Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tof report! Leuk geschreven, meeslepend en duidelijk. Binnenkort krijg ik ook mijn eerste 2-cb pilletjes binnen, ben benieuwd hoe dat gaat! Ik hou 2-cb en truffelen wel nog gescheiden, vooral voor de eerste keer, maar als ik het zo lees ben ik wel nieuwsgierig om de twee te combineren! Bedankt voor je mooie report!"
"Heb het al een keer gesnoven. Merkte dat ik veel meer kon gaan zuipen en wat meer energie had. Maar heb nog nooit speed gehad dus ken het verschil niet."
"Re: Hartkloppingen, benauwdheid en EXTREME duizeligheid op s Vermoeidheid in het brein kan dat veroorzaken. Je bent zo lang alert en scherp, je hebt geen eetlust en je bent actief bezig. Je hartslag gaat omhoog, je krijgt veel meer nicotine binnen, dopamine en noradrenaline blijven maar released worden, je eet op rare tijden, ga zo maar door. Je brein raakt gewoon in de war, waardoor je duizelig kan worden. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over je hart en hersenbloedingen e.d. Het probleem met amfetamine is dat het wel behoorlijk schadelijk kan zijn voor je brein, lang gebruik kan veel nare effecten hebben. Bij langdurig en intensief gebruik kan het onherstelbare schade veroorzaken, kijk er, zoals Smartie al zegt, goed mee uit."
"Ik heb weer het geluk als ik na een avondje X thuiskom ik als een blok in slaap val. Dit lukt natuurlijk niet iedereen, dus mijn maat rookt altijd een jointje en dan slaapt hij ook als een blok."
"Hoe kom je erbij om speed te gebruiken om af te vallen? En al helemaal in deze hoeveelheden? Er zijn echt wel betere manieren om af te vallen, die veel beter voor je lichaam zijn. Wat je hier aan het doen bent is niet alleen dom, maar ook heel erg gevaarlijk. BonnieParker zei: Wat ik wel merkte is dat ik meer moest nemen om het zelfde gevoel te krijgen kon ook gewoon eten als ik wou dus nam maar meer om me honger te onderdrukken (of je begint verslaafd te raken aan het gevoel ? ) Klik om te vergroten... Dit is een signaal van je lichaam dat je er aan begint te wennen. Verslaving ligt op de loer. Afkicken van speed is een lastig en moeilijk iets. Stop ermee voordat je het alleen maar erger voor jezelf maakt. BonnieParker zei: Na hoelang begint het schadelijk voor je lichaam te worden? En hoeveel dagen achter elkaar kan je het gebruiken? Klik om te vergroten... Je kan het niet in dagen of keren achter elkaar gaan uitleggen. Bij zeer frequent gebruik, elke dag dus, kan je psychose's ontwikkelen, impotent worden, hersenschade krijgen, paranoide worden, schade aan je organen(lever, hart en nieren), verhoogde kans op ontstekingen en impotent worden. Mijn advies? Kap er mee. Zoek een andere manier om af te vallen. Er zijn genoeg andere manieren daarvoor, die niet gevaarlijk zijn en je lichaam en geest kapotmaken."
"'t is net de supermarkt, flikkeren zoveel water in het vlees zodat het zwaarder is, waardoor je in principe voor water betaald. Inderdaad een nieuwe dealer zoeken."
"Inderdaad, zoals Fool al zegt is het niet aan te raden deze combinatie te gebruiken. Als je het gaat forceren kan het alleen maar gevaarlijk worden, gewoon niet doen dus."
"Marcko zei: 5 mg abilify per dag en de speed: 1 gram per dag ongeveer. Klik om te vergroten... Een gram per dag lijkt me een beetje forceren om toch wat te voelen. Was/ben je verslaafd aan speed?"
"Marcko zei: Dat is allang achterhaald tripmiddelen zijn goed voor iedereen zelfs voor de SCHIZOFRENE medemens. Klik om te vergroten... Een gevaarlijke suggestie die je hier geeft. Zonder therapeutische ondersteuning kan je nog verder van huis komen als je niet goed in je vel zit. Helemaal niet aan te raden, dus gewoon niet doen als je psychologisch niet helemaal lekker in je vel zit."
"Re: Ayahuasca: A Subconscious Lobotomy Prachtig report, heel mooi omschreven, ik proefde gewoon de sfeer door het te lezen. harry123 zei: Report van de maand voor mij Klik om te vergroten... Ik zie inderdaad niet gauw mensen dit report toppen!"