Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik voel aan mijn water dat je er met dit tempo mooi op tijd in ligt vanavond 🤫. Kalm aan, de dag is nog lang zat!"
"Wat klinkt dit als een ontzettend leerzame trip! Je hebt verschillende kanten van jezelf ervaren. Ik kan niet meer zeggen dan: wees trots op jezelf, waar je bent en waar je staat ❤️. En wat je al zegt, je bent te hard voor jezelf. Als ik zo je ervaring ‘met jezelf’ lees, ben je eigenlijk een schat van een mens dus wees lief voor jezelf en geef het tijd p.s. Ik ben een hele leuke dame en hou van wijn."
"Don Draper zei: Ja zijn mensen die echt een hekel aan met hebben erdoor op fora's en in het echt. Klik om te vergroten... En daar trek je, je lekker niks van aan: hun probleem!"
"Wat fijn om te lezen ❤️"
"Of we houden het even gezellig? 🙋🏻♀️"
"Pleister op?"
"Trotssterk zei: Hallo allemaal. Ik heb een conflict met mijn huisarts gekregen om iets wat totaal niet met zijn werkzaamheden als huisarts/hulpverlener te maken heeft. Om mij dwars te zitten heeft hij nu mijn temazepam en lorazepam stop gezet en dat nu ik net begonnen was met het afbouwen van de heroïne. Ik heb nu al 2 dagen non stop paniekaanvallen en durf de deur niet uit. Ik heb alles al geprobeerd tot het overstappen naar een nieuwe huisarts (overal hier patiënten stop) GGZ huisartsenpost en noem het maar op maar niemand die ook maar een helpende hand aanbied. Vroeger had ik een backup bij me pa die kwam dan medicijnen brengen maar die is helaas kortgeleden overleden. Wie heeft er d tips voor mij? Ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb al 2 dagen niet geslapen en ik ben inmiddels volledig gebroken. Mvg Klik om te vergroten... Het enige wat ik je kan aanraden is contact opnemen met verslavingszorg. Uit wat ik hierboven lees is het niet stopgezet om je dwars te zitten, maar gewoon afgeraden. Dit maakt ook dat de rest je ook niet datgene voor wilt schrijven. In deze situatie zijn de mensen die echt weten wat goed voor je is de verslavingszorg, die behandelbare kunnen zo nodig wat voorschrijven en je in stoppen begeleiden."
"Druktemaker zei: Het enige wat ik je kan aanraden is contact opnemen met verslavingszorg. Uit wat ik hierboven lees is het niet stopgezet om je dwars te zitten, maar gewoon afgeraden. Dit maakt ook dat de rest je ook niet datgene voor wilt schrijven. In deze situatie zijn de mensen die echt weten wat goed voor je is de verslavingszorg, die behandelbare kunnen zo nodig wat voorschrijven en je in stoppen begeleiden. Klik om te vergroten... Ik snap overigens wel dat het zo kan voelen, omdat je het gevoel hebt dit nodig te hebben. Je hebt gewoon goede hulp nodig!"
"Trotssterk zei: Met de brijder kom ik ook niet verder want hun willen mij aan anti psychotica medicijnen hebben en dat wil ik niet omdat ik niet psychotisch ben + ik word er een zombie van, dus ook hun willen mij niet helpen. Klik om te vergroten... En als jij eens goed het gesprek daar aangaat over je ervaring en of er andere mogelijkheden zijn? Wellicht is het ook bedoeld als symptoombestrijding. Als je dat gesprek niet aangaat en zo nodig op je strepen gaat staan kom je er ook niet verder mee. Trotssterk zei: En nee de huisarts doet dit niet omdat hij het beste met mij voor heeft. Ik ben niet zijn enige patiënt waar hij met de medicatie loopt te rommelen Klik om te vergroten... Ben ook van mening dat de huisarts niet de plek is waarmee je dit zou moeten bespreken. Afkicken gaat (meestal) het petje van de huisarts te boven."
"Lekker bezig casaan! De derde link brengt mij niet naar een tripreport, is dit de juiste link?"