Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendenschappen tussen mannen en vrouwen is dat mogelijk?

Vriendenschappen tussen mannen en vrouwen is dat mogelijk?

94 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik nog steeds vrijgezel ben. Ik hoef geen man met geld en ook geen kleerkast die meer in de sportschool bezig is dan om mij liefde te geven.

Zijn dit je enige twee opties? Of is er ook de keuze van de liefde die blind is? Ik ga niet voor uiterlijk schoon en een volle portomonee, ik ga voor een trouw en goed hart!

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar natuurlijk wil het oog ook wat. Daar ontkom je niet aan. Bijna niet dan.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Wacky zei:
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik nog steeds vrijgezel ben. Ik hoef geen man met geld en ook geen kleerkast die meer in de sportschool bezig is dan om mij liefde te geven.

Zijn dit je enige twee opties? Of is er ook de keuze van de liefde die blind is? Ik ga niet voor uiterlijk schoon en een volle portomonee, ik ga voor een trouw en goed hart!

X
Klik om te vergroten...

Kijk dat is een vrouw naar mijn hart!!! :hearteyes: Helaas zijn ze aan beide kanten van het geslacht zeldzaam.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ +82 :mrgreen:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb al iets van 5 jaar een supergoede vriend, we hebben nooit wat gehad en zullen ook nooit wat krijgen. Het is gewoon echt mijn maatje :wink: Het helpt denk ik datie winkelen leuk vind :wink:

Mijn vriend is gelukkig niet jaloers, dus kunnen we gewoon afspreken wanneer we willen!
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja waarom niet, ik kan beter met mannen overweg dan vrouwen.
gezeik over kleding, kinderen en welk blousje nu leuker staat enz heb ik totaal geen behoefte aan
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, heel erg goed.

Dat er dan sporadisch vriendschappelijk geneukt wordt is mogelijk.
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
soms kan dat eens gebeuren ja
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jup, dat is zeker mogelijk. Mijn vrienden zijn zo ongeveer 50% mannelijk en 50% vrouwelijk.

Edit: dat klinkt misschien een beetje raar. Ik bedoel, de helft van m'n vrienden is man, de andere helft vrouw :). Zonder bijbedoelingen.
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#10
TechNora zei:
Godver, fokking irritant als je dénkt een (mannelijke) vriend te hebben, maar als je verliefd wordt blijkt hij ineens helemaal niet blij voor je te kunnen zijn... Dat heb ik nu dus, steeds als ik erover begin hoe lief en leuk hij is, en hoe gelukkig ik met hem ben krijg ik een shagrijnig gezicht, of een flauwe opmerking... :( Als je echt om iemand geeft als vriend dan ben je toch ook blij als je diegene gelukkig ziet?

Ik heb altijd in vriendschap tussen mannen en vrouwen gelooft, maar nu>? Ik vertrouw alleen nog maar mijn homovrienden...

Willen mannen dan echt alleen maar palen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


hahaha ik snap precies waarom je je zo ergert...ik zelf ga bijna altijd al met jongens om omdat ik ze wat rechter doorzee vind als meiden over het algemeen,maar nu heb ik nog wel es het probleem gehad dat 'de jongens' onderling ruzie gingen maken met elkaar om de stomste dingen,en als ik dan vroeg waar het nou eigenlijk om ging dat kwam er een of andere kutreden uit..

Dan hoor je een paar maanden later ineens dat degene verliefd op je is,en dus ruzie maakte om JOU.. :rolleyes:

En ja,mannen willen je nou eenmaal palen..voor hun ben je de ideale vrouw nou eenmaal..
je bent net als hun maardan in een lekker lichaam :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een beetje nuance mag wel. :P Het mannelijke ego zorgt idd dat vele in een verhit of bot haantje veranderen als ze echt doorhebben dat hun vriendschappelijke vriendin een liefdes relatie aangaat.

Maar eigenlijk vraag ik me dan af waarom dat nodig is, aangezien een vriendschappelijke relatie gewoon een zeldzaam en rijkelijk iets is. Zoiets ga je niet ten onwille van lust op het spel zetten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Atropa zei:
Een beetje nuance mag wel. :P Het mannelijke ego zorgt idd dat vele in een verhit of bot haantje veranderen als ze echt doorhebben dat hun vriendschappelijke vriendin een liefdes relatie aangaat.

Maar eigenlijk vraag ik me dan af waarom dat nodig is, aangezien een vriendschappelijke relatie gewoon een zeldzaam en rijkelijk iets is. Zoiets ga je niet ten onwille van lust op het spel zetten.
Klik om te vergroten...
Waarom lopen er niet meer mannen zoals jij rond? Bijna al je posts spreken me aan en geven weer hoe ik over zaken denk! :hearteyes:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik deze stelling zo bekijk wil het zeggen dat ze niet bevriend met elkaar kunnen zijn vanwege lust of liefde. Mag ik dan ook zeggen dat een biseksueel geen vrienden kan hebben, omdat die achter alles wel iets kan zoeken? Stomme stelling!

Goed, mijn verhaal:
Toen mijn beste vriend hoorde (2 jaar geleden) dat zijn moeder kanker had heeft ons dat nog meer bij elkaar gebracht (inmiddels heeft ze nogsteeds kanker trouwens). We vonden elkaar stiekem ook leuk. We hebben regelmatig met elkaar gezoend en hadden eigenlijk zowat een relatie op een gegeven moment. We hebben daar eens goed over gepraat en we kwamen samen tot de conclusie dat het eigenlijk helemaal niet goed was. We voelden ons alle 2 daarna echt ontzettend opgelucht. Ik heb inmiddels een nieuwe vriend en hij zit ook weer achter andere meiden aan. :P Het contact is nu wel een stuk minder vanwege vakantiedrukte, doorvoor de drukte met de laatste schoolperiode en wat ook mee zal spelen is dat ik een nieuwe vriend heb, maar we hebben nogsteeds conctact met elkaar. Als er iets is met mij zal hij mij altijd steunen en ik zal altijd bij hem terecht kunnen. Hetzelfde geld natuurlijk ook andersom...
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat je gewoon altijd open en eerlijk tegen elkaar moet zijn. Zo voorkom je teleurstelling en weet je allebei waar je aan toe bent.

Dat is denk ik de basis van elke vriendschap. Dat je overal over kan praten en het ook doet.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
zie je Technora...we bestaan...alleen ff goed zoeken :P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Godver, fokking irritant als je dénkt een (mannelijke) vriend te hebben, maar als je verliefd wordt blijkt hij ineens helemaal niet blij voor je te kunnen zijn... Dat heb ik nu dus, steeds als ik erover begin hoe lief en leuk hij is, en hoe gelukkig ik met hem ben krijg ik een shagrijnig gezicht, of een flauwe opmerking... :( Als je echt om iemand geeft als vriend dan ben je toch ook blij als je diegene gelukkig ziet?

Ik heb altijd in vriendschap tussen mannen en vrouwen gelooft, maar nu>? Ik vertrouw alleen nog maar mijn homovrienden...

Willen mannen dan echt alleen maar palen? :rolleyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klopt, ik ben verliefd op AL mijn vrienden en ze zijn ook allemaal verliefd op mij. Logisch toch? We zijn één grote sexende hippie commune.

Heb je een wetenschappelijke bron daarvoor? Ik ben het namelijk absoluut niet eens daarmee.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben 100% hetero en heb totaal geen behoefte aan vriendschappen met dames zonder dat ik weleens sex met haar heb. Alhoewel ik vrienden ben met de vriendinnen van wat kameraden of dat ze al een vriend hebben en ik hoop op een leuke contact met haar vriendinnen te kunnen veroveren :beer: Tja, wij willen zaad verspreiden, jullie horen dat te ontvangen!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Och, inderdaad gebeurt het wel dat ik ergens wel meer geinteresseert ben in vriendinnen dan alleen in het vrienden zijn, maar er zijn ook vriendinnen waar ik juist voor goud mee naar bed zou gaan ofzo, dus het kan wel :)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja, het kan wel
Ben zelf een man, hetero, denk om de 3 seconden aan sex en toch heb ik goede vriendschappen met meisjes.
1 vriendin daarvan heb ik ooit nog een oogje op gehad maar dat is niets geworden, nu zijn we echt de beste vrienden, we vertellen elkaar echt ALLES, als iemand "de beste" vriend zou zijn van mij is zij het. Ik vind gewoon dat je als jongen meer kan vertellen aan meisjes dan aan jongens.
Nu zie ik het zelf ook niet meer zitten om een relatie te hebben met haar omdat we ergens toch verschillen of mss juist te sterk op elkaar lijken... ik weet het niet maar het is een gevoel dat me zegt dat een relatie niet zou gaan.

Een vriendschap met een meisje (als man zijnde) is gewoon niet gemakkelijk om te herkennen omdat je automatisch denkt dat je verliefd bent omdat je goed met haar overweg kan, als ze dan ook nog eens mooi is...
En als je verliefd bent (of denkt te zijn) is het niet fijn om te horen dat hij/zij iemand anders heeft, ook al wens je hem/haar het beste toe... zal je zelf toch ook wel weten

je kan proberen om net te doen alsof je het niet merkt maar laat hem merken dat je echt vrienden wil blijven, dan is er een kans dat hij dat zal aanvaarden (al kan dat een tijdje duren)

een sterke vriendschapsband kan alleen maar groeien door meer tijd :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."