Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelfs na een waarschuwing kunnen meerdere mensen zich niet gedragen, helaas, maar dan gaat dit topic gewoon op slot. Ik kan niet uitsluiten dat dit gevolgen heeft voor bepaalde onruststokers, bepaalde uitingen zijn ronduit onacceptabel."
"Kijk, dit is zeker nuttige informatie voor mensen die erover denken om coke te gaan gebruiken. Ik ben blij te horen dat het je gelukt is om te stoppen, gefeliciteerd! ."
"Van Jellinek: Voor mensen met epilepsie is het zeer gevaarlijk speed te gebruiken. Speed stimuleert namelijk het activerende gedeelte van de hersenen, terwijl anti-epileptica juist het tegenovergestelde effect hebben. Speed is dus zelf in staat epileptische aanvallen uit te lokken. Om deze reden is het gebruik van speed in combinatie met anti-epileptica, nog afgezien van mogelijke interacties, sterk af te raden. Klik om te vergroten... Naar alle waarschijnlijkheid heeft die vriendin dus inderdaad een epileptische aanval gehad t.g.v. Speed-gebruik, oppassen dus!"
"Nu kun je dus weer 'normaal' zien? Ben je nog steeds geel? Kon niemand anders bevestigen dat je mogelijk helemaal geel was? Als het niet enkel je ogen betrof, dan lijkt het inderdaad erg veel op icterus (geelzucht). Neem het in dat geval serieus, dat duidt op een acute leverinsufficiëntie en ik zou dan een arts raadplegen."
"Wat zijn de gevolgen van speed? Klik om te vergroten... Graag een iets uitgebreidere startpost. De gevolgen wisselen natuurlijk per pil, per dosering, per persoon, etc. Ervaringen van anderen kun je al vinden in dit topic. Wat is de meerwaarde van dit topic? Graag extra uitleg of hij gaat op slot."
"Waardeloze topicstart, op slot."
"Op slot dan maar ."
"GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt."
"Solidius zei: famke zei: Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken maar hou het wel voor jezelf. Klik om te vergroten... Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel? Klik om te vergroten... Ik denk dat ze bedoelt dat je drugs niet ongemerkt of onder dwang aan anderen moet geven, maar dat het een bewuste eigen keuze moet zijn. Het uitwisselen van ervaringen via een forum is een hele andere kwestie."
"Ik heb even op Jellinek gekeken voor je, daar schrijven ze het volgende: Bij een gemiddelde trip blijft het mogelijk contact te houden met de werkelijkheid. Bij een te hoge dosis kunnen de tripeffecten echter zo sterk zijn, dat men het onderscheid tussen trippen en de werkelijkheid niet meer kan maken. Je krijgt een bad trip. Je wordt angstig en verward of achterdochtig en dreigt de controle over jezelf te verliezen. Klik om te vergroten... Je moet dus voor jezelf bepalen of je dit risico wilt lopen. Het is iig niet zonder risico's..."