#1
Alcohol is vergif man..
Neem liever een jointje![:openmouth:]()
Neem liever een jointje

Die staat hier standaard een tray in de koelkast. Met verjaardagen meestal heineken of bavaria. Zelf vind ik een biertje alleen lekker als we uitgaan en dan t liefst uit een flesje.Deranged zei:Schultenbrau, van de Aldi.
.
Deranged zei:Misschien nemen je vrienden je in de zeik(no pun intended)?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."