Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn het wil mij vanavond maar niet lukken na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken"
"flash kieke zei: Elektronik_dynamite zei: wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn het wil mij vanavond maar niet lukken na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken Klik om te vergroten... Dan ben ik K.O. Klik om te vergroten... ik begin nu toch wel een beetje dronken te worden :P"
"MetaalKonijn zei: De fles is zowat al op dus? Klik om te vergroten... ja inmiddels wel zo goed als :P"
"pure goldstrike is het best en zo link is het niet echt zolang je het maar niet met andere dranken mengt en niet meer dan 3/4e van een fles opzuipt."
"qlo zei: Saivy zei: Ken ik niet Klik om te vergroten... 'k heb der ook nog nooit van gehoord kan iemand uitleggen wat voor iets het is? hoeveel %, wat voor drankje etc. Klik om te vergroten... goldstrike is een sterke drank van 50% vol het heeft een kaneel achtige smaak. zout maar toch ook zoet. het bevat 24 karaats goudschilfers."
"PharmaPhreeK zei: *Officieel* moet je benzos en alcahal niet mengen, maar iedereen weet natuurlijk dat je het tegenovergestelde moet doen dan wat op de gele stickers op het doosje staat. Klik om te vergroten... vergeet niet dat benzo's en alcohol 1 van de middelen zijn die bij zelfmoord pogingen worden gebruikt maar opzich moeten benzo en alcohol als je het goed weet te doseren samen gaan en weten waar de grens ligt"
"als je eerst die benzo's neemt stuk of 10 en je gaat dan flink zuipen heb je zo kans op een O.D. en je voelt niet dat je tever gaat omdat je je grenzen niet goed aanvoelt. dat heb ik al wel meegemaakt namelijk, en wat het kotsen betreft valt wel mee en paar flessen whiskey is wel erg overdreven"
"PharmaPhreeK zei: Ik heb welleens eerst veel valium gehad, en dan proberen te zuipen maar halvewege mijn eerste biertje ging ik al knock out. Als je echt dood wilt meot je eerst vet lam zijn (paar flesse whiskey is overdreven) en dan een heleboel benzos. Dan zit je goed, want die pillen werken pas na 20 minuten ofzo, en dan slaat het allemaal in een keer in,yeah! Klik om te vergroten... valium naar wat ik heb gehoord als je het onder je tong laat oplossen werkt het na 10 minuten en dormicum (mijn favo) werkt na een kwartier tot half uur. maar als je de benzo's wegspoelt met b.v. goldstrike dan lukt het je wel om door te zuipen aangezien het toch pas na een tijdje werkt en de benzo ook maar alleen al het feit dat jij na wat benzo's en 1 biertje al out ging zegt in feite al genoeg"
"ik doe het over het algemeen met een aansteker of een survival mes want die zijn altijd dicht bij de hand raarste... hmmm... geen idee"
"ik moet toch wel gauw een halfe fles goldstrike achter over slaan voordat ik redelijk dronken ben"