Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik luister van Chopin naar Slipknot, zolang het muziekaal of textueel goed inelkaar zit, vind ik het vaak goed. Dus geen house oid.. bah bah Diablo - Hollow Point Ikke werken"
"Dit topic doet het vaak wel goed, ook leuk om eens wat nieuwe bands op te doen trouwens. Nine Inch Nails - Eraser \\m/ rock on!"
"Aan je te zien is het een goeie band.. Dus ik ben gelijk maar 6 cd's aan het downen Ik luister mijn laatste en dan ben ik out of here Pluizig en Blauw - Koekkiemonster"
"Warlock - Mens Totaal"
"Ik had wat anders verwacht van die band, maar het is wel lekkere muziek thanks Korn - Somebody Someone"
"Mint Royale - From RushHolme with Love"
"Muse - Map of youre Head"
"Spooks - Things I've seen"
"Cypress Hill - Break em off some"
"Dat is toch geen muziek Prince - Get Off"