Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat is jou favoriete RC? heb nu 2 soorten RC's geprobeerd en moet zeggen: Ik ben FAN! beide RC's waren echt onwijs leuk 1. 2cb ( hele mooie dingen op gezien ) 2. 4fmp ( vind het zelf veeeel leuker dan xtc, word er niet slap van en je neemt maar 1x. binnenkort tripreportje )"
"Zou je in de reacties neer willen zetten hoe het je bevallen is? Ga zelf binnenkort ook aan de 4FMP en vind het altijd wel leuk om ervaringen te lezen! Alvast bedankt"
"enige wat ik kan bedenken is 1 tabletje dex maar is ook vrij sterk."
"Re: [4-FMP] Werking, neurotoxiciteit en gewenning van 4 fluo Zijn er mensen die dit hetzelfde hebben ervaren? Of misschien juist iets anders? Klik om te vergroten... Ik heb het nu 1x gedaan en die keer 150mg in 1x en ik heb geen moment erover na gedacht bij te pakken. Ik kon na 3 jointjes wel slapen maar een vriend van mij die fanatiek sport kon niet slapen na 8 uur! sterk spul dus"
"Beste forumleden, Vrijdag ga ik met een paar vrienden weer eens snoepen! Omdat de examens dan afgelopen zijn leek het ons wel weer een goed plan. ik heb alleen 1 vraagje. Een vriend van mij heeft ADD en wilt graag 4-FMP gaan gebruiken. Nu vroeg ik me af of 4Fmp net zoals speed of dex andersom werkt bij mensen met ADD of ADHD? Dus of hij er dan rustig van word ( wat niet de bedoeling is want het is een feest ) Alvast bedankt R0mmelP0t"
"Dankjulliewel voor de reacties! We gaan het inderdaad gewoon proberen met 150mg. Zal vast wel goed komen! Tripreportje kunnen jullie binnenkort verwachten R0mmelP0t"
"Heb je al eens 4FMP gedaan zonder XTC? Zo nee doe dat dan eens want alleen 4FMP is al geweldig! Ik heb dan totaal geen behoefte aan XTC. Verder zeg je dat je weet dat het ontzettend slecht is dus ik vraag me af waarom je het dan zou doen? Is 1 leuk avondje het je echt waard? denk daar sowieso nog even over na! R0mmelP0t"
"14mg is prima te doen voor de eerste keer. 7 mg is echt te weinig want dan heb je een mdma gevoel"
"Welkom Ace op het forum! Ik zie dat jullie je goed hebben voorbereid wat ik fijn vind om te zien! Allereerst wil ik zeggen dat jullie waarschijnlijk de gamecube en Ps3 niet nodig zullen hebben. Beeldschermen leiden mij tijdens het trippen meestal heel erg af en ik vind het persoonlijk echt totaal niet leuk. de Shin Chan afleveringen zijn leuk voor het uitspacen. De sitter vind ikzelf overbodig omdat 2Cb heel makkelijk te sturen is en je je misschien aan de nuchtere persoon gaat irriteren maar het kan natuurlijk nooit kwaad. Als je er aan kan komen: Lachgas! En als jullie van blowen houden wiet en hash ( let wel op en begin niet te snel met blowen want het kan nogal hard aankomen ) Heel veel plezier! R0mmelP0t"
"Ik heb toevallig afgelopen vrijdag nog 2cb gebruikt en ik kan je vertellen dan ik hele mooie CEV's heb gezien! Moet erbij zeggen dat ik wel 50 mg had en dat raad ik je zeer af voor de eerste keer haha. Veel plezier en geniet ervan! R0mmelP0t"