Lees het de laatste tijd ook regelmatig op DF over sexualiteit. De grens is wel: eigen keuze.
Bennik, en de rest van het forum, ff blij dat ik die gemist heb zeg🙃
Wat een tering onzin weer allemaal djiezus fuck.
Er zijn mensen met overgewicht die gezond zijn (ja, echt, deal with it).
Er zijn mensen met een gezond gewicht die ongezond zijn.
Er zijn mensen die denken dat een ideaalbeeld een waarheid is die iedereen moet nastreven in plaats van dit te benoemen voor wat het is: een IDEAALbeeld. Die mensen zijn heel ongezond, ook voor anderen.
Daarom was mijn “tip” in dit topic ook: je moet helemaal niet afvallen, je moet aan je gezondheid werken. Als je dat doet en je gewicht is onderdeel daarvan, zul je automatisch afvallen. Alleen al omdat dagelijks voldoende bewegen en de juiste voedingsstoffen binnenkrijgen nog al een belangrijk onderdeel zijn van werken aan je gezondheid. Maar afvallen puur om af te vallen gaat vaak om uiteenlopende redenen niet (goed).
Hey, het is oké. Zoals ik al zei, mensen met onderliggende problemen, daar is het allemaal niet zo simpel voor als even “minder moeten” of “meer moeten” eten.
Maar ik denk niet dat dit zo’n verkeerd topic is. Als mensen struggles hebben met aankomen/afvallen is het misschien echt wel fijn om tips te krijgen.
Er zijn hier ook veel (drugs)verslaafden waarbij sommige topics enorm triggeren.
En zoals je zelf zegt, je kunt beter de topics lezen waar je geen enorme trigger van krijgt. Take care!! ❤️
Thanks Spy, lieve reactie. Net zo als je vorigen, mijn reactie was dan ook niet aan jou bedoeld maar puur algemeen. Gemene met triggers is natuurlijk dat het moeilijk is er afstand van te doen LOOK AT ME NOW😂