Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendenschappen tussen mannen en vrouwen is dat mogelijk?

Vriendenschappen tussen mannen en vrouwen is dat mogelijk?

94 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jullie begrijpen me verkeerd, ik zeg niet dat het neit kan, ik zeg dat ik denk dat het instinctief de eerste reactie is "is dit voortplantingsmateriaal?"
Ik heb ook heus wel mannelijke vrienden, sterker nog, meer mannen dan vrouwen.
p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
phy
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
esth0r zei:
Dumpy zei:
Of je bent sarcastisch of je hebt een ernstig verstoord beeld van deze wereld.

waarom zouden mannen zoveel meer aan seks denken dan vrouwen? misschien is mijn beeld van deze wereld verstoord, maar dan is het nog steeds hoe ik er tegen aan kijk.
Klik om te vergroten...

Je kunt wel aan seks denken maar tussen het neuken door willen zelfs mannen af en toe geborgenheid en liefde en wat te denken van een fijne warme maaltijd en een goed gesprek?

Tis heus niet alleen maar palen en gepaald worden!
Klik om te vergroten...
+1 of misschien wel 2 :mrgreen:

Verder kan een vriendschap tussen man en vrouw best wel. Gewoon die koppigheid en claimerigheid aan de kant zetten en er gewoon voor elkaar zijn :) Als vrienden wel te verstaan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zorg gewoon dat je beiden duidelijk afspreekt waar je aan toe bent. Dan heb je ook geen teleurstelling achteraf. Ook in vriendschappen draait alles om eerlijkheid en openheid.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
Klik om te vergroten...

tja als de kikkervisjes werken dan is het voortplantingmateriaal :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
vode zei:
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
Klik om te vergroten...

tja als de kikkervisjes werken dan is het voortplantingmateriaal :P
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet, ze moeten ook nog de kindertjes kunnen verdedigen tegen roofdieren en zorgen voor voldoende eten. Vode valt zover ik begrijp vooral op de types die goed kunnen verdedigen tegen roofdieren :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Lauu zei:
vode zei:
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
Klik om te vergroten...

tja als de kikkervisjes werken dan is het voortplantingmateriaal :P
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet, ze moeten ook nog de kindertjes kunnen verdedigen tegen roofdieren en zorgen voor voldoende eten. Vode valt zover ik begrijp vooral op de types die goed kunnen verdedigen tegen roofdieren :)
Klik om te vergroten...

Haha, ROAR

Mja, je hebt wel een punt ergens, maar tegenwoordig is dat toch wel van ondergeschikt belang lijkt me. Alhoewel.. Als je het op een andere manier bekijkt als in goed materiaal om succesvol leven mee op te bouwen dan heb je weer wel gelijk.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
zie je Technora...we bestaan...alleen ff goed zoeken :P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Godver, fokking irritant als je dénkt een (mannelijke) vriend te hebben, maar als je verliefd wordt blijkt hij ineens helemaal niet blij voor je te kunnen zijn... Dat heb ik nu dus, steeds als ik erover begin hoe lief en leuk hij is, en hoe gelukkig ik met hem ben krijg ik een shagrijnig gezicht, of een flauwe opmerking... :( Als je echt om iemand geeft als vriend dan ben je toch ook blij als je diegene gelukkig ziet?

Ik heb altijd in vriendschap tussen mannen en vrouwen gelooft, maar nu>? Ik vertrouw alleen nog maar mijn homovrienden...

Willen mannen dan echt alleen maar palen? :rolleyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klopt, ik ben verliefd op AL mijn vrienden en ze zijn ook allemaal verliefd op mij. Logisch toch? We zijn één grote sexende hippie commune.

Heb je een wetenschappelijke bron daarvoor? Ik ben het namelijk absoluut niet eens daarmee.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben 100% hetero en heb totaal geen behoefte aan vriendschappen met dames zonder dat ik weleens sex met haar heb. Alhoewel ik vrienden ben met de vriendinnen van wat kameraden of dat ze al een vriend hebben en ik hoop op een leuke contact met haar vriendinnen te kunnen veroveren :beer: Tja, wij willen zaad verspreiden, jullie horen dat te ontvangen!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Och, inderdaad gebeurt het wel dat ik ergens wel meer geinteresseert ben in vriendinnen dan alleen in het vrienden zijn, maar er zijn ook vriendinnen waar ik juist voor goud mee naar bed zou gaan ofzo, dus het kan wel :)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, het kan wel
Ben zelf een man, hetero, denk om de 3 seconden aan sex en toch heb ik goede vriendschappen met meisjes.
1 vriendin daarvan heb ik ooit nog een oogje op gehad maar dat is niets geworden, nu zijn we echt de beste vrienden, we vertellen elkaar echt ALLES, als iemand "de beste" vriend zou zijn van mij is zij het. Ik vind gewoon dat je als jongen meer kan vertellen aan meisjes dan aan jongens.
Nu zie ik het zelf ook niet meer zitten om een relatie te hebben met haar omdat we ergens toch verschillen of mss juist te sterk op elkaar lijken... ik weet het niet maar het is een gevoel dat me zegt dat een relatie niet zou gaan.

Een vriendschap met een meisje (als man zijnde) is gewoon niet gemakkelijk om te herkennen omdat je automatisch denkt dat je verliefd bent omdat je goed met haar overweg kan, als ze dan ook nog eens mooi is...
En als je verliefd bent (of denkt te zijn) is het niet fijn om te horen dat hij/zij iemand anders heeft, ook al wens je hem/haar het beste toe... zal je zelf toch ook wel weten

je kan proberen om net te doen alsof je het niet merkt maar laat hem merken dat je echt vrienden wil blijven, dan is er een kans dat hij dat zal aanvaarden (al kan dat een tijdje duren)

een sterke vriendschapsband kan alleen maar groeien door meer tijd :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik nog steeds vrijgezel ben. Ik hoef geen man met geld en ook geen kleerkast die meer in de sportschool bezig is dan om mij liefde te geven.

Zijn dit je enige twee opties? Of is er ook de keuze van de liefde die blind is? Ik ga niet voor uiterlijk schoon en een volle portomonee, ik ga voor een trouw en goed hart!

X
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar natuurlijk wil het oog ook wat. Daar ontkom je niet aan. Bijna niet dan.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Wacky zei:
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik nog steeds vrijgezel ben. Ik hoef geen man met geld en ook geen kleerkast die meer in de sportschool bezig is dan om mij liefde te geven.

Zijn dit je enige twee opties? Of is er ook de keuze van de liefde die blind is? Ik ga niet voor uiterlijk schoon en een volle portomonee, ik ga voor een trouw en goed hart!

X
Klik om te vergroten...

Kijk dat is een vrouw naar mijn hart!!! :hearteyes: Helaas zijn ze aan beide kanten van het geslacht zeldzaam.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ +82 :mrgreen:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb al iets van 5 jaar een supergoede vriend, we hebben nooit wat gehad en zullen ook nooit wat krijgen. Het is gewoon echt mijn maatje :wink: Het helpt denk ik datie winkelen leuk vind :wink:

Mijn vriend is gelukkig niet jaloers, dus kunnen we gewoon afspreken wanneer we willen!
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja waarom niet, ik kan beter met mannen overweg dan vrouwen.
gezeik over kleding, kinderen en welk blousje nu leuker staat enz heb ik totaal geen behoefte aan
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, heel erg goed.

Dat er dan sporadisch vriendschappelijk geneukt wordt is mogelijk.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."