Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Centrale Biertopic!

Het Centrale Biertopic!

142 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol is vergif man..
Neem liever een jointje :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nja had er zeker een uur of 12 lang op gezopen in hoog tempo en was echt niet ladderzat. Zeg ook niet dat ik nuchter was, maar ben wel eens in ergere staten geweest, met veel minder bier
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
12 uur lang zuipen? Hoe houd je dat vol :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok, ik zag dat we deze nog niet hadden en dat is een gemis! Bier is namelijk lekker :). Dus, wat is jullie favoriete biertje? En bij welke aangelegenheid?

Zo vind ik heineken prima om te drinken bij het uitgaan, maar als ik ergens rustig zit, dan gaat palm er altijd heel erg goed in.

En natuurlijk herfstbok :wink:.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lust geen bier.....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, als je ze naast elkaar proef, maar als ik een biertje blind drink vind ik het gewoon lekker en niet minder lekker omdat het ...... is
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eigenlijk vind ik alle bier wel prima. :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dommelsch, puur en alleen omdat ik dat het meeste drink.
Brand gaat er ook wel goed in.
En voor de Belgen op het forum: Jupiler!! heerlijk
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jupiler moet ik nog steeds een keertje proberen, hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen :).
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#10
aah bier,

op nummer één staat toch absoluut westmalle tripel,
pas op wel veraderllijk straf,bijna even zwaar als wijn eigelijk

nummer twee, rodenbach van't vat

nummer drie, echte geus, dus niet van da zoet namaakspul van bell-vue, ma de echte die met 1/2 lambic gemaakt wordt en beetje zurig smaakt,

pinten liefst jupiler, dan sparta, dan maes
alhoewel die kaiser van de gb ook wel te pruimen valt

en sorry ma heineken is echt niet te zuipen
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
doe nooit zo moeilijk over het merk van het bier .. drink meestal gewoon wat er staat :)

vind hertog jan altijd wel erg lekker als ik thuis ben.
en van de tap drink ik alles wel weg :beer:
op m'n werk hebben we brand van de tap, vond ik in het begin wel wennen maar vind het nu heerlijk :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Schultenbrau, van de Aldi.
Klik om te vergroten...
Die staat hier standaard een tray in de koelkast. Met verjaardagen meestal heineken of bavaria. Zelf vind ik een biertje alleen lekker als we uitgaan en dan t liefst uit een flesje.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#13
schultenbrau vink echt vies :kots: .
Jupiler gaat er altijd wel in :beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Misschien nemen je vrienden je in de zeik(no pun intended)?
Klik om te vergroten...

hehe, moet zeggen datg ik het vooral bij heineken tap bier heb! En niet bij palm hertog jan etc.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik was het niet hoor ben :wink:
t was lange :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
CARSLBERG
JUPILER
en CRISTAL,maar dit alleen uit de tapkraan :smoke:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
meestal heineken of palm maar drink bijna niet meer
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rodenbach en Vedette.
Vedette is vrij nieuw, het komt van dezelfde brouwers als Duvel. Het is ook een vrij zwaar bier.
M
MorriganLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoegaarden wit, Hertoch jan en dommelsch
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb Jupiler staan, maar die is echt niet zo goed als iedereen zegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."