Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de vodka of hero?"
"mathijs zei: Maar het is altijd zo leuk om te doen....dat hele ritueel met die klote citroenen en dat zout enzo Klik om te vergroten... tequile boomboom! shot glas half sprite half tequile. boenken op tafel met glas en binnen daarmee"
"inderdaad veel water. en zet maar een fles naast je bet neer ook"
"was het maar zo makkelijk. weet niet of het klopt maar ik betwijfel het"
"nix van trip gehad lees mijn saai tripreport maar"
"ok het word dus thuis . en de dag daarna dan feesten"
"ik ben blij dat ik geen antwoord apperaat heb :P. en de kans dat ze mij gaan bellen is gering wij beginnen pas om 1 na midnight"
"in belgie jan je blunts gewoon in de krantenwinkel kopen"
"Deranged zei: Maar een Phillies Blunt is een lekkere zoete sigaar. Klik om te vergroten... roken doe ik niet maar als er een Phillies in de omloop is neem ik ze met plezier aan... daarna moet je met je tong over je lippen gaan heerlijk"
"als het warm weertje is je zit goed in de zon in de zomer. en je hebt geblowt en ze willen gaan voetballen paar 100m verder dan ben ik wel ongemotiveert en blijf ik wel ff aleen lui daar zitten"