Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
101 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met drank geen problemen. Ik heb er ontzettend veel op gezopen, al vaak genoeg. Maar verschilt misschien ook per persoon
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand ervaring met bijnemen om het effect te verlengen? Ik dacht eraan om op een feestje rond 24u savonds 100mg te nemen en dan een 3u later nog eens 80mg. Komt er nog uberhoud iets terug van de rush die je normaal hebt van 4-FMP de eerste uurtjes? Of blijft het gewoon bij de helderheid en extra energie. En hoelang verlengt het bijnemen de werkingsduur?
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bijnemen heeft denk ik op 4-fmp weinig zin. De rush duurt bij mij iedergeval 3 uur en daarna voel ik hem nog wel maar niet meer zo heel sterk. Ook al ga je bijpakken je krijgt de rush er niet mee terug. Mijn ervaring is met het bijpakken van 4-fmp dat je heel lang niet kan slapen,ben dan wel moe genoeg maar slapen word hem dan echt niet :wink: Nog een reden om niet bij te pakken naar mening.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar ik persoonlijk goede ervaring mee heb is het bij pakken van kleine hoeveelheden mepedrone als de empathie-rush van 4-fmp voorbij is. Afgelopen zaterdag gedaan, als volgt:

200mg 4-fmp.
100mg 4-fmp (een uur later).
? mg mephedrone (nasaal, kleine lijntjes, vanaf 4 uur na eerste inname).
gestopt (6 uur na eerste inname).

Weegschaal was gesneuveld dus de informatie in dit bericht is niet geheel betrouwbaar. Maar de grote lijn is dat dit lekker combineert.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar mischien heeft hij geen mephedrone :P En 300 mg is naar mij mening wel erg veel voor 4-fmp.
Persoonlijk zou ik niet hoger gaan dan 200 mg. Daarboven krijg ik en een aantal vrienden van mij hartklopingen,lang niet kunnen slapen en een beetje te wazig gevoel. Maar dat kan natuurlijk bij iedereen verschillen. Ik denk dat je misschien beter 180 mg kan pakken daarop doorgaan en als je iets van de rush terug wilt voelen of iets langer door wilt gaan hasj gaan roken.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verschilt zeker per persoon. Van 100mg 4-fmp voel ik (vrijwel) niets, en 200mg is me net wat te licht af, dus van daar de hogere dosis. En Hasj is zeker fijn, but that doesn't cut it for me, vandaar. :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
was nog leuk spul, allede ziede da ier nooooit meer
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is pech hebben :wink: Ik weet wel van een aantal smartshops dat ze het nog onder de toonbank verkopen. Beetje leuk praatje maken,doorvragen en dan blijkt dat ze niet alleen legale middelen verkopen hahah.
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hashja zei:
Verschilt zeker per persoon. Van 100mg 4-fmp voel ik (vrijwel) niets, en 200mg is me net wat te licht af, dus van daar de hogere dosis. En Hasj is zeker fijn, but that doesn't cut it for me, vandaar. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zelf heb op 100mg ook al een alleraardigste rush, het is niet echt strak staan ofzo maar heerlijke tintelingen en lekker energie om te dansen :) Misschien wat methylone bijnemen na een aantal uurtjes dan.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard. :hearteyes:
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, van 150mg sta ik mits de juiste setting even strak van als 140mg mdma :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkBeatz zei:
Sublimo zei:
Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, van 150mg sta ik mits de juiste setting even strak van als 140mg mdma :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik vind eigenlijk wel dat het niet echt valt te vergelijken met MDMA, voor mij is het echt een totaal apart en ander gevoel dan MDMA. Het is minder hard, wat ik persoonlijk wel aangenaam vind.
R
RRBLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voorlopig alleen nog in poeder of vloeibare vorm geloof ik.

Heeft er iemand hier ervaring met de 4fmp/4fa van de *Knip*? Wat ik nu heb is poederig en wat ik voorheenhad waren kristallen(leek erop althans). Is het poederige net zo goed?
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Ik vind eigenlijk wel dat het niet echt valt te vergelijken met MDMA, voor mij is het echt een totaal apart en ander gevoel dan MDMA. Het is minder hard, wat ik persoonlijk wel aangenaam vind.
Klik om te vergroten...

Bij mij hangt het ontzettend veel van de setting en dosering af, qua gevoel ervaar ik op 4fmp zowiezo veel meer prettige tintelingen over mijn lichaam als bij mdma. De ene keer geeft het mij ook echt een mdma loved up gevoel (bij doseringen van 150mg dus) met enorm veel energie en de andere keer ervaar ik dan weer vooral die aangename tintelingen met een milde euforie (80-100mg).
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 2 weken geleden mijn 4-FMP gekocht toen ie nog geel was.
Hield deze bij in hetzelfde doosje als mijn Mephedrone.
Echter nu 2 weken later wou ik mijn 4-FMP gebruiken,
en merkte dat deze hard van kleur is veranderd.
Van fluogeel naar dof oranje-roze.
Nu vroeg ik mezelf af of dit kwam door de meph in hetzelfde doosje
of is er iets mis met de fluor ?
Iemand ervaring ?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb een vraagje:tongueout: is deze shit nog legaal en vrij te krijgen op research chem. sites?
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb wel vernomen dat er een zogenaamde analogen wet van toepassing is wat deze stof illigaal maakt.
Maar ik heb er in de opium wet niets over kunnen vinden. http://wetboek.net/20090819/Ow/1.html?n=1
Nu moet ik wel toegeven dat ik dit snel op heb gezocht en er snel doorheen ben gegaan omdat ik eigenlijk naar bed wil. :flushed:

Weltrusen, :beer:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
In Nederland hebben we toch geen wetten die analogen van illegale drugs automatisch ook verbieden? Het kan wel zijn dat 4-FMP als "geneesmiddel" wordt gezien, waardoor het automatisch niet meer zonder recept of duidelijke medische administratie verkrijgbaar is en dus alleen in het illegale circuit te halen is, omdat er in de praktijk geen recepten voor (kunnen) worden uitgeschreven. Weet niet of dit met 4-FMP het geval is.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zou ik zeker doen,dit spul is voor mij ideaal voor op feestjes :sunglasses: Zaterdag ruigoord ga ik het weer doen :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
denk het wel hoor het is een afmetamine :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."