Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zanza zei: Kusje trutđ Klik om te vergroten... En plop reageerde op jĂłĂș!!!!đ"
"âCrackgebruik De groep verslaafden blijkt moeilijk te bereiken: slechts 31 procent van de mensen die alleen crack gebruiken staat geregistreerd in het landelijke systeem voor verslavingszorg. âEn het aantal geregistreerden is ook nog gedaald sinds de vorige meting in 2012,â zegt Trimbos-onderzoeker Lisa Strada.â Crackgebruik in Nederland fors toegenomen, bijna dertigduizend wekelijkse gebruikers Crackgebruik: De groep verslaafden blijkt moeilijk te bereiken: slechts 31 procent van de mensen die alleen crack gebruiken staat geregistreerd in het landelijke systeem voor verslavingszorg. âEn het aantal geregistreerden is ook nog gedaald sinds de vorige meting in 2012,â zegt... www.nrc.nl (Als betaalmuur: gooi dan de link door archive.ph xoxo) Dus daarom kunnen ze in west Vlaanderen geen coke meer krijgen!"
"Zanza zei: Onderstaande is een citaat uit het nieuwsartikel van NRC dat je deelde. Het is toch te krom voor woorden dit. Tjongejonge. Met name het dikgedrukte. Ik kan daar met mn kop niet bij hoor. "Het Openbaar Ministerie sprak van âeen zaak van groot publiek belangâ en greep de zitting aan om het publiek te waarschuwen. De website van Funcaps mag dan wel offline zijn, met enkele muisklikken kunnen mensen online nog steeds bij tal van andere aanbieders illegale geneesmiddelen en designerdrugs kopen. Die makkelijke beschikbaarheid was ook de officier van justitie niet ontgaan. âJullie verdienmodel is handel in menselijke ellendeâ, zo luidde de boodschap voor deze handelaars." Klik om te vergroten... Hoezo is dat krom ahahaa i mean je kan veel zeggen maar das wel bietje wat iedereen die geestverruimende middelen - dus ook een cafe - doet toch?"
"Bij gebrek aan politieke content maar weer eens wat anders, kan echt niet wachten om hier meer van te luisteren: Zoals in een van mân andere favo podcasts al werd gesteld: ik mis nog een link naar de WAAROM vraag. Goed hoe de beauty industrie wordt ontrafeld namelijk, een industrie die erop gemund is om ons onzeker te maken om dure middelen aan te smeren die niet werken. Maar WAAROM kunnen ze dat? Waarom willen we die perfecte huid? Waarom nemen we het risico van fillers voor tijdelijk vollere lichaamsdelen? Misschien gaan die vragen nog gesteld worden! Tot nu toe enthousiast en ik denk dat meer mensen dit moeten horen."
"Casrus zei: Ze zijn nooit gestopt. Alleen officieel met die RC's. Klik om te vergroten... Ja nu zijn het gewoon drugs. Heel gevaarlijk!!!!"
"Casrus zei: Je kunt toch zelf zo'n vereniging oprichten? Klik om te vergroten... Kordie zei: Die wat professioneel afsteken bedoel je? Denk niet dat dat een club is die je zelf op kan zetten Klik om te vergroten... Casrus zei: Zou best kunnen dat het wel kan. Misschien iets voor @Raver? Klik om te vergroten... Raver zei: Zou wel kunnen. Maar daar heb je pyro technische papieren voor nodig. Kost een bak geld en stage plekken. Ons kent ons wereld. Ik ben maar een ondernemer, waar er talloze van zijn. Maar we gaan er wel naar kijken. Klik om te vergroten... Jullie hebben het nu over professionele verenigingen. Er is ook een amendement aangenomen dat particulieren zich kĂșnnen verenigen (zoals een buurtvereniging) en gezamenlijk particulier vuurwerk afsteken in een gereguleerde setting."
"alles gaat voorbij zei: Omdat mbt tot relaties vrijwel alles een transactie is en je meer waard word als je een perfecte huid heb. Klik om te vergroten... Oef⊠deze heb ik iets te vaak op dit forum en HUT internet voorbij zien komen. Jammer dat de zoekfunctie het niet doet. Maar ik zal het korthouden: Ik geloof niet transactionele relaties zoals deze ideologie probeert te portretteren. Ik vind het een bijzonder respectloze manier van over mensen spreken. Ik ben daarnaast er ook van overtuigd dat aantrekkingskracht VEEL complexer is dan simpele plusjes en minnetjes waardoor er een âmarktwaardeâ voor mensen ontstaat. alles gaat voorbij zei: Zo vraag ik me dus af waarom we graag naar mooie mensen kijken. Het geeft ons een goed gevoel dus dat betekent dat er een geluksstofje aangemaakt word. Klik om te vergroten... Is dat zo? In alle eerlijkheid krijg ik vaker juist een negatief gevoel in de trant van âIk ben niet zo X/Y/Z als deze persoonâ. Daarnaast krijg ik een extreem kutgevoel als ik anderen onnodig negatief over anderen hoor praten. Zodanig dat ik die mensen meteen niet meer vertrouw en er veel nodig is dat weer terug te winnen. MaarâŠâŠ. Tuurlijk zit er een verdienmodel achter de beauty industrie en worden we bewust onzeker gemaakt. Ik bedoel meer: Waarom staan we dat toe en welke mechanismen moeten doorbreken om dit te voorkomen? In de aflevering is de conclusie: Dit product werkt niet DUS fack de beauty industrie! Maar ik mis de volgende stap: Waarom zouden we een werkend product willen, we hoeven niet te voldoen aan een opgelegd schoonheidsideaal dus FACK de beauty industrie."
"Lucas bestelde veel bij Funcaps: 'Ging als zombie door het leven' Lucas bestelde heel veel middelen online en kreeg zware psychotische aanvallen. nos.nl Interessant hoe deze jongen zelf benoemt dat zijn verslaving nooit zo ver was gekomen zonder dergelijke websites. Unpopular opinion hier volgens mij maar: ik denk dattie gelijk heeft. Alleen⊠Volgens mij is t wel een essentieel onderdeel van je herstel om de âfoutenâ niet bij anderen te zoeken."
"Ja⊠in De GrOtE sTaD wordt dit wel echt veel zichtbaarder en voelbaarder. Samen met de pyroâs uiteraard. Enorm kut om te zien en soms ook gewoon onveilig. Je wilt ze helpen, maar dat kan helemaal niet uiteraard en je weet niet of je jezelf ermee in gevaar brengt."
"Tijdloos zei: VICE natuurlijk ook , staan goede docu's op Klik om te vergroten... Ik vind ze wel echt achteruit gaan maar alles tot een jaar of 2 geleden is erg goed ja!"