Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy DF! Ik ga van de zomer op vakantie met de auto naar duitsland en ik en een paar vrienden dachten dat het een leuk idee is om een paar zegeltjes mee te nemen. nou is drugs meenemen over de grens natuurlijk illegaal maar de duitse grens word vaak niet streng gecontroleerd dachten wij, in ieder geval niet met honden. Mijn vragen zijn: kunnen honden lsd snel ruiken? staan er vaak honden? Wat is het gevolg mocht het gevonden worden? Bedankt alvast voor jullie hulp! groet, Guap"
"ljuv zei: Niet snel, maar ze kunnen het wel. Klik om te vergroten... Mooi dan ruiken ze sowieso eerst mn wiet ljuv zei: Ja, maar de meeste honden zijn eigenlijk geen drugs honden. Das iig zo bij festivals enzo, aan dr grens weet ik dat niet zeker. Klik om te vergroten... Aha, ja ik heb ze ook alleen maar gezien op vliegvelden. ljuv zei: Hangt ervan af of je door NL of Duitsland gepakt wordt😬 Maar iig strafrechtelijk vervolgd op heterdaad. Klik om te vergroten... Ja heb 1v- lsd dus in nederland is het gewoon legaal (nu nog). Maar dankje voor je antwoord! We gaan t waarschijnlijk gewoon lekker meenemen en we zien wel wat er gebeurt."
"Fyrckant zei: Hallo terug van de dooien, hoe is het hier? Hoe dan ook, mijn 1P-LSD is op en het is de hoogste tijd. Dus ik naar de winkel voor nieuwe. Hebben ze ook zegels en pellets 1V en 1D. Maar tamelijk hoog gedoseerd, 225mcg?! Dat is niet voor de poes, of is dat spul minder potent? Las ook ergens dat de comeup van 1V vet lang duurt. Al met al klinkt als of ik de stash weer ga aanvullen met 1P, maar wel benieuwd of er iets bijzonders aan is, die 1V en D. Klik om te vergroten... Heyy, toevallig heb ik zon 225mcg zegel 1v lsd geprobeerd. ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat ik nog nooit zo hard getript heb. Ik zou die nacht met een paar vrienden naar duitsland gaan met de auto om vuurwerk te halen. Ik had eerst een halve zegel genomen zodat ik het naar me zin zou hebben tijdens de rit. Een uur na inname en ik merkte nogsteeds niets dus ik nam de andere helft ook bij (heel verstandig😁). Nou ongeveer 15 min na inname ging ik even een jointje roken en toen kickte alles tegelijk in natuurlijk. Me field of vieuw werd groter en alles leek lego achtig me handen waren C vormig en toen ik de koelkast open deed leek alles op lego 1x1 steentjes. Rond 4.30 werd ik opgehaald en gingen we onderweg. Gelijk toen ik in de auto stapte merkte me vrienden dat er iets niet klopte, nog nooit eerder had ik zon hoge dosis lsd op en ik kon niet echt vatsoenlijke gesprekken meer voeren omdat ik steeds alles vergat. Ondanks dat ik een beetje vaag was was de heenreis echt fk vet, alle autos op de snelweg zien er uit alsof het vliegende bolletjes zijn en de stoelen en het scherm van de auto leken wel kristal. Waar normaal de navigatie stond zag ik alleen nog maar groene blokken op het scherm. Alle lichten waren heel cool om naar te kijken en we reden zelfs langs de postcodeloterij bus (jeweetwel die met al die lampjes). Toen we aankwamen in duitsland was het even minder leuk want we moesten een half uur in een veel te fel verlichte duitse lidl wachten tot we aan de beurt waren, dit was echt hel want overal om me heen waren mensen. De terugweg was wel leuk maar omdat het licht werd was de magie wel een beetje van de snelweg af en kon ik nogsteeds geen gesprek voeren zonder te vergeten wat ik wou zeggen. Eenmaal thuis ben ik mijn bed in gedoken en had ik 2 uur plafonddienst. Al met al de 225mcg 1v lsd is zeker een aanrader voor als je al wat ervaring hebt met trippen en je een stapje verder wilt zetten. En een tip van mij: ga dr altijd van uit als je niks voelt van het eerste halfje dat ie nog niet is ingekickt. Zeker niet geschikt voor een eerste keer😂"
