Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Centrale Biertopic!

Het Centrale Biertopic!

142 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
alcohol... Mmmm. Ik ben heel zelden dronken, en als dat zo is dan moet ik zeker zijn dat ik niet meer moet rijden... Daar mijn vriendin (nog) geen rijbewijs heeft, ben ik dus steeds BOB. En nuchter.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, alcohol, tis me wat :) alsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken :)
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
toepiekloot zei:
ja, alcohol, tis me wat :) alsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken :)
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:
Klik om te vergroten...

ik ken het wel dat het een gewoonte is om alcohol te drinken als je bij vrienden bent.
dat is bij de meeste van mijn vrienden ook zo.
dus ja,dan drink je nogal s wat ja :beer:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
toepiekloot zei:
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:
Klik om te vergroten...

:beer:
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#5
indeedy, tgoh ja, tis niet dat ik het erg vind hoor, want 'k vind drinken altijd geestig, altijd leuk om zat te zijn en dan wa stoten uit te halen :)
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heineken import flesjes die groenen
Bavaria 8.6 :hearteyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
heineken, het kanon en palm is lekker.. de rest niet :beer:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
In nuchtere toestand t liefst heineken en witbier (maakt niet veel uit welke). Als ik eenmaal aangeschoten ben maakt t niks meer uit :P

In Londen erg veel snakebite gedronken, wie kent dat? Kan het iedereen aanbevelen :hearteyes: ! Het is ca. half bier, half cider en ca 1 tot 1,5 vinger zwarte bessen siroop. Als we het in Nederland drinken voegen we er meestal 2 tot 3 vingers wodka aan toe om het wat sterker te maken.

Wel op z'n Engels uit halve liters drinken hè :beer:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#9
jupiler :openmouth: :hearteyes:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Feinherb schulten bräu edelpils :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
maw: aldi bier
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
maw: aldi bier
Klik om te vergroten...
dat is chill :) 35cent voor een halfe liter :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
en nog best te zuipen ook
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is zeker te zuipen, maar het kan niet op tegen een hertog jan gran prestige of een gewone hertog jan :)
a
axefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
er gaat niets beter in dan een lekker limburgs biertje voor een échte limburger!

daarom drink ik het liefst Alfa of Brand
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkerste is bellevue met kersen smaak. HMMMmmmm!
Ergens bv. kroeg neem ik altijd Palm op. (ben geen belg :openmouth: )
Toch vind ik alle belgische bieren veel lekkerder dan hollandsche "water"bier.
Waterbier , bedoel ik dat het smakeloos bier.
En nooit neem ik Heineken meer op. Van heineken krijg ik echt een kater van.
Mijn lijstje ziet ongeveer uit:
1 Belle-Vue
2 Westmalle Triple
3 Palm

Maar ben geen flinke zuiper, maar wel flinke blower! :stoned: :stoned:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekkerste bieren zijn toch wel Jupiler en Brahma(braziliaans). Palm is ook goed te drinken net als Bavaria. Heiniken vind ik wel echt vies. Guiness is ook erg lekker
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Alles uit Limland is goed, daar zijn we het toch zeker mee eens, hè axefreak
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Alles uit Limland is goed, daar zijn we het toch zeker mee eens, hè axefreak
Klik om te vergroten...

Kvind de mensen hier niet aardig, maar t bier is goed
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja duidelijk, je hebt ook nog nooit met mij een pilsje gedronken, dan stel je je mening wel bij :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."