Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Centrale Biertopic!

Het Centrale Biertopic!

142 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
maw: aldi bier
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
maw: aldi bier
Klik om te vergroten...
dat is chill :) 35cent voor een halfe liter :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en nog best te zuipen ook
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is zeker te zuipen, maar het kan niet op tegen een hertog jan gran prestige of een gewone hertog jan :)
a
axefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
er gaat niets beter in dan een lekker limburgs biertje voor een échte limburger!

daarom drink ik het liefst Alfa of Brand
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerste is bellevue met kersen smaak. HMMMmmmm!
Ergens bv. kroeg neem ik altijd Palm op. (ben geen belg :openmouth: )
Toch vind ik alle belgische bieren veel lekkerder dan hollandsche "water"bier.
Waterbier , bedoel ik dat het smakeloos bier.
En nooit neem ik Heineken meer op. Van heineken krijg ik echt een kater van.
Mijn lijstje ziet ongeveer uit:
1 Belle-Vue
2 Westmalle Triple
3 Palm

Maar ben geen flinke zuiper, maar wel flinke blower! :stoned: :stoned:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekkerste bieren zijn toch wel Jupiler en Brahma(braziliaans). Palm is ook goed te drinken net als Bavaria. Heiniken vind ik wel echt vies. Guiness is ook erg lekker
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alles uit Limland is goed, daar zijn we het toch zeker mee eens, hè axefreak
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Alles uit Limland is goed, daar zijn we het toch zeker mee eens, hè axefreak
Klik om te vergroten...

Kvind de mensen hier niet aardig, maar t bier is goed
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja duidelijk, je hebt ook nog nooit met mij een pilsje gedronken, dan stel je je mening wel bij :tongueout:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Ja duidelijk, je hebt ook nog nooit met mij een pilsje gedronken, dan stel je je mening wel bij :tongueout:
Klik om te vergroten...
nou laat we er maar eentje drinken dan :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vast een idee om eens te doen. Als je wat opties hebt, hoor ik het graag van je...

Alcohol is idd vergif, maar wel lekker. :)
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jawel, een biertje gaat er bij mij heus ook wel in.
Maar meer dan dat ook niet.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haze zei:
Palm is ook goed te drinken net als Bavaria.
Klik om te vergroten...

hmhm, ik drink nog regelmatig palm en ik vind dat dit toch echt wel beter is dan bavaria hoor...
op awakenings festival op 02/07/05 in amsterdam was het bavaria, en ik moet zeggen dat ik het echt niet zo goed smaken vond...
nuja, des goûts et des couleurs, on ne dispute pas é :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
festivalbier is altijd anders van smaak als "gewoön" bier vind ik, tis wateriger, minder sterk van smaak
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#16
das ook een feit, ma kvond het toch alles behalve beter dan palm :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
alles is beter als wiekse witte... damn dat is goor :openmouth:
hollandia is trouwens ook een fijn biertje
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trouwens bier is ook goed voor je haar :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
k vind het kanon het lekkerst :)

verder drink ik nietzo veel bier, alleen met uitgaan, :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#20
hertog jan gran prestige voor in de zomer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."