#1
alcohol... Mmmm. Ik ben heel zelden dronken, en als dat zo is dan moet ik zeker zijn dat ik niet meer moet rijden... Daar mijn vriendin (nog) geen rijbewijs heeft, ben ik dus steeds BOB. En nuchter.
toepiekloot zei:ja, alcohol, tis me watalsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken
![]()
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje![]()

toepiekloot zei:der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje![]()





Mac... zei:Alles uit Limland is goed, daar zijn we het toch zeker mee eens, hè axefreak
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."