Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Ben echt blij dat ik gokken niets vind. Helemaal in combinatie met bier en cocaïne kan het snel gaan. 😂"
"6 slof astronauten wat vuurpijltjes en grondboemen. En ik was 3 dagen zoet."
"LifeIsAlmostGreatAgain zei: Mijn record was 8.5k verliezen in een uurtje. Klik om te vergroten... Ja dat is sneu geld. 🙁"
"Zeehond zei: Ik maak me vast niet populair, maar dit is prima naar mijn idee. WIA staat voor Wet werk en inkomen naar arbeidsvermogen. Alles moet gericht zijn op wat je nog wel kunt bijdragen aan de samenleving. Klik om te vergroten... Dit is het mooie van het wonen in Nederland. Jij vindt dat en dat is prima toch. Toevallig ben ik het met je eens maar dat terzijde. Lijkt mij alleen maar positief alleen moet een werkgever dit natuurlijk ook wel willen. Lijkt mij als ik werkgever was dan wel weer lastig. De ene week kan iemand misschien heel veel maar de week erop is die kapot en kan die amper iets. En je hebt niet altijd aangepast werk voor iemand."
"patatNerd_82 zei: Je moet gewoon met je verstand nadenken en beseffen dat gokken alleen maar entertainment is en niets meer. Ik heb dit nooit begrepen. Dit is hetzelfde als wanneer iemand een abonnement neemt op Apple Music, YouTube, etc. Is dit ook een verslaving? Eigenlijk kun je alles als een verslaving beschouwen! Klik om te vergroten... Ik heb een YouTube premium account. Daar krijg je YouTube music bij en geen reclames bij video’s. En ik kijk nogal veel YouTube video’s. Dus die kosten die ik maak vind ik dan prima."
"Komt waarschijnlijk omdat ik gestopt ben. 😂"
"Casrus zei: Heb hier in een restaurant in Keulen aan de Rijn net een liter bier naar binnen gekolkt. (Twee pullen). En het voelt goed. Klik om te vergroten... Halve liters drinken wel het lekkerst weg"
"Dan zou ik stoppen met roken en wel prioriteit geven als je daardoor minder of meer kan sparen. Plus het is gewoon super ongezond. maar goed makkelijk praten natuurlijk voor mij. Maar je zou altijd nog stappen kunnen maken financieel gezien. Binnen het bedrijf waar je werkt of van baan veranderen. Daarom werk ik in de ploegen om zo toch een mooie boterham te verdienen want van m’n intelligentie moet ik het niet hebben. Ploegen is dan ook wel weer ongezond maar dat heb ik er wel voor over."