Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Centrale Biertopic!

Het Centrale Biertopic!

142 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is heel goed te drinken. Ook de brouwmeester. Op de een of andere manier word ik daar ook niet echt zat van
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
belgie is ook een bierland hé..

maar eigenlijk lust ik bijna alle bieren.. behalve de zwaardere bieren ben ik niet voor om meer dan 1 of 2 te drinken
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol is vergif man..
Neem liever een jointje :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nja had er zeker een uur of 12 lang op gezopen in hoog tempo en was echt niet ladderzat. Zeg ook niet dat ik nuchter was, maar ben wel eens in ergere staten geweest, met veel minder bier
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
12 uur lang zuipen? Hoe houd je dat vol :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, ik zag dat we deze nog niet hadden en dat is een gemis! Bier is namelijk lekker :). Dus, wat is jullie favoriete biertje? En bij welke aangelegenheid?

Zo vind ik heineken prima om te drinken bij het uitgaan, maar als ik ergens rustig zit, dan gaat palm er altijd heel erg goed in.

En natuurlijk herfstbok :wink:.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lust geen bier.....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, als je ze naast elkaar proef, maar als ik een biertje blind drink vind ik het gewoon lekker en niet minder lekker omdat het ...... is
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eigenlijk vind ik alle bier wel prima. :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dommelsch, puur en alleen omdat ik dat het meeste drink.
Brand gaat er ook wel goed in.
En voor de Belgen op het forum: Jupiler!! heerlijk
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, alcohol, tis me wat :) alsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken :)
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
toepiekloot zei:
ja, alcohol, tis me wat :) alsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken :)
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:
Klik om te vergroten...

ik ken het wel dat het een gewoonte is om alcohol te drinken als je bij vrienden bent.
dat is bij de meeste van mijn vrienden ook zo.
dus ja,dan drink je nogal s wat ja :beer:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
toepiekloot zei:
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:
Klik om te vergroten...

:beer:
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#14
indeedy, tgoh ja, tis niet dat ik het erg vind hoor, want 'k vind drinken altijd geestig, altijd leuk om zat te zijn en dan wa stoten uit te halen :)
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heineken import flesjes die groenen
Bavaria 8.6 :hearteyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
heineken, het kanon en palm is lekker.. de rest niet :beer:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
In nuchtere toestand t liefst heineken en witbier (maakt niet veel uit welke). Als ik eenmaal aangeschoten ben maakt t niks meer uit :P

In Londen erg veel snakebite gedronken, wie kent dat? Kan het iedereen aanbevelen :hearteyes: ! Het is ca. half bier, half cider en ca 1 tot 1,5 vinger zwarte bessen siroop. Als we het in Nederland drinken voegen we er meestal 2 tot 3 vingers wodka aan toe om het wat sterker te maken.

Wel op z'n Engels uit halve liters drinken hè :beer:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#18
jupiler :openmouth: :hearteyes:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Feinherb schulten bräu edelpils :beer:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Palmpje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."