Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Centrale Biertopic!

Het Centrale Biertopic!

142 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
lomperik :P
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat zeg je niet tegen een meisje :wink:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chouffe!!!
Palm ook lekker en wieckse witte in de zomer
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Affligem!

:grin:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leffe dubbel en Tripple iets ook lekker!!!

Niet te zupen is amtel bright!!!
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik hou vooral van amstel, hertog jan, jupiler of een witbiertje.

maar het lekkerst bier vind ik mythos ( grieks bier ), lekker licht en het smaakt gewoon speciaal. hmmmmmmm, ik zou er wel een lusten :)

trouwens san miguel is ook erg lekker!
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippel van westmalle :beer:
maar weet niet of ze die in nederland ook hebben...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
kheb geen zin in een glaaske water,
nee ik lust alleen maar bier,
geen limonade, chocomel of cola,
nee ik lust alleen maar bier

bier bier bier bier

(nummer van Normaal)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zin in een palmpje! maarer is er nog maar 1 :(

ga hem bewaren voor later op de avond :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
carlsberg
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
15 min later zit meneer aan het bier :grin: PALM

en nog 4 pilsners
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#12
een Jupke gaat er bij mij atlijd wel in :grin:
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik drink wel nog eens graag hoegaerden
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
zakkie zei:
ik drink wel nog eens graag hoegaerden
Klik om te vergroten...

owja, datwas ook altijd lekker!

Vind t bier bij mij laatste tijd wel erg snel gaan haha :P Tis jammer dat het zo'n gevaarlijke harddrug is, anders zou ik het wat vaker gebruiken, kan ik er wat beter tegen voor bij het uitgaan :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
drink je gewoon één keer in de maand goed zat en drink voor de rest gene alcohol.. das ook goed toch
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
SpacingBen zei:
Vind t bier bij mij laatste tijd wel erg snel gaan haha :P Tis jammer dat het zo'n gevaarlijke harddrug is, anders zou ik het wat vaker gebruiken, kan ik er wat beter tegen voor bij het uitgaan :grin:
Klik om te vergroten...

alcohol is geen harddrugs.... alleen als je er slecht mee omgaat .
maar het is wettelijk gewoon geen harddrug dus accepteer dat maar , als je teveel blowed is blowen ook een harddrug.
en dat lees je hier ook nauwelijks , word een beetje moe van elk topic maar weer 'alcohol is een harddrug verhaal' en 'al die mensen die zuipen' blabla.
tuurlijk is alcohol heel slecht , maar de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol, bijna in ieder huis word wel alcohol gedronken en dat zijn echt niet allemaal verslaafden.

en sowieso schreeuwen wij toch ook niet overal dat GHB een softdrug is..

maargoed nu komen we weer op het punt dat de termen 'soft en hard'- drugs gewoon helemaal nergens opslaan.
begrijp dat nou eens , het is alleen hoe je er mee omgaat .
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol
Klik om te vergroten...
:confused:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jupiler smaakt het beste vind ik :)
op de tweede plaats calsberg :beer:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
spacekonijn zei:
de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...
ja we drinken al zooo ontzettend lang alcohol , en we leven allemaal toch nog?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, velen zijn er aan ten onder gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."