Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren Bacardi breezer gedronken en heinekes. Maar nee, ik vind alcohol toch niet zo lekker. Word er ziek van."
"Wie doet er met mij mee? Ik ga afvallen en zoek hierin steun. S'ochtends ff een kommetje yoghurt of paar boterhammen met hummus erop. S'middags een paar boterhammen en s'avonds een lekkere warme maaltijd. Ja toch!?"
"Ik heb vreetbuien en ik ga er iets aan doen. Ik ben verslaafd aan eten ofzo, terwijl mijn maag steeds zegt dat ik ermee moet kappen zoveel te vreten"
"Ga voor haar clitoris. En alleen voor dat. Blijf weg met je tong bij alles onder de clit, want dat is gewoon vies."
"Zelfs twee dagen op bromazolam gezeten, en toen ook 5 dagen wakker. Gelukkig geen epileptische aanval gehad. Maar dat spul is rete verslavend. Je krijgt heel snel "ontwenningsverschijnselen". Bromazolam is imo dan ook gevaarlijk spul."
"Ik gebruik al twee jaar bijna niks meer. ja, paar keer alcohol gedronken. Ik slik elke dag antipsychotica, en dat mixt helaas niet goed met wiet. ook word ik dagelijks gecontroleerd op drugsgebruik. Heb wel zin in een hasj joint, maar ja... Ik ben niet uit mezelf nuchter. Ik wil graag weer gebruiken."
"Kordie zei: Das wel heftig. Ben je opgenomen? Klik om te vergroten... Ik woon in een beschermde woonvorm."
"Antipsychotica mengt niet met wiet of psilocybine. Als ik jou was zou ik stoppen met drugs. psychose is niet niks."
"Toen ik dmt deed, kwam ik een meerarmige Godin tegen. Een Shiva of iets in die trend. Hele vette ervaring. Nu vraag ik mij af hoe het kan dat ik haar tegenkwam. Door dmt te roken denkt je brein dat hij doodgaat. Als mijn brein doodgaat zie ik ogen, dieptes, kleuren, slangen, gangen en goden. Waarom zie ik een hindoeistische Godin terwijl mijn brein denkt dat hij doodgaat?"
"pijn aan gewrichten komt voor hoor, bij het afkicken ervan. Het kan ook een psycho-somatisch probleem zijn."