#1
Het is een ideaalbeeld. Sinds wanneer zijn mensen zo touchy feely over mensen met onbereikbaar mooie lichamen in reclames?Jij staat op de slippery road nu.))
Het is de bedoeling dat het onbereikbaar is! De top van de top. Het zijn modellen die op een manier moeten leven, dingen moeten opgeven om dat lichaam te hebben waar ik persoonlijk niet bereid voor ben om zo te leven, maar dat is oké, want ik hoef dat niet te bereiken.
Ik snap er werkelijk niks van dat er tegenwoordig een groep mensen is die zichzelf vertegenwoordigd moet zien in alles. Standaarden zijn er niet om voor iedereen te behalen. Het zijn ideaalbeelden.