Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GABA-B Bonanza zei: Ja anders moest je je user name veranderen.. Klik om te vergroten... Is een goed idee.. Een krachtige naam is nodig 😇"
"Misschien zelf eens een afspraak maken met de dokter. En goed zelf onderzoek doen waarom je perse een pilletje nodig hebt. (Heb je dat wel echt nodig?)"
"Neefje ook zei: Ja maar.. Ik heb ADHD ik slik ze al vanaf me 6 ofzo. Ik heb ze nodig zodat ik 6/7 uur kan studeren opde Uni. Voor vakken waar ik niks aan vind. Want daar heb ik geen hyperfocus bij... Mmm ik denk dan uhhh ja maar wie kan wel zo lang voor iets studeren voor dingen die ze niet leuk vinden. 6/7 uur vind ik nogal. (tuurlijk zijn er uitzonderingen) Brakka Mang zei: Verder valt het me op dat steeds meer studenten het als normaal ervaren om onder invloed van bijv. Ritalin te studeren. Klik om te vergroten... Nou dit dus."
"Ik werd ook moe van methylfenidaat. Plus hartkloppingen en ongemakkelijk gevoel. (Van 5 mg al) Ik heb ADD/ADHD ofzo. Als je gewoon ff de bijsluiter leest, dan weet je beetje wat voor ellende het is"
"MR_CHIP zei: ooit dex geprobeerd ? Klik om te vergroten... Ja lang lang lang geleden."
"Teveel paracetamol kan dodelijk zijn dus pas maar op (en het is snel teveel) Heb daar toevallig laatst nog een heel stuk over gezien. Mocht ik het tegenkomen zal ik het delen."
"Ik heb uhm gevonden."
"Eerst alprazolam verslaving en daarna kwam de broma zoals ik het lees. Ik heb dit interview laatst gekeken zeer interessant. Die man had een cliënt die zowel bipolar/schizofrenie (rand) had en hij heeft dat via een andere manier van eten weten optelossen. (Hij is dat verder gaan uitzoeken/onderzoeken )"
"OtherShore zei: Onnodige bangmakerij dit. Je spreekt pas van een overdosis bij meer dan 150 mg paracetamol per kilo lichaamsgewicht. Als je 50 kilo weegt zou je 7,5 keer de hoogst aanbevolen dosis moeten nemen. Dat gebeurt niet zomaar even. Klik om te vergroten... Is goed. Dat is bangmakerij heb je het filmpje gekeken wat ik gepost heb? Ik wist zelf niet dat paracetamol zo gevaarlijk kon dus vandaar"
"Mindless zei: Ik tag @Spyro even voor je. Die weet geloof ik veel van GHB en mogelijk ook wat over out gaan daarop. Al zie ik haar de laatste tijd niet veel online. Klik om te vergroten... @Spyro heeft toch ook een beetje afstand genomen van iedereen helpen met GHB problemen?"