Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"michielxboxer zei: Frenky zei: Palmpje! Klik om te vergroten... belg zeker? nationalist!:P hehe Heineken! Vieze bieren: Amstel, Klik om te vergroten... Ik ben een nederlander hoor! :P Hertog jan vind ik ook erg lekker, maar palm staat echt op nummer 1."
"Je lever kan heel wat bier hebbe hoor, je moet echt TIENTALLE jare ELKE DAG wat biertjes drinke wil jij je lever naar de tering helpen. En ja je hersene, daar merk je ook niet zoveel van als je niet elke dag in je leve 20 glaze bier drinkt. Is bij iedereen anders natuurlijk, maar als je gewoon gezond bent hoef je je daar heus geen zorge over te maken."
"Ik zou maar oppassen met crack, is (volgens mij) een van de verslavendste soorte drugs. Ben zelf trouwens alleen verslavend aan de nicotine, nou nou."
"cypress hill - killafornia"
"Old schoop hip hop! grandmasterradio.com"
"smoothbeats.com"
"kaalkopje zei: zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen Klik om te vergroten... Zelfde geld voor mij"
"Vertel het aan je partner, die kan je helpen. Bijvoorbeeld dat je haar je pin pas geeft als je weet dat je alleen thuis gaat zijn, en naar haar toe gaat als je erge trek hebt. Ik zou dit probleem wel heel serieus nemen, voor je het weet is je spaar geld er doorheen, je relatie stuk of je werk verpest. Het gaat heel snel met coke. Het gaat je complete dagen beheersen. Ik begon het zelfs stiekem op werk te doen (vele jaren geleden). Het wissen van telefoon nummers heeft mij nooit iets geholpen. Die klootzakken weten dat en gaan je smsjes sturen om je "fijne kerst" te wensen en dat soort onzin, en dan staat dat nummer dus weer op je telefoon. Die sms kun je natuurlijk gewoon gelijk verwijderen, maar in een moment van zwakte bel je hem toch weer op, of je laat het toch maar staan "voor later". Ik zit al jaren niet meer in de coke scene en krijgt nog steeds af en toe sms berichten. Als je serieus wilt stoppen moet je een ander telefoon nummer nemen."
"sneeuwuil zei: en was ook lichamelijk verslaafd aan snuiven Klik om te vergroten... Ik dacht dat coke alleen geestelijk verslavend was."
"Ze zijn het niet verplicht, in restaurants enzo is water ook niet altijd gratis. Maar ja, ik vind wel dat het gratis moet zijn, gewoon wat water uit de kraan."