Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als de piek eenmaal weg is krijg je ‘m niet meer terug, ongeacht hoeveel je bijneemt. Als je dit door krijgt dan wordt je trip zoveel leuker en ga je niet constant een gevoel achterna dat niet meer komt."
"Ervaren jullie niet een soort druk bij dit soort apps? Ik houd het grofweg bij maar als ik zo’n app heb merk ik dat ik er wel echt veel meer mee bezig ben. Ook komt bij mij soms ook de angst om “het te verpesten” en de counter dan naar nul moet 🤣"
"Ik heb er vaak een keelontsteking van gekregen dus ik sla echt over 😋 Ben blij dat er een verbod op komt! Heb op een feestje tegenwoordig liever een echte sigaret dan deze troep"
"Andromeda zei: Die zit standaard in het pak ket, op een feest Klik om te vergroten... Lijkt me niet chill, een raketje in mn pak ket"
"Watdeflakka zei: Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M Klik om te vergroten... Ik zou het een vriend ook niet gunnen tbh"
"Snuffelaar zei: Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3. Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden. There's a drug for everyone Klik om te vergroten... 100%. Ik dacht ook dat ik niet “verslavingsgevoelig” was. It’s a slippery slope en ineens (maar toch niet zo ineens) zit je er middenin."
"Jantjehabaj zei: m’n dealer heeft nieuwe 3mmc heb maar 2 lijntjes op om 22:00 en sta nog steeds flink strak en kan niet slapen wat moet ik doen? Gelukkig hoef ik maar van 11 tot 3 te werken!😅 Klik om te vergroten... Niet meer ‘s avonds een stimulant nemen als je ‘s ochtends moet werken. Ben je minderjarig? 😅"
"ikzouhetechtnietweten zei: ik ben meerderjarig en heb het ook vaak genoeg gedaan hahah Klik om te vergroten... Nee meer om het openen van een topic en vragen “wat je moet doen”. Blijkbaar geen drugs gebruiken als je de downsides niet kent van stimulanten."
"Mn condooms waren op, had alleen dit zakje nog in mn portemonnee"
"Snot aap zei: Dus als je bijv. Zaterdag op zondag doorhaald dus een 24 uur sessie doet en je stopt zondag avond 18.00 dan kun je "normaal" slapen rond 23.00/24.00? Vraag het mij af of dat ook wel voor iedereen opgaat? Aangezien ik na een 38 uur sessie 24 uur later nog steeds niet kon slapen.... Niet slapen met de vinger in de kont schijnt ook goed te helpen tegen een stinkvinger! No shit sherlock! Klik om te vergroten... Bij heel jouw verhaal denk ik “no shit”. Of dealen met de consequenties, of gewoon niet doen."