#1
Met drank geen problemen. Ik heb er ontzettend veel op gezopen, al vaak genoeg. Maar verschilt misschien ook per persoon
Hashja zei:Verschilt zeker per persoon. Van 100mg 4-fmp voel ik (vrijwel) niets, en 200mg is me net wat te licht af, dus van daar de hogere dosis. En Hasj is zeker fijn, but that doesn't cut it for me, vandaar.![]()
Sublimo zei:Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard.![]()
DarkBeatz zei:Sublimo zei:Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard.![]()
Inderdaad, van 150mg sta ik mits de juiste setting even strak van als 140mg mdma![]()
Sublimo zei:Ik vind eigenlijk wel dat het niet echt valt te vergelijken met MDMA, voor mij is het echt een totaal apart en ander gevoel dan MDMA. Het is minder hard, wat ik persoonlijk wel aangenaam vind.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."