Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voel zker wel wat van truffels. felosifers (weet ik het :P} stones was niet zo dat ik echt dingen zag maar met vrienden toen wel het hele bestaan van de mens op weten te lossen"
"waanbeelden toch best leuke cocaine zo te lezen :P"
"blowen vink niks meer aan"
"bouw maar eens een lekker nummer op met een lekkere break erin. juiste tempo opbouw etc."
"michielxboxer zei: spacekonijn zei: mensen op hardcore partys zijn wel lief tegen elkaar ondanks de muziek die soms agressief overkomt . maar wat ik wel denk is dat als je een paar keer achter elkaar drugs gebruikt op zo'n feest , de lol er zonder drugs snel af is. Klik om te vergroten... hardcorefeesten (Nightmare Rotterdam e.t.c) zien er qua beeldmateriaal altijd heel aggresief uit enzo, maar de sfeer is, als je er bent, echt chill en rustig. En idd. iedereen is onder invloed daar. Klik om te vergroten... precies die sfeer moet je meemaken. dat is zoiets prachtigs en agressie helaas zie ik steeds vaker vechtpartijen, maargoed negeren en verder gaan en gelukkig doen de meeste dit. hoe vaak ik wel niet mee heb gemaakt dat volkomen vreemdelingen toch even na je op kijken als ze denken dat je je niet goed voelt enz. is toch gewoon mooi"
"spacekonijn zei: mensen op hardcore partys zijn wel lief tegen elkaar ondanks de muziek die soms agressief overkomt . maar wat ik wel denk is dat als je een paar keer achter elkaar drugs gebruikt op zo'n feest , de lol er zonder drugs snel af is. Klik om te vergroten... leg eens uit"
"Waterpijp zei: ff ontopic: Ik geloof niet dat er in de muziek van hardcore ene sfeer zit... of wel, tis muziek wat een "beat" heeft, met dat is alles ook meteen gezegd... Klik om te vergroten... denk dat je niet echt weet waar je over praat"
"platypus zei: ik vind dat er wel degelijk een sfeer van "alles moet kapot" in die muziek zit, in ieder geval ik krijg er zo'n gevoel bij. en als je daar van geniet onder invloed van je pilletjes en je pep vind je het fantastisch tussen al die andere spacehoofden, maar zoals spacekonijn al zegt is er voor de gemiddelde hardcore head bijna niks aan als ie daar nuchter staat te hakken. Klik om te vergroten... ook al ben ik nuchter luister ik er nog naar. ik sta dan te stuiteren achter me pc. ik krijg er geen opgefokt gevoel van in tegendeel ik word er vrolijk van en energie. bij sommige nummers krijg ik kippenvel door een prachtige break en een herrinering aan dat nummer op een geweldig feest. en ga zelfs ook wel eens nuchter naar feesten drink dan ook geen alcohol en ga net zo uit me dak als menig spacehead"
"spacekonijn zei: Mchammer zei: en ga zelfs ook wel eens nuchter naar feesten drink dan ook geen alcohol en ga net zo uit me dak als menig spacehead Klik om te vergroten... nice, ken ook veel mensen die dat eerst deden , ik bedoel ook niet dat dat niet _KAN_ ik __DENK__ alleen dat als je eenmaal een paar keer space daar geweest bent het daarna een stuk moeilijker word niks te nemen! Klik om te vergroten... zal denk ik dan per persoon verschillen"
"tja of het toeneemt het gebruik weet ik niet zeker. denk het haast wel. opzich vind ik dat wel jammer dat het zo met drugs word samengebracht. vaak word ook gezegd dat het bij elkaar hoort. daardoor heeft de hardcore scene ook een redelijke slechte naam. wie hardcore zegt zegt drugs. jammer vind ik dat toch wel"