#1
Palmpje!

WildChild zei:Hertog jan toch, als ik ergens heen ga meestal goedkope halve liters![]()

het kanon is hier thuis ook een favo biertje voor zo afentoeminn zei:aaahhh.. bier ..
HET KANON
oeeh!
dats zooo lekker
alleen niet combineren met peuken .. tenminste Ãk wordt daar kotsmisselijk van !
maar tis wel t lekkerste bier wat er is !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."