ja, het kan wel
Ben zelf een man, hetero, denk om de 3 seconden aan sex en toch heb ik goede vriendschappen met meisjes.
1 vriendin daarvan heb ik ooit nog een oogje op gehad maar dat is niets geworden, nu zijn we echt de beste vrienden, we vertellen elkaar echt ALLES, als iemand "de beste" vriend zou zijn van mij is zij het. Ik vind gewoon dat je als jongen meer kan vertellen aan meisjes dan aan jongens.
Nu zie ik het zelf ook niet meer zitten om een relatie te hebben met haar omdat we ergens toch verschillen of mss juist te sterk op elkaar lijken... ik weet het niet maar het is een gevoel dat me zegt dat een relatie niet zou gaan.
Een vriendschap met een meisje (als man zijnde) is gewoon niet gemakkelijk om te herkennen omdat je automatisch denkt dat je verliefd bent omdat je goed met haar overweg kan, als ze dan ook nog eens mooi is...
En als je verliefd bent (of denkt te zijn) is het niet fijn om te horen dat hij/zij iemand anders heeft, ook al wens je hem/haar het beste toe... zal je zelf toch ook wel weten
je kan proberen om net te doen alsof je het niet merkt maar laat hem merken dat je echt vrienden wil blijven, dan is er een kans dat hij dat zal aanvaarden (al kan dat een tijdje duren)
een sterke vriendschapsband kan alleen maar groeien door meer tijd
![:wink:]()