#1
Ik viel af door drugsgebruik, maar gebruikte drugs niet om af te vallen:Ik zei gewoon dat afvallen door middel van drugs niet iets is om trots op te zijn.
Op geen enkel moment zei ik dat Tart dat niet mag doen.
Ik viel af door drugsgebruik, maar gebruikte drugs niet om af te vallen:Ik zei gewoon dat afvallen door middel van drugs niet iets is om trots op te zijn.
Op geen enkel moment zei ik dat Tart dat niet mag doen.
Ik reageerde enkel op jou omdat ik niet zou willen dat mensen denken dat dit een goede keuze zou zijn.Ik viel af door drugsgebruik, maar gebruikte drugs niet om af te vallen:
Mijn bericht wat niet specifiek naar jou bedoelt he. 😉Ik reageerde enkel op jou omdat ik niet zou willen dat mensen denken dat dit een goede keuze zou zijn.
Wat niet wegneemt dat elk doet wat hij wil.
Als er 1 ding is dat ik geleerd heb is dat ik minder (of gewoon geen) moeite meer moet doen om nog ergens te reageren dan in "onzin".
Oh ik heb totaal geen emoties of wat dan ook in dezen. Wilde gewoon even iets verduidelijken.Ik reageerde enkel op jou omdat ik niet zou willen dat mensen denken dat dit een goede keuze zou zijn.
Wat niet wegneemt dat elk doet wat hij wil.
Als er 1 ding is dat ik geleerd heb is dat ik minder (of gewoon geen) moeite meer moet doen om nog ergens te reageren dan in "onzin".
Het is nooit mijn intentie geweest om wie dan ook een slecht gevoel te geven over zijn/haar gewicht.Niet helemaal😅 Maar ik snap de intenties en ga opgeven.
De eerste keer dat dit topic omhoog kwam was stiekem heel slecht voor m’n gezondheid… En vannacht heb ik heel erg lopen dromen over het onderwerp hierdoor (fyi: ik heb geen enorm ongezond gewicht, wel een enorme moeite met m’n zelfbeeld op dit punt.)
Hoop dat je er overheen komt. Weet ook dat het makkelijker is gezegd dan gedaan.Dat ligt ook niet aan jou/jullie, het is gewoon een enorme trigger voor me en dat weet ik ook al sinds ik 13 ben dus beetje dom van mij. Maar ja, zoals vaak met triggers is het moeilijk er niet mee bezig te zijn ahahaha. Ik “kan” dit topic bijna niet negeren snap je.
Sowieso is gezondheid (veel) belangrijker dan gewicht en ook voorkomen/uiterlijk.Overigens gaat dit al heel lang veel beter, mede door de onderzoeken die ik hiervoor heb aangehaald en meer op gezondheid ipv gewicht te focussen.
😂
Het is maar weer goed dat ik niet voor de klas sta.
Mwa, afvallen is niet gelukt. Maar ben ook niet aangekomen.@knikkeboller en hoe is het verlopen te dusver. Beetje op schema? Na 6-7 weken begin je wel iets te zien in de spiegel toch?
Ok dan! Ik ben steeds meer mijn best aan het doen, maar kilos gaan er nog niet vanaf, maar ik eet ook niet minder. Wel steeds meer groen en sinds 2 weken weer naar de sportschool.Mwa, afvallen is niet gelukt. Maar ben ook niet aangekomen.
Dus als ik wil aankomen lekker stims doen😂 (is een grapje val me niet aan pls)Als je door stimulanten afvalt, ga je waarschijnlijk extra snel aankomen als je weer met die stimulanten stopt. Je lichaam reageert door in een besparingsstand makkelijker vet op te gaan slaan. Naast dat een ‘stim-crash-dieet’ rete-ongezond is, en je er een mogelijke verslaving bijkweekt, is het daarnaast ook nog eens op langere termijn compleet ineffectief. Maar dat zou redelijk common sense moeten zijn. Het is niet voor niks dat stimulanten allang niet meer geïndiceerd zijn als afslankmiddel.
P.S. * Edit: Oeps, sorry @Mevrouw Pløp. 😆
Ik moet helemaal niks en ik bepaal zelf wel wat ik doe.Imho wel in bepaalde situaties waarin je gewicht je gezondheid in gevaar brengt. Al is het niet voor jezelf dan voor de mensen die jou lief hebben.
Ja, ik ben het hier ook mee eens.Imho wel in bepaalde situaties waarin je gewicht je gezondheid in gevaar brengt. Al is het niet voor jezelf dan voor de mensen die jou lief hebben.
Klopt, is echt niet normaal. Niet iedereen hoeft rond te lopen met een sixpack maar als jij consistent een te hoge bloeddruk hebt en andere kwalen, mede door overgewicht en algeheel slechte leefstijl, dat is gewoon niet gezond. Mensen “moeten” uiteraard helemaal niks, maar als je doet alsof het gezond is dan ben je gewoon in denial. Maar goedJa, ik ben het hier ook mee eens.
Sorry, maar ik word er ook een beetje moe van dat tegenwoordig overgewicht goed gepraat wordt. Als er geen medische of andere serieuze onderliggende problemen zijn dan zou je daar minstens voor jezelf wat aan moeten doen. Al vind ik het woordje moeten wel akelig.
Je gezondheid, dus ook je gewicht is echt wel belangrijk.
Ik had het niet over jou! Ik heb het over het algemeen op/in sociale(media).Ik praat niks goed, ik geef alleen ook aandacht aan de andere kant. Verhalen die jullie van mij en anderen op dit forum ook kennen, er mag ruimte zijn voor beiden (:
Ik praat niks goed, ik geef alleen ook aandacht aan de andere kant. Verhalen die jullie van mij en anderen op dit forum ook kennen, er mag ruimte zijn voor beiden (:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."