"Raver zei: Wat een setting ook. 😂 @guap , die supermarkt is al verschrikkelijk laat staan aan de focking LSD damn 😂 Klik om te vergroten... Hahah ja echt me in tijden niet zo ongemakkelijk gevoeld"
"yoow DF, Ik was benieuwd hoelang het duurt voordat je tollerantie voor ket is afgezakt naar het complete 0 punt, verschilt dat p.p? Heeft je lichaamsgewicht daar invloed op? Wanneer bouw je permanente tollerantie op? alvast tnxx, Guap💶"
"Shinyzappy zei: Ik zou even deze pagina goed doorlezen; kom je denk ik al een heel eind mee , psychonautwiki.org is trouwens een goede website om veel kennis op te doen over verschillende stoffen , mits je engels kan lezen en alle termen kan begrijpen. ik ben zelf trouwens erg blij met jou recente activiteit in verschillende topics dit brent weer een beetje meer leven in t forum! Ga zo door kerel💪🏻 https://psychonautwiki.org/wiki/Ketamine Bekijk bijlage 61126 Klik om te vergroten... Tnxx voor de website en ik blijf zeker actief op DF 👍🏻💪"
"LucidLucy zei: Lol, de opties in de poll zijn veel te kort naar mijn idee. Klik om te vergroten... Ik ga het de redactie overleggen, sorry voor hey ongemak🫡😂"
"Hey DF, lange tijd niks geplaatst hier maar Ik heb een vraagje. Kan ik speed pasta enigsinds goed drogen door het tussen een a4tje uit te spreiden en er een paar boeken op te leggen, dan de speed weer losmaken en op een ander stuk van het papier weer pletten? (Dat proces een paar keer) Het zal natuurlijk niet alle vervuiling weghalen maar is het veilig genoeg om te gebruiken?"
"Heyy DF Ben ik weer met een brandende vraag: is het mogelijk dat katten aangetrokken worden door de geur van speed? Een van mijn katten lijkt wanneer ik speed heb gedaan een stuk knuffeliger te zijn en lijkt ook wel meer te gaan likken als ik dr aandacht geef (ookal likt ze normaal ook veel), natuurlijk laat ik dit niet toe als ik onder invloed ben ivm mogelijk onzichtbare resten. Ik maak me in iedergeval vaak zorgen om wat mijn kat allemaal binnen zou kunnen krijgen van resten die niet zichbaar zijn maar mogelijk gevaarlijk voor zon beestje. Als iemand hier toevallig meer over weet laat het me alsjeblieft weten. Tnxx en Ciao, Guap"
"Relmuis zei: Orthostatische hypotensie - Wikipedia nl.wikipedia.org Vrij gemakkelijk te herkennen en meestal onschuldig. (maar kan erg onprettig zijn) Kan zelfs een doorgewinterde blower overkomen. Lijkt vaker voor te komen in combinatie met stims/MDMA. Klik om te vergroten... Had dit vandaag dus ook, zat lekker buiten in de schaduw (half zon half schaduw) me jointje te roken, eerst had ik niks door en gingen ik en een vriend van me op de scooter naar de supermarkt. Onderweg raakte ik evht licht in me hoofd en zodra we er waren moest ik meteen op een bankje gaan liggen om niet flauw te vallen, elke keer als ik daarna probeerde op te staan kwam het ook weer terug. (Wel moet ik erbij vertellen dat er wat 3mmc in mijn bloed zat dit kan mogelijk ook de oorzaak zijn in combi met de joint)."