Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De dag erna voel ik me altijd fit en vrolijk, nooit last gehad van een dip na een avondje XTC .."
"DreamWeaver zei: [SF] Safiertje zei: esth0r, je zou een perfect stel vormen met jcutter! Klik om te vergroten... Foei Ruth, straks krijgen die 2 nog kindertjes en dan komen die het forum ook vervuilen Klik om te vergroten... En dan heb je massa's stont aan de knikker, dat kunnen we niet hebben natuurlijk."
"Adrenochroom zei: Air - Moon Safari Deze CD luister ik alleen nog maar tijdens mijn paddotrips, nooit nuchter dus, niet iedere paddotrip Verder is Tripswitch heel erg goed, echte reismuziek Klik om te vergroten... Moon Safari is ook mijn favoriet! Cheers"
"Ik zou de spacecake met het recejpt van BMB maken, en inderdaad de appel als laatste toevoegen. En qua hoeveelheid wiet, dat hangt er vanaf in hoeveel stukken je die cake wilt opeten x hoeveel wiet jij zelf nodig hebt om een rustige space van te krijgen. Zelf heb ik de choco-wiettruffels van BMB gemaakt, ook een aanrader!"
"Nee je kan het verschil niet ruiken denk ik. Ik neem aan dat die planten gewoon wat sneller dan de rest gaan.. En anders maak je er een experiment van, markeer de planten die nu het sterkst ruiken en wacht het af.. Succes met je teelt!"
"Prachtig report! Ik was even helemaal verzonken in je verhaal. Over +- een weekje ga ik mijn eerste paddotripje meemaken, en ik kan niet wachten ! smoke on"
"Mooi reportje."
"Als je wiet puur rookt dan kom je sneller in een high dan wanneer je het met tabak rookt. Tabak verminderd de werking van de THC, dus als het te hard gaat, doe er wat tabak bij!"
"Ik geniet heel erg van het roken van een joint, en heb nergens last van. Toen ik ermee begon had ik wel last van slijm in mn keel, of een uitgedroogde bek. But nothing can stop me from doing it"
"Toen ik nog een vriendin had 3 á 4 keer per dag, nu zo'n 2x per week."