Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendenschappen tussen mannen en vrouwen is dat mogelijk?

Vriendenschappen tussen mannen en vrouwen is dat mogelijk?

94 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
esth0r zei:
Dumpy zei:
Of je bent sarcastisch of je hebt een ernstig verstoord beeld van deze wereld.
Klik om te vergroten...

waarom zouden mannen zoveel meer aan seks denken dan vrouwen? misschien is mijn beeld van deze wereld verstoord, maar dan is het nog steeds hoe ik er tegen aan kijk.
Klik om te vergroten...

Je kunt wel aan seks denken maar tussen het neuken door willen zelfs mannen af en toe geborgenheid en liefde en wat te denken van een fijne warme maaltijd en een goed gesprek?

Tis heus niet alleen maar palen en gepaald worden!
Klik om te vergroten...
+1 of misschien wel 2 :mrgreen:

Verder kan een vriendschap tussen man en vrouw best wel. Gewoon die koppigheid en claimerigheid aan de kant zetten en er gewoon voor elkaar zijn :) Als vrienden wel te verstaan :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jullie begrijpen me verkeerd, ik zeg niet dat het neit kan, ik zeg dat ik denk dat het instinctief de eerste reactie is "is dit voortplantingsmateriaal?"
Ik heb ook heus wel mannelijke vrienden, sterker nog, meer mannen dan vrouwen.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
esth0r zei:
Dumpy zei:
Of je bent sarcastisch of je hebt een ernstig verstoord beeld van deze wereld.

waarom zouden mannen zoveel meer aan seks denken dan vrouwen? misschien is mijn beeld van deze wereld verstoord, maar dan is het nog steeds hoe ik er tegen aan kijk.
Klik om te vergroten...

Je kunt wel aan seks denken maar tussen het neuken door willen zelfs mannen af en toe geborgenheid en liefde en wat te denken van een fijne warme maaltijd en een goed gesprek?

Tis heus niet alleen maar palen en gepaald worden!
Klik om te vergroten...
+1 of misschien wel 2 :mrgreen:

Verder kan een vriendschap tussen man en vrouw best wel. Gewoon die koppigheid en claimerigheid aan de kant zetten en er gewoon voor elkaar zijn :) Als vrienden wel te verstaan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zorg gewoon dat je beiden duidelijk afspreekt waar je aan toe bent. Dan heb je ook geen teleurstelling achteraf. Ook in vriendschappen draait alles om eerlijkheid en openheid.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
vode zei:
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
Klik om te vergroten...

tja als de kikkervisjes werken dan is het voortplantingmateriaal :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
vode zei:
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
Klik om te vergroten...

tja als de kikkervisjes werken dan is het voortplantingmateriaal :P
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet, ze moeten ook nog de kindertjes kunnen verdedigen tegen roofdieren en zorgen voor voldoende eten. Vode valt zover ik begrijp vooral op de types die goed kunnen verdedigen tegen roofdieren :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Lauu zei:
vode zei:
Poeh, als ik eerst al mijn vrienden moest keuren met of ze voortplantingsmateriaal waren, dan had ik weinig vrienden. :wink:
Klik om te vergroten...

tja als de kikkervisjes werken dan is het voortplantingmateriaal :P
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet, ze moeten ook nog de kindertjes kunnen verdedigen tegen roofdieren en zorgen voor voldoende eten. Vode valt zover ik begrijp vooral op de types die goed kunnen verdedigen tegen roofdieren :)
Klik om te vergroten...

Haha, ROAR

Mja, je hebt wel een punt ergens, maar tegenwoordig is dat toch wel van ondergeschikt belang lijkt me. Alhoewel.. Als je het op een andere manier bekijkt als in goed materiaal om succesvol leven mee op te bouwen dan heb je weer wel gelijk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik nog steeds vrijgezel ben. Ik hoef geen man met geld en ook geen kleerkast die meer in de sportschool bezig is dan om mij liefde te geven.

Zijn dit je enige twee opties? Of is er ook de keuze van de liefde die blind is? Ik ga niet voor uiterlijk schoon en een volle portomonee, ik ga voor een trouw en goed hart!

X
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar natuurlijk wil het oog ook wat. Daar ontkom je niet aan. Bijna niet dan.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Wacky zei:
Ja, vrouwen die gaan voor geld zijn dus beter geevolueerd dan vrouwen die vallen op mannen met spieren, een grote mond, jachtinstinct of wat dan ook. Zij zijn beter aangepast aan deze tijd, zij winnen de survival of the fittest. :)
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik nog steeds vrijgezel ben. Ik hoef geen man met geld en ook geen kleerkast die meer in de sportschool bezig is dan om mij liefde te geven.

Zijn dit je enige twee opties? Of is er ook de keuze van de liefde die blind is? Ik ga niet voor uiterlijk schoon en een volle portomonee, ik ga voor een trouw en goed hart!

X
Klik om te vergroten...

Kijk dat is een vrouw naar mijn hart!!! :hearteyes: Helaas zijn ze aan beide kanten van het geslacht zeldzaam.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ +82 :mrgreen:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb al iets van 5 jaar een supergoede vriend, we hebben nooit wat gehad en zullen ook nooit wat krijgen. Het is gewoon echt mijn maatje :wink: Het helpt denk ik datie winkelen leuk vind :wink:

Mijn vriend is gelukkig niet jaloers, dus kunnen we gewoon afspreken wanneer we willen!
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja waarom niet, ik kan beter met mannen overweg dan vrouwen.
gezeik over kleding, kinderen en welk blousje nu leuker staat enz heb ik totaal geen behoefte aan
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, heel erg goed.

Dat er dan sporadisch vriendschappelijk geneukt wordt is mogelijk.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."