
98 weergaven
18-5-2026
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pattern2 zei:
Ben 2m groot en weeg 100kg

22:00 tot 7:00 en wil graag heel de nacht door kunnen halen.
Klik om te vergroten...

Supremacy :tearsofjoy:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pattern2 zei:
Ik wil zaterdag voor de eerste keer 4fmp gaan gebruiken. Ben 2m groot en weeg 100kg en heb tot nu toe alleen ervaring met XTC/MDMA.

Heb 2 capsules, een van 150mg en een van 50 mg, het feest duurt van 22:00 tot 7:00 en wil graag heel de nacht door kunnen halen. Wanneer kan ik het beste de eerste capsule nemen en hoeveel uur na de eerste capsule de tweede capsule bijpakken?
Klik om te vergroten...

Ik zou eerst lekker een paar biertjes nemen en dan rond 01:00 je 4fmp nemen als je na het feest nog wilt slapen. Ik neem zelf altijd 180 mg en ik ben 1.80 en 68 kg. Dus misschien allebei je capsules tegelijk nemen en niet herdoseren. Ik vind dat sowieso niet echt werken met 4fmp. Je kan beter gewoon een goede dosis nemen en het daar lekker op doen :) Misschien zijn er anderen met betere tips?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben het wel met Helenas eens. Al weet ik niet zo goed wat 200mg doet met iemand van 100kg, zelf weeg ik 84kg, ik heb aan 130-140mg genoeg. Ik verwacht dat 200mg voor iemand van 100kg wel te doen is, maar wel een hoge dosis. Ook schijnt dosering van 4fmp een stuk minder lichaamsgewichtsafhankelijk te zijn als die van mdma bijv. als je begrijpt wat ik bedoel.

Er schijnt ook nog verschil te zitten in zuiverheid bij 4fmp, dus dat is ook nog van invloed. Je kunt het op zuiverheid laten testen bij testcentra heb ik me laten vertellen.
P
Pattern2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb rond kwart voor 1 allebei de capsules tegelijk ingenomen en om 5 uur nog een paar kleine likjes M gepakt. Top avond gehad volgende keer neem ik weer 4fmp mee.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
zelf weeg ik 84kg, ik heb aan 130-140mg genoeg.
Klik om te vergroten...

Hu?

Ik verwacht dat 200mg voor iemand van 100kg wel te doen is, maar wel een hoge dosis.
Klik om te vergroten...

Ik weeg 75 kilo, begon met een startdosering van 200mg en redosede later bij met 80mg. Toen ging ik voor mijn gevoel pas lekker. Na de 280mg had ik pas het idee dat ik echt wat op had.
H
HenkioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit dit forum aandachtig te lezen dus daar wil ik ook zelf iets aan toevoegen.

Mijn ervaring met 4fmp:
Ik heb in juni dit jaar voor het eerst 4fmp gebruikt, er was een plaatselijk hardstyle festival waar ik met mijn vrienden heen ging Ik had met een vriend afgesproken om 4fmp te gebruiken. we kwamen aan rond 1 uur en rond 4 uur na een paar biertjes heb ik een capsule(180mg) gepakt. Na ongeveer een uur misschien iets langer kwamen er steeds fijne rillingen over mij heen. En was ik heerlijk aan het dansen. Alles was mooi en leuk, zelfs het drinken of ijsjes halen was genieten. Je durft ineens op iedereen af te stappen en gesprekken liepen veel soepeler en waren super leuk. Na ongeveer 3 uur begon het lichte euforische gevoel een beetje af te nemen. Maar de energie werd niet minder ik ben tot 12 uur (einde van het feest) helemaal los gegaan. En heb mij prima vermaakt.

Toen het feest net afgelopen was gingen we onze jassen halen en liepen we naar het station om naar huis te gaan. En toen ineens na een sigaret(ik denk niet dat dit er mee te maken heeft gehad maar toch) voelde ik het gevoel dat ik moest overgeven.toen heb ik flink overgeven en daarna in de trein ook (wat nogal ongemakkelijk was).Het leek wel of mijn maag van streek was. Ook was het gek dat ik ontzettend hard begon te zweten en ik het helemaal niet warm had. Na ongeveer een kwartier was het over en voelde ik mij prima. Slapen ging niet echt super vaak wakker en beetje onrustig. En de dag erna s'ochtends geprobeerd te eten maar dat ging moeizaam en ik moest weer overgeven. Heb mij toen de hele dag heel slap gevoeld en wat spierpijn maar voor de rest nergens meer last van gehad.

