#1
WildChild zei:Hertog jan toch, als ik ergens heen ga meestal goedkope halve liters![]()

het kanon is hier thuis ook een favo biertje voor zo afentoeminn zei:aaahhh.. bier ..
HET KANON
oeeh!
dats zooo lekker
alleen niet combineren met peuken .. tenminste Ãk wordt daar kotsmisselijk van !
maar tis wel t lekkerste bier wat er is !
toepiekloot zei:ja, alcohol, tis me watalsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken
![]()
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje![]()

toepiekloot zei:der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."