Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Centrale Biertopic!

Het Centrale Biertopic!

142 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Palmpje!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
CARSLBERG
JUPILER
en CRISTAL,maar dit alleen uit de tapkraan :smoke:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
meestal heineken of palm maar drink bijna niet meer
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rodenbach en Vedette.
Vedette is vrij nieuw, het komt van dezelfde brouwers als Duvel. Het is ook een vrij zwaar bier.
M
MorriganLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoegaarden wit, Hertoch jan en dommelsch
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb Jupiler staan, maar die is echt niet zo goed als iedereen zegt.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
smaken verschillen he :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Emo zei:
ik was het niet hoor ben :wink:
t was lange :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Die vuile klootzak!!! :angry:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
amstel of corona!!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
WildChild zei:
Hertog jan toch, als ik ergens heen ga meestal goedkope halve liters :beer:
Klik om te vergroten...
:smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
aaahhh.. bier .. :grin::grin:

HET KANON :grin:
oeeh!
dats zooo lekker :grin:
alleen niet combineren met peuken .. tenminste ík wordt daar kotsmisselijk van !

maar tis wel t lekkerste bier wat er is !
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
minn zei:
aaahhh.. bier .. :grin::grin:

HET KANON :grin:
oeeh!
dats zooo lekker :grin:
alleen niet combineren met peuken .. tenminste ík wordt daar kotsmisselijk van !

maar tis wel t lekkerste bier wat er is !
Klik om te vergroten...
het kanon is hier thuis ook een favo biertje voor zo afentoe
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als er iets smerig is is het wel bier en je ken net zo goed breezer drinke wordt je net zo lam van

Nee doe mij maar een halve liter sterke drank rum ofzo dan werk ik die binnen een uurtje puur weg en dan ben k wel goed van de wereld (binnen 20 minuten heb ik ook wel is gedaan maar als ik de volgende dag hoor wat ik heb gedaan die avond vind ik dat minder aangenaam dan wanneer ik het bewust mee maak)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stoere jongen :wink:.

Ik vind bier lekker, drink het graag, en het brand niet in mn keel. Ieder zn ding he.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ze zeggen dat je het moet leren drinken
Mij niet gezien.
Kijk ik hou helemaal niet zo van drank. Op zich is het wel leuk maar niet te vaak. Ik doe het nou 1 x per week en dat vind ik al te vaak omdat ik of dronken wil zijn of nuchter maar niet dr tussenin en niet strontlazerus.
Maar ken mn grenzen niet zo goed en alleen sterke drank vind ik te doen, die andere troep moet je of heel veel van drinken of vind ik gewoon niet te zuipen.

Sterke drank ook niet maarja dan moet je gewoon ff doorbijten hehe. Maarja dan heb ik weer het probleem dat ik mn grenzen niet ken. En wil ze ook niet leren kennen maar je moet wat om van de drugs af te blijven in het weekend :(

Al is een aanrader een vriendin zoeken nouhja zij heeft mij gevonden maar het helpt wel omdat ze beetje anti drugs is (zo had je zin om te typen ofzo? ja best wel)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is alcohol geen drugs dan? :P
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach Bal0n je begrijpt wat ik bedoel :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, en ik vind het een misopvatting. Alcohol is namelijk ook desastreus voor je lichaam, en ook niet iets om heel erg luchtig mee om te springen.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach meestal doe ik het maar 1 dag in de week. Dan vind ik het nog wel meevallen, en eerst snoof ik 2 nachten (en soms dagen) in het weekend vol gas. Ben nog blij dat ik niet verslaafd ben geworden misschien ben ik er niet gevoelig voor maar dan drink ik liever elk weekend.. Want een nuchter weekend zit er voor mij niet in daar heb ik nog tijd zat voor als ik ouder ben en zo'n leven niet meer zie zitten.. want ik weet dat die tijd ooit komt.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#20
alcohol... Mmmm. Ik ben heel zelden dronken, en als dat zo is dan moet ik zeker zijn dat ik niet meer moet rijden... Daar mijn vriendin (nog) geen rijbewijs heeft, ben ik dus steeds BOB. En nuchter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."