Maar al met al heb ik echt een top feestje gehad en heb geluk gehad dat het slechte gedeelte pas na het feest begon.

Ik wil het graag volgend week weer proberen maar mijn vraag is nou zal de volgende keer mijn maag ook weer zo van slag zijn? ben ik er misschien allergisch voor of ligt het misschien ergens anders aan?

Bedankt voor het lezen!
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
whehe nice!
Hoeveel uiteindelijk genomen?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.

ff voor de minder snellen een rekenvoorbeeld:
1 gr. = 50 euro
10 gr. = 200 euro, wat dus 40 euro is voor 2 gr.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was vanmiddag even langs de smart store bij mij in de buurt geweest, daar kende ze de stof helaas niet. :(
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
^lol, ja dat misschien wel, maar van 1 gram 84% mdma ga je echt wel veeeeeeeeeeeel harder als van een grammetje 4 fluor hoor :wave: ik ben het toch met honingolie eens
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sommige mensen hier hebben echt moeite met lezen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja betaald teveel.

1 gram moet al 1050 mg wegen geen 900 mg
Inkoop kost die zooi online 800 eu per 100 gr

16 eu voor u .....

Koop je 10 gram online kost het 150 = 30 eu voor u.

:wave:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb het hier wel eens voorbij zien komen, en laatst ergens anders iets erover gelezen waardoor mijn nieuwsgierigheid is gewekt.

Ik heb zelf nog nooit speed gedaan, ben van plan om binnenkort dex te proberen, maar nu ik wat over 4 fmp heb gelezen wil ik dat misschien wel eerst proberen. Mede omdat ik al wel aan 4-fmp kan komen, en niet aan dex nog.

4-FMP = 4Fluor Amphetamine

Ik ben dus benieuwd naar ervaringen, prijs, en vergelijkingen met andere drugs/uppers (normale speed, dex, mdma, coke)

edit: de webshop waar ik het ooit bestelde is al tijden dicht. gelieve hier niet meer naar te vragen, dus ook niet in pm.

wellicht dat dit nuttig kan zijn:

viewtopic.php?f=37&t=18265&p=582889&hilit=+zo+zoek+je+goed#p582889
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat vind jij oke dan? qua prijs?

de prijslijst die ik heb gekregen is nl. 50 voor 1 en 200 voor 10
vind ik nogal een verschil, zo groot zal het prijsverschil bij coke bijvoorbeeld nooit zijn bij die hoeveelheden. Anders kocht ik coke alleen nog maar per 10 in.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is een vage mengelmoes van teweinig dex en teweinig mdma... maar het gaat wel goed hard! :mrgreen: dat is denk ik de beste omschrijving :confused:

Verder is de prijs kwaliteid verhouding wel oké... gewoon niet tevaak doen :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke is geliefder dus gaat de prijs niet snel omlaag. 4-FMP is nogsteeds een RC wat dus eigenlijk inhoud dat wij een soort lab-ratten zijn en daarom kan je het beter niet tevaak nemen :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
50 eu voor een gram 4-fmp... :openmouth:
Is het effect dan ook zo sterk en lang op een kleine hoeveelheid (lees, 100 mg of minder)?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat ik heb gelezen is dat een lijntje van ong 100mg ong 4 a 5 uur plezier biedt.

maar 50 e vind je dus duur? en 20e dan? want dat is de prijs bij 10g.

en pas bij een 100g wordt het een joet de gram, maar laat ik nou net geen 1000 over hebben.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik zou voor 4 fluor 40 euro de gram betalen...
gewoonde speed 10 euro of naar mate hoeveel 8 euro
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ben er niet bepaald lyrisch over... Maar krijg binnekort meer en dan ga ik weer testen :) ik vond MDMC dichter in de buurt komen bij MDMA als dat 4 fluo komt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."