Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pas op! Zodra men middelen gaat gebruiken die de verloren hoeveelheden stoffen aanvullen, gebeurt dit in feite op een chemische manier.. niet natuurlijk dus. ALs je dit regelmatig doet, bestaat er kans dat de hersenen de stof helemaal of nog amper uit zichzelf aanvullen aangezien ze het toch toegedient krijgen... Mischien lul ik, doe ff research"
"Re: Sesksuele Uitspattingen. jcutter zei: Is het normaal om aan de voeten van een vrouw te likken tijdens het penetreren? Klik om te vergroten... Ja.... Oortje likken wil ook nog wel eens fijn zijn"
"Ik ben het compleet eens met ''liefde is kut'' Maar toch is het iets waar je de rest van je leven mee bezig blijft, bewust of onbewust.."
"na een paar dagen door gehaald te hebben aan speed word ik kankergeil.."
"Poppers, heb toevallig een flesje bij de hand. Eigenlijk gekocht voor as.weekend om eens flink te gaan feesten op Trance Energy"
"Re: Kim zei: Buitenlanders boeien niet zoveel, gehandicapte boeien me ook niet zo. Tenminste de gene die bv een handicap hebben. De normale mensen emt ene handicap die vind ik dat ze wel gelijk hebben die willen meestal ook werken. Die mongoltjes kosten alleen maar geld Een Buitenlander heeft het moelijker en word gediscimineerd ene homo is gewoon een luxe probleem en gaat nergens over. Gehandicapten en buitenlanders worden geweerd en hebben ene moelijekre positie homo's zijn gewoon aanstellers die jammeren om een probnleem wat ze zelf creeren. Klik om te vergroten... Ik wilde eerst het hele topic lezen voordat ik een antwoord zou gaan bevestigen, maar na een aantal opmerkingen van jou te hebben gelezen kon ik niet anders dan daar meteen even op te reageren. Homo zijn is geen ziekte dit gebeurd tevens ook bij dieren in de natuur. Ik heb vaak zat gezien dat een mannetjes geit een andere geit probeerde te bonken maar dit terzijde. Mensen leven in 1 samenleving en het is belangrijk om goed met elkaar om te kunnen gaan. Dus respect hebben voor de voorkeur die mensen hebben. Muziek/sexualiteit, whatever.. Als we kijken naar jou kortzichtigheid denk ik eerder dat dat een ziekte is. Je mist namelijk een gedeelte inzicht op hoe het leven in elkaar zit en hoe wij als mensen met elkaar moeten omgaan etc.. Kortichtigheid wil zeggen dat je hersenen gewoon de capaciteit niet hebben om zaken zoals dit goed van alle kanten te bekijken en zodoende heb jij een oppervlakkige on-respectvolle mening. Maargoed ik respecteer ook kortzichtige mensen. Alhoewel ik daar zelf absoluut geen van ben."
"Re: Kim zei: Nee, ik ben nooit gepest. Ik ben ook geen lesbi, want dan zou ik dat gewoon zeggen en als nog vinden dat ze er te veel aandacht aangeven. En ik ben ook neit boos ik geef gewoon mijn mening mijn blik mijn kijk op die ongein. Wat jij zwart-wit vind vinden andere mensen mischien niet. Zo heeft iedereen een andere kijk op zaken. Dat maakt ons allemaal uniek Klik om te vergroten... Ja, zoals ik al zei: Kortzichtig.."
"Waarom staat sex met dierne d'r bij? Ik neem aan dat het lijstje wel realistisch moet zijn, of heeft iemand daar ''Ja'' Staan?"
"Re: mushroompiet zei: ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo. Klik om te vergroten... Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :P"
"Flameon zei: Met een bron of argument kan ik dat niet zo 123 bevestigen. Wel door mensen die ik ken van mijn werk. Ik ken iemand die op hoog niveau heeft geturnt en door alcohol en pep misbruik af is getakeld tot een wrak en geen spieren meer heeft. Alleen uitstekende botten. Dus in die zin geloof ik zeer zeker dat drugs een aanslag doet op je lichaam, als je er onverstandig mee om gaat Klik om te vergroten... Zojuist 1/3 van de omvang van mijn armen kwijt. drank en speed, ik denk dat deze toedoening zich over 3 weekenden heeft verspreidt. dan wel minimaal 2 dagen wakker, en zeker niet de juiste voedingsstoffen. anyhow, aantal blousejes zullen weer goed passen ;p"