Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alweer een flinke tijd geleden de combinatie van MDMA en een lichte dosis (10mg) Citalopram uitgeprobeerd. Ik slikte de medicatie na een heftige periode in mijn leven die resulteerde in paniek en angstaanvallen. Ik weet dat deze combinatie compleet onverantwoord is maar voor de mensen die toch overwegen een SRII te combineren met MDMA/XTC is het toch waardevolle informatie. Om kort te zijn, je voelt bijna niks, op gewoon een tevreden/praktisch gevoel na, tot dat de uurtjes passeren en de MDMA omgezet wordt in MDA (meest logische verklaring neem ik aan?). Vanwege de teleurstellende werking ben je al snel geneigd om meer te nemen onder het mom van "misschien werkt het dan wel" De uurtjes schoten aan mij voorbij en na een paar uur begon ik behoorlijk levendige closed eye visuals te zien maar ook in het echte leven zag ik lichte hallucinaties. Niet zo heftig als op Truffels en niet te controleren, maar in mijn geval waren ze niet onprettig. De trillingen van de muziek gaven ontspanning maar zijn totaal niet te vergelijken met een echte trip, op de weg naar huis behoorlijk uitgeput. De dagen daarna was er niks meer aan de hand. Kortom, probeer het maar gewoon niet! Onwijs zonde van je pilletjes! De hallucinaties zijn ietsjes heftiger dan op een "normale" trip maar compleet niet het risico waard. Ik weet ook vrijwel zeker dat ik alleen iets gevoeld heb door de vrij hoge dosis, met een capsule rond de 80mg had ik niks gevoeld. Inmiddels ben ik alweer behoorlijke tijd van de medicijnen af gelukkig!"
"Yay, ik heb eindelijk mijn test resultaten binnen! Had het spul al een hele tijd liggen maar gebruik niet zonder eerst te testen. Eerste keer testen is fout gegaan bij het testcentrum dus opnieuw ingeleverd. 73% te pakken, best netjes dus! Voor de rest zaten er geen andere noemenswaardige stoffen in dus ik ben tevreden. Nu nog een moment om te proberen! Wat zouden jullie als dosis aanraden voor iemand van 1.70/63kg (vrouw) en 2.00/105 (man)?"
"Inmiddels het goedje uitgeprobeerd. We zijn beide begonnen met 100mg. Leuke avond gehad maar achteraf wel een beetje soft, het gevoel wat chill en fijn, maar geen overweldigende ervaring. Daarnaast vond ik het heel vervelend dat het fijnste gevoel na 2 of 3 uurtjes al weg was, daarna werd ik moe, had ik geen zin meer in het feestje en het gevoel alsof ik al de hele nacht door was gegaan. Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap . Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen."
"Persoonlijk zou ik aanraden opzoek te gaan naar pure kristallen MDMA, veel makkelijker te doseren en je weet ook precies wat je binnen krijgt! Dat is ook de reden waarom ik nog nooit een pil heb gedaan. Persoonlijk zou ik iets hoger doseren, 70mg om mee te beginnen. Het zou zonde zijn als je er net tegenaan blijft hangen. Overigens zou ik het niet combineren met alcohol, er zijn voorbeelden bekend waarbij mensen zich helemaal niks meer van de avond kunnen herinneren door de combinatie van die twee. Daarnaast denk ik dat de eerste keer al overweldigend genoeg is Ik heb de twee zelf nog nooit gecombineerd overigens, maar ook helemaal niet die behoefte gehad. Houd je daarna aan de 3 maanden regel, zo hou je het bijzonder voor jezelf en heeft je lichaam de tijd om te herstellen! Maar vooral, geniet van je avond!"
"Lekker laten liggen voor een ander tof feestje zoals iedereen boven mij al als advies gaf."
"Hmmm, daar heb je natuurlijk wel gelijk in... maar ik vind het zelf gewoon een fijner gevoel om exact te weten wat je binnen krijgt. Stel je hebt een pil van 200mg dan kan je moeilijk exact weten of je 70 of 80mg binnen krijgt. Een weegschaaltje heb ik sowieso al dus die extra handeling is geen moeite! 'K weet niet, ben zelf gewoon geen grote fan van pillen ipv pure kristallen"
"In dat geval kan je denk ik beter verantwoord experimenteren met MDA, De hallucinaties die ik wel eens na het gebruik van mdma heb gehad waren anders dan die op truffels, daarvan vond ik de complete ervaring ronduit angstaanjagend... Ik leg de nadruk op verantwoord, want 4 pillen klinkt al behoorlijk teveel!"
"Ik zou een ziek gestel en drugs niet met elkaar combineren, als je lichamelijk al niet helemaal fit bent dan zal het enkel maar een extra aanslag zijn op je lijf."
"Wausepaus zei: Als een pil 200mg bevat, betekent dit niet dat een kwartje 50mg bevat. De tegenwoordige pillen in omloop zijn nou ook niet echt nauwkeurig te noemen. Meeste pillenkoks zorgen wel dat er evenveel in iedere pil zit (en soms kan zelfs dit erg verschillen) maar het wordt niet gelijkmatig verdeeld over de pil... Kan zomaar zijn dat je maar een halfje neemt en dan zit er opeens 90 procent van het MDMA in. Als je echt nauwkeurig wil zijn in je gebruik zal je toch echt zo'n mg weegschal moeten aanschaffen en puur MDMA gebruiken of zorgen dat er zo weinig in je pil zit dat je gelijk een hele kan slikken. Meestal gaat het nemen van halfjes en kwartjes wel volgens plan, maar dit kan ook verschrikkelijk mis gaan. Ga dus geen kwartje nemen van een hele sterke pil. Je kan beter opzoek gaan naar de lichtste pil die je kan vinden en hier mee gaan doseren, minste kans dat je teveel doseert. Ook is het beter om naar een pil te zoeken die al langer op de markt is. Vriend van mij kan dit verhaal bevestigen. Voor zijn eerste gebruik nam hij een kwartje van een hele sterk pil, voelde na 1,5uur nog niks... Dus nam nog maar een kwartje, uurtje later nog niks. Wij stonden allemaal te wausen en hij begreep er niks van. Nog maar een kwartje erin gegooid en die sloeg in als een bom. Klik om te vergroten... Vind ik ook een heel goed argument voor het gebruik van pure kristallen, maar ik durfde het punt niet te maken omdat ik er niet zeker van was. Het is al met al wel aannemelijk dat de spreiding nooit 100% gelijk zal liggen. Over het "gemaks"argument. Ik gebruik zelf ook niet heel regelmatig en zie niet helemaal waarom een pilletje dan makkelijker zou zijn. Een getest grammetje mdma + weegschaaltje is wat mij betreft betrouwbaarder dan elke keer als je wilt gebruiken weer opzoek te gaan naar pillen, deze te laten testen ect. Maar uiteindelijk gaat het er vooral om waar iemand zich persoonlijk het fijnst bij voelt natuurlijk"
"Sowieso overleggen met je vriendin. Mocht ze er geen problemen mee hebben dat jullie allemaal wat nemen maar zelf gewoon niet de behoefte hebben dan zou ik dat respecteren Als wakker blijf middel kan ik niks adviseren behalve een klein puntje speed. Daar wordt je niet echt vaag van maar is het net alsof alle wolken en stof uit je hoofd verdwijnen en alles weer helder